POLECAMY

białka

napisał/a: wolff1, 2006-10-03 14:25
witam ! jestem sportowcem trenuje 16 lat nigdy nie stosowałem dopingu. ostatnio otrzymałem odżywkę wysoko białkową której nigdy predzej nie stosowałem. po zazyciu 04. wrzesnia br. około 160 gram w dwuch porcjach na pusty żołądek przed snem po około 2,5 godziny nastapiły silne zawroty głowy, wymioty, ból brzucha, zaparcie, kołatanie serca , skoki cisnienia, oraz na zmianę zimne i gorace poty. ustąpiło to po około 6 godzinach , ale do dzis pozostały dolegliwosci żołądkowe. czy moze mieć to zwiazek z alergią np. na białka ? pozdrawiam
napisał/a: plb1985, 2006-10-08 01:14
sprawdź co dokładnie jest w tej odżywce - wg mnie wygląda to na pewną zawartość kofeiny/efedryny/guarany
same białka nie dają takich objawów
jakiego typu są to dolegliowści?
napisał/a: wolff1, 2006-10-08 17:42
witam dzieki za odpowiedz . sprawdziłem etykiete i nie ma tam podanych przez Ciebie składników ale jest dużo innych . suplement ten to nitro pro gen ma białko l glutamine aminokwasy i kazeinę. tak wiec juz nie wiem co było powodem takiego stanu. byłem u lekarza porobiłem wszystkie badania które są ok. jedynie alat 64 i znaleziono helicobakter +90 . jestem po antybiotyko terapi 7 dni ale gastrolog mówi iz prawdopodobnie to nie te małe robaczki były przyczyna mojego przypadku. teraz jest trochę lepiej, ale po posiłku odbija mi się i niekiedy wzdyma tak , iz mam problem z oddychaniem .po odgazowaniu przechodzi. czy ktoś wie co to może być , czym to leczyć i ile czasu może to potrwać ?