POLECAMY

biore po raz pierwszy tabletki antykoncepcyjne

napisał/a: ola114 , 2007-12-26 14:40
tabletki antykoncepcyjne zaczęłam brać w siódmym dniu cyklu.Lekarz powiedział, że zaczną działać w takim wypadku dopiero po siódmej tabletce.Jeżeli minęło już siedem dni i nie miałam żadnych skutków ubocznych to teoretycznie powinny działać, prawda??ktoś mnie utwierdzi i rozwieje moje wątpliwości???
napisał/a: katusia18 , 2007-12-26 15:46
Nikt nie powiedział, że musisz mieć skutki uboczne. Ja na przykład po cileście ich nie miałam. No może nie licząc 3-dniowych mdłości, których w końcu nie musiała wywołać pigułka, bo mam wrażliwy żołądek. Skoro lekarz powiedział, że po 7 tabletce to zapewne tak jest. Jednak do końca tego opakowania ja bym dla własnego sumienia stosowała dodatkową metode antykoncepcji -ale to tylko moje sumienie ;) Pozdrowienia
napisał/a: Madonna , 2007-12-27 18:44
Nikt nie powiedział, że musisz od razu odczuwać skutki uboczne. To będzie można ocenić dopiero po czasie.