POLECAMY

Co jeść by nie poszło w brzuch

napisał/a: jpkrk , 2014-06-23 17:14
Chciałabym się zapytać co jeść na kolację by nie poszła ona w brzuch ?
napisał/a: Ramadik001 , 2014-06-28 21:24
Nie ma czegoś takiego, każdy ma swoje predyspozycje gdzie najszybciej tyje/chudnie, jednemu idzie w brzuch innemu w nogi, można ograniczyć spożywanie węglowodanów bo ich nadmiar przekształcany jest w tkanke tłuszczową, poprostu na kolacje nie obiadać się, i przede wszystkim jeść śniadanie ;) nie jedzenie śniadania wbrew powszechnej opini może powodować przybieranie na wadze, niż jego jedzenie. No i ruszać sie, sport czy jakaś inna aktywność fizyczna.
napisał/a: Dofik , 2014-07-15 13:50
Coś lekkiego można przekąsić.
Płatki, sałatkę ... ważne aby nie do pełna i żeby smakowało, bo jak nie lubisz dajmy na to płatków to nie ma sensu ich pchac tylko dla zasady ;)
napisał/a: Andzrej , 2014-07-15 19:01
http://www.colitisulcerosa.republika.pl/dieta.htm
Dieta Specific Carbohydrate Diet
PRODUKTY ZABRONIONE
Cukier: Nie wolno jeść cukru, melasy, fruktozy, syropów ani żadnego innego przetworzonego cukru
Warzywa: nie wolno jeść żadnych warzyw z puszki gdyż zawierają nieznane dodatki (na przykład cukier)
Zboża: nie wolno jeść żadnych zbóż i ich produktów (mąki i chleba); kukurydzy, zbóż, ryżu; warzyw strączkowych i ziemniaków
Mięso: nie wolno jeść żadnych mięs z puszki, wędlin, mięs przetworzonych, czyli wszystkich z dodatkami zawierającymi złożone węglowodany.
Nabiał: nie wolno pić mleka (dodawać do potraw), czekolady, serów ricotta, mozzarella, twarogu wiejskiego (farmerskiego), sera smarowanego, sera feta, jogurtów komercyjnych, śmietany.
Inne: nie wolno jeść chleba, makaronu, majonezu komercyjnego, lodów, cukierków, czekolady, margaryny, komercyjnego ketchupu, używać proszku do pieczenia, komercyjnych mieszanek orzechowych .

PRODUKTY DOZWOLONE
Cukier: miód.
Warzywa: większość warzyw świeżych, mrożonych, surowych i gotowanych: brokuły, brukselka, kapusta, sałata, marchewka, ogórek, cukinie, pieprz, czosnek, grzyby, cebula
Mięsa: Wszystkie mięsa nieprzetworzone: wieprzowina, wołowina, drób, ryby, baranina, króliki, małże, jajka.
Nabiał: Wszystkie naturalne sery: cheddar, colby, swiss, havarti, suchy biały pełny twaróg, domowy jogurt fermentowany przez minimum 24h
Owoce: avocado, jabłka, pomidory, oliwki, brzoskwinie, banany, kokos, jagody, truskawki, maliny, borówki, wiśnie, czereśnie, owoce cytrusowe, morele, gruszki, grejpfruty; orzechy, migdały
Inne: olej z oliwek, kokosa, słaba herbata, słaba kawa, żelatyna, musztarda, ocet, sacharyna, soki bez dodatków
napisał/a: rysiekzklanu , 2015-01-30 09:34
Ramadik001 napisal(a):Nie ma czegoś takiego, każdy ma swoje predyspozycje gdzie najszybciej tyje/chudnie, jednemu idzie w brzuch innemu w nogi, można ograniczyć spożywanie węglowodanów bo ich nadmiar przekształcany jest w tkanke tłuszczową, poprostu na kolacje nie obiadać się, i przede wszystkim jeść śniadanie ;) nie jedzenie śniadania wbrew powszechnej opini może powodować przybieranie na wadze, niż jego jedzenie. No i ruszać sie, sport czy jakaś inna aktywność fizyczna.

Dobrze gada :d Dodał był jeszcze ograniczenie kolacji przez 18, czyli wtedy gdy organizm zaczyna przygotowywać się do odpoczynku. Oczywiście zależy to od trybu życia, ale po 18 nie powinno spożywać się posiłków
napisał/a: czybit161 , 2015-01-30 13:34
rysiekzklanu napisal(a):
Ramadik001 napisal(a):Nie ma czegoś takiego, każdy ma swoje predyspozycje gdzie najszybciej tyje/chudnie, jednemu idzie w brzuch innemu w nogi, można ograniczyć spożywanie węglowodanów bo ich nadmiar przekształcany jest w tkanke tłuszczową, poprostu na kolacje nie obiadać się, i przede wszystkim jeść śniadanie ;) nie jedzenie śniadania wbrew powszechnej opini może powodować przybieranie na wadze, niż jego jedzenie. No i ruszać sie, sport czy jakaś inna aktywność fizyczna.

Dobrze gada :d Dodał był jeszcze ograniczenie kolacji przez 18, czyli wtedy gdy organizm zaczyna przygotowywać się do odpoczynku. Oczywiście zależy to od trybu życia, ale po 18 nie powinno spożywać się posiłków


Liczy sie dzienny bilans kaloryczny, a nie to, że nie można jeść po 18 to jeden wielki mit !!!! pisane przez wielkie M

Jem kolacje o 23 mam ogromne obciążenie genetyczne i przy rozsądnej diecie nie tyje bo tak jak napisałem liczy sie podanie dziennego zapotrzebowania :)
napisał/a: galos , 2015-02-24 13:57
Po pierwsze nie jeść za późno :) po drugie coś mało kalorycznego typu warzywa, czy chudy nabiał :)
napisał/a: basia67 , 2015-03-20 14:48
rysiekzklanu napisal(a):po 18 nie powinno spożywać się posiłków


Ile razy to już słyszałem. Jak dla mnie mega bzdura. No chyba że idziesz spać o 21. Jak ktoś idzie spać ok 00.00 to nie będzie mógł zasnąć z głodu. Lekkie kolacje, np. ryba + warzywa 2-3 godziny przed snem i masz pewność, że nie przytyjesz i nie obudzi Cię w nocy wilczy głód.
napisał/a: kapamata , 2015-03-23 07:58
Nie jedz weglowodanow na noc, podstawa
moderator djfafa
napisał/a: djfafa , 2015-03-23 08:24
Węglowodany przed snem pomagają zasnąć od taka ciekawostka.
napisał/a: szeryff12 , 2015-06-30 02:23
Mi pomogło zwiększenie ilości białka i zdrowych tłuszczy w diecie kosztem węglowodanów. Oprócz tego bieganie. Rower ani basen niestety nie pomogły.
napisał/a: ireena , 2015-07-24 12:50
Niestety, nie ma rzeczy, które nie idą w brzuch albo jeszcze inne części ciała :D :D
Jeśli chcesz, żeby coś nie poszło w brzuch, to niestety musisz to spalić, a więc ruszyć ten brzuch sprzed komputera i zacząć zdrowy tryb życia oparty na ruchu!