POLECAMY

Częste "GAZY"

napisał/a: infor7 , 2009-02-04 21:46
Od co najmniej roku mecze się z "częstymi gazami" tzn w zasadzie co kilka kilkanaście minut muszę je wydalić... Dieta niema tu większego znaczenia. Mam 22 lata, wycinali mi wyrostek o ile to ma znaczenie jakiekolwiek. Ale przed i po niewiedze większej różnicy.
Co może być przyczyną? Jakaś bakteria?
Nie jest normalne chyba żeby ciągle tak gazować :/ Będąc gdzieś ze znajomymi naprawdę sie meczę...
Może to jakaś bakteria?

czy może ktoś polecić jakiś specyfik bez recepty na jelita? Jeśli niepomoże to chyba zostaje lekarz ?:(
napisał/a: dimedicus , 2009-02-05 12:55
I tu się mylisz,gdyż dieta jest istotna jak również wykonanie badań gastrologicznych.Nie wiem czy się orientujesz ,jaka to jest dieta.Usunięcie wyrostka nie ma znaczenia i nie wpływa na gazy.Należy poprawić perystaltykę jelit.Do tego służy Colon C,laktuloza na wzdęcia Hepacynar,Espumisan,Manti,Disflatyl czy też Gastrosil.Nic nie wspomniałeś czy występują bóle,problemy ze stolcem?Jeśli są potrzebne dalsze info.proszę napisać.
napisał/a: infor7 , 2009-02-05 18:31
nie bólów niemam żadnych, wydalanie normalne, odżwiam się różnie, ale nie zauważyłem wpływu na gazy, jedynie oddawanie moczu też zbyt częste,
napisał/a: dimedicus , 2009-02-05 21:23
Zalecam badania gastrologiczne a między czasie podane leki i dieta( o ile Wiesz jaka)
napisał/a: fidel7 , 2009-02-05 23:11
wiesz zalecam badania gastrologiczne to każdy może tak zlecić...powiem ci tak infor 7 ja mam ten sam problem non stop oddaję gazy, jakieś wzdęcia, odbijania, stolce różne. Tylko mówie najgorsze te gazy.
byłęm u gastrologa prywatnie i zlecił mi badania kały na grzyby i pasożyty wyszło wszystko ujemne. u ciebie tesh ten posiew wyszedł by ujemny:) Dał mi lek o nazwie Debiridat na poprawienie perystaltyki jelit ale zebym widział poprawe to nie powiem. Spróboj moze i ty wziąć od lekarza taki lek na poprawienie motoryki przewodu pokarmowego na zespół jelita drażliwego. Tylko co przy tym jest ważne konieczne zachowanie diety!! Konieczne, od niej wszystko zależy. teraz żywność jest tak nacieczona tymi uzdatniaczami że nie dziwmy się ze nasz organizm tak reaguje. Dieta i to prawda zależy od niej wszystko tylko oczywiscie łatwiej łyknąc tabletkę niż zjeść zdrową żywność.
Jeśli chodzi np o doraźne branie preparatu obniżających kwaśność typu manti, rennie to niestety ale trzeba wiedzieć że zawierają one substancje mogące powodować uszkodzenie nerek, więc czeste ich stosowanie raczej nie redukuje przyczyn tylko objawy.
Możesz sobie tesh pobrać Hepatil, Essentiale forte czasami te gazy mogą być pochodzenia wątrobowego . Kiedy będziesz robił badanie krwi zró sobie badania alata, aspat, bilirubina, amylaza trzustkowa( czy czynność trzustki prawidłowa).
Czasami częsta liczna gazów wiąże się z nerwami, stresami itp.