POLECAMY

Czerwona wysypka pod oczami

napisał/a: Lesiu85, 2009-09-22 14:42
Witam,
od roku borykam się z pewną przypadłością, a mianowicie:
pod oczami wystąpiła intensywnie czerwona wysypka,
w postaci drobnych wypukłych punkcików.
Na początku pod prawym, po kilku miesiącach pod lewym.
Rozciąga się pod powiekami i na bocznej częścią twarzy, na wysokości dolnej granicy oczodołu i górnej części kości policzkowej.
Od roku stosuję Protopic, który jedynie łagodzi objawy; skóra nabiera koloru zbliżonego do naturalnego,
ale tekstura wysypki nie ulega zmianie.
Jeśli odstawiam maść na 2, 3 dni, to wysypka zaognia się.
Rok temu stosowałem Avamys, albowiem mialem problem z zatokami.
Nieznacznie później , doraźnie, Nimesil, ponieważ odniosłem kontuzje stawu łokciowego.
W czym leży przyczyna? Może to te leki? Jak to zlikwidować?
Pozdrawiam
napisał/a: loli, 2010-01-19 12:12
Ja mam to samo i też nie wiem co mi jest. Też uzuwam maści Protopic gdy wystąpi ta wysypka i pomaga, ale po kilku dniach znowu wraca. U mnie wystepuje na brodzie, kolo nosa i pod oczami- tam najgorzej bo mam uczucie jak by pod oczami bylo troche napuchniete:( troche swedzi, troche piecze....moze ktos wie co to moze byc??
napisał/a: rinat25, 2010-05-11 21:08
Witam-ja równiez od roku borykam się z pewną przypadłością, a mianowicie:
pod oczami wystąpiła intensywnie czerwona wysypka,
w postaci drobnych wypukłych punkcików.
Na początku pod prawym, po kilku miesiącach pod lewym.
Rozciąga się pod powiekami i na bocznej częścią twarzy, na wysokości dolnej granicy oczodołu i górnej części kości policzkowej.
Od roku stosuję Protopic, który jedynie łagodzi objawy; skóra nabiera koloru zbliżonego do naturalnego,
ale tekstura wysypki nie ulega zmianie.
Jeśli odstawiam maść na 2, 3 dni, to wysypka zaognia się.
Teraz dostalam jeszcze silniejszą masc a mianowicie Cutivate ale rezultat jest taki sam jak w przypadku protopicu. Zrobiłam testy alergiczne które nic nie wykazały-co to moze byc?pomózcie.
ps. Lesiu85 jezeli znalazłes jakis skuteczny sposób na te przypadłosc to odezwij sie-bo nasz przypadek jest prawie taki sam.pozdrawiam
napisał/a: adam17123, 2010-05-21 16:00
Witam!A więc u mnie też występuje opisana przez was wysypka na twarzy.Po wizycie u dermatologa dowiedziałem się iż jestem "szczęśliwym" posiadaczem łuszczycy!Proponuję udać się do dermatologa i może on odpowie Wam na wasze pytania związane z waszą dolegliwością.