POLECAMY

Choroby kobiece

keshha
napisał/a: keshha , 2013-04-05 21:51
ale samo to jest 'nie wygodnie ' wspolzyc z globulką w pochwie :D wiec ja osobisice bym sobie odpuscila na ten czas :)
napisał/a: anatolia1 , 2013-04-23 21:44
26 marca miałąm laparoskopie ginekologiczną był to 6 dc do tej pory nie mam okresu.Czy po takim badaniu okres powinien przyjść o czasie czy trzeba czekać aż sam przyjdzie , czy może zacząć zażywać duphaston albo luteinę ?
napisał/a: czarna1221 , 2013-10-12 16:24
Witam,

Z problemem nieregularnych cykli postanowiłam pójść do ginekologa. Moja lekarka zleciła mi badania hormonów i wyszedł mi bardzo niski progesteron (dodam, ze tylko raz zleciła mi to badanie i więcej go nie powtarzałam) cała reszta badań była w porządku. Dostałam doustną luteinę i przyjmowałam ją przez 6mc. Niestety w tym czasie każdy z moich cykli i tak był nieregularny tzn. czasem dostawałam okres w czasie brania luteiny, a czasem czekałam nawet 14dni od ostatniej tabletki (brałam je przez 12dni od 16dc) W końcu kiedy powiedziałam mojej Pani doktor, że chcemy z mężem starać się o dziecko i dalej niepokoją mnie moje cykle to zleciła zamianę luteiny na duphaston i na moją prośbę zrobiła mi usg, z którego uznała, że wszystko jest ok. :| Poszłam do innego ginekologa i ten zlecił mi badania doustnego testu obciążenia glukozą 75g. Oto moje wyniki :
Glukoza na czczo 89,9
Po 1h 111,0
po 2h 75,0

Insulina na czczo 6,7
Po 1h 49,6
Po 2h 34,8

Pani doktor uznała, że występuje u mnie insulinooporność i zaleciła dietę i metformax 500. Nie bardzo jestem przekonana i nie wiem co mam robić czy brać jednak ten duphaston i czekać czy pomoże czy może ten metformax ? A może zupełnie skonsultować to jeszcze z jakimś lekarzem? Proszę o pomoc.

Z góry dziękuje za odpowiedz.
napisał/a: aska91 , 2013-10-14 13:19
Witam, mam taki problem od lipca stosuję tabletki Vibin mini. Do tej pory wszystko było w porządku, okres występował w czasie 7 dniowej przerwy, ale w tym miesiącu zaobserwowałam coś dziwnego. Dzisiaj powinnam wziąć pierwszą białą tabletkę (placebo) tymczasem od dwóch dni, od soboty zauważyłam dziwną brunatną wydzielinę. Do tego bolą mnie jajniki, nie jest to bardzo ostry ból, tylko taki normalny jak w trakcie miesiączki. Wydzieliny nie jest dużo, jedynie kilka kropelek, zdarza się, że w trakcie podcierania się na papierze obserwuję czerwone gęste "niteczki". Ne mam pojęcia czy powinnam biec do lekarza czy spokojnie przeczekać tydzień placebo, zy jest to normalne? Dodam, że prawdopodobieństwo ciąży jest bliskie zeru, bo żadnej tabletki nie pominęłam przyjmuje je bardzo regularnie, nie brałam antybiotyków, a dodatkowo często stosujemy prezerwatywy. Proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam.
napisał/a: pchelka18 , 2013-11-17 23:57
brunatna wydzielina moze byc oznamiem infekcji, mysle ze dobrze jesli pojdziesz do lekarza
napisał/a: kasienka371 , 2013-12-24 11:48
tak, to może być infekcja. idź do lekarza i zrób badania
napisał/a: jola806 , 2014-02-12 16:32
Witam,
przeszlam ostatnio zabieg czyszczenia - abrazja - i dostalam wynik jednakze nie potrafie znalezc w internecie co to dokladnie jest.

FRAGMENTA POLYPOSA MUCOSAE COLLI ET ENDOMETRII CUM SIGNI SECRETIONIS RECENS.

jezeli jest tu osoba, ktora jest w stanie mi to przetlumaczyc to bardzo prosze o odpowiedz :)
napisał/a: annndzia00 , 2014-06-11 15:35
witam . mam problem . od 3 dni swędzi i piecze mnie pochwa do tego mój śluz wygląda niepokojąco , ponieważ przypomina ser . co to może oznaczać , przejdzie samo czy muszę udać się do ginekologa ?
napisał/a: emi199608 , 2014-06-25 22:23
Witam, nazywam się Emilia od jakiegoś czasu miewam problemy z trzymaniem moczu . Co miesiąc przez jakieś dwa tygodnie chodzę cześciej oddawać mocz, czasem mocze się w nocy i piecze mnie podczas stosunku !! Bylam u wielu lekarzy i nie stwierdzono nic tylko domyślnie dają mi tabletki na cewkę lub pecherz, lecz nic to nie daje !! Robilam kilka miesięcy temu cytologie i nic nie wykazalo. Próbowalam sama jakoś sie leczyc, kupowalam żurawine itp. Lecz dalej nic. Pomocy !! Najbardziej przeszkadza mi to ze kazdy stosunek kończy się bólem i nie mogę sie cieszyć z seksu. Kiedys tego nie mialam..
napisał/a: ~Anonymous , 2014-06-27 01:17
Ile masz lat?
Robiłaś posiew na bakterie?
napisał/a: emi199608 , 2014-06-27 18:59
tak robiłam , nic nie wykazało. Mam dopiero 18 lat :( a juz się męcze.
napisał/a: peperonia , 2014-06-30 13:06
może to nadżerka?, najlepiej znajdź odpowiedniego ginekologa, może skorzystaj z porad w internecie, i wybierz się do niego, rada na teraz, zastosuj lek probiotyczny invag, jest dopochwowy więc szybko przyniesie ulgę, mnie bardzo pomaga bo uzupełnia florę w bakterie kwasu mlekowego miejscowo