POLECAMY

czy jestem w ciazy

napisał/a: jogurt1 , 2007-06-10 11:10
Witam
Wiem ze takie tematy czy jestem w ciazy były ale ja chclailbym się dowiedziec jakie moglo być prawdopodobieństwo ze moja dziewczyna mogla zajsc w ciaze. Od razu podkreślam ze nie doszlo do stosunku a WYTRYsK NIE MIAŁ MIEJSCA W OKOLICACH MIEJSC INTYMNYCH PARTNERKI. Opisze może sytuacje. Na basenie(basen z wysokim stekiem chloru) dziewczyna siedziała na mnie (ona w stroju kąpielowym, ja w spodenkach z podwojnego materialu>>material+siateczka)i całowaliśmy się itp…W pewnym momencie poczułem ze cos się dzieje ze mna (takie odprężenie jak przed wytryskiem)i powiedziałem jej żeby zeszla zemnie co tez zrobila, nsxtepnie zsunolem troche spodenki i nie miałem jeszcze wytrysku dopiero ok. Pol minuty pozniej doszlo do niego. Dodam także ze jej narzady płciowe nie mialy kontaktu z moimi. Czy jest duze ryzyko ze wtedy moglo dojsc do zapłodnienia? Było to ok. 2 tygodnie temu.
Teraz moja dziewczyna ok. 4 dni temu dostala mocniejszego tradziku i zaczely ja bolec piersi i z akzdym dniem bol się nasila (wiec jest tak jak przed kazda miesiaczka)a okres powinna mieć gdzies za ok. 3 do 5 dni. My już się nei boimy ale wolimy się upewnic wiec proszę opinie na ten tamat z gory dzieki za przeczytanie posta i za odpowiedz pozdro
napisał/a: Kasienka84 , 2007-06-10 12:07
Napewno nie jest w ciąży. Tak łatwo się nie zachodzi w ciążę. Aby doszło do zapłodnienia sperma musi mieć kontakt ze śluzem kobiety który przeniesie plemniki do macicy gdzie nastąpi zapłodnienie. Często podczas pełnego stosunku nie dochodzi do zapłodnienia bo kobieta musi mieć dzień płodny a plemniki muszą przeżyć. Nie macie czym się przejmować. objawy jakie ma Twoja dziewczyna ot objawy występujące przed miesiączką, za kilka dni napewno dostanie okres, Wasze zbliżenie na basenie można nazwać pieszczotami tylko, a w wodzie trudniej o zapłodnienie bez pełnego stosunku bo woda wypłukuje śluz z zew. miejsc intymnych. Gdyby tak się w ciąże zachodziło to przeciez kazdy przypadkowy facet majacy wytrysk w basenie i kazda dziewczyna cow nim sie porusz mogła by byc w ciazy