Polki.pl
kom. (92)

Wizyta u ginekologa

Wizyta u ginekologa dla wielu kobiet kojarzy się z koniecznością. Bo doskonale wiemy, że nie możemy jej uniknąć, a właściwa troska o nasze kobiece zdrowie wymaga takiego działania. Jednak boimy się odwiedzin w gabinecie ginekologicznym. Tylko czy ginekolog jest faktycznie taki „straszny”, jak nam się często wydaje?

Poczekalniany koszmar
Bardzo rzadko zdarza się, ze wizytę u ginekologa traktujemy, jak rutynowe zdarzanie niebudzące w nas żadnych emocji. Bo w większości przypadków, prawie za każdym razem, gdy wybieramy się do ginekologa odczuwamy dziwny stan podenerwowania. Dzieje się tak nie tylko podczas profilaktycznej wizyty kontrolnej, ale też w trakcie stałego leczenia czy w okresie ciąży, kiedy to ginekologa odwiedzamy częściej niż niektórych członków naszej rodziny. W czasie oczekiwania na swoją kolej w poczekalni staramy się czymś zająć, może poczytać gazetę, poWizyta u ginekologarozmawiać z nowo poznaną znajomą też czekającą w kolejce … A przecież w gabinecie nie czeka na nas jakiś proceder przepełniony torturami, tylko lekarz, który wykonując odpowiednie badania określa stan naszego zdrowia. Szkoda, zatem nerwów!

Trudne pytania
Rozmowa z ginekologiem dla wielu kobiet jest trudnym do przejścia etapem, który wymaga wiele wysiłku, wręcz odwagi. Trudno jest nam rozmawiać z obcym człowiekiem o naszych najintymniejszych sprawach. Nieważne, że to lekarz, przed którym nie powinniśmy mieć żadnych tajemnic. Bo tylko na podstawie szczerej rozmowy, przekazanych przez nas informacji i późniejszych badań, on sam może dokonać właściwej diagnozy lub zlecić dobrane do naszych potrzeb leki. Dlatego tak ważna jest szczera rozmowa, prawdziwe odpowiedzi na pytania zadawane przez lekarza, ale także zadawanie, własnych nurtujących nas pytań. Jeśli mamy jakieś wątpliwości, zauważamy nieprawidłowości lub czegoś się obawiamy, ginekolog w kwestii naszych intymnych części ciała jest ekspertem, który zawsze pomoże, doradzi i wskaże właściwe działanie. Jedyne, co musimy zrobić to nauczyć się z nim szczerze rozmawiać, bez poczucia zażenowania lub wstydu.

Kozioł jak wyrocznia
Gdy pada tych kilka słów „zapraszam panią na fotel” w naszych żyłach zaczyna szybciej płynąć krew. Nic dziwnego, już zaraz mamy obnażyć nasze najintymniejsze zakątki i to tak zwyczajnie na wyciągnięcie lekarskiej dłoni … A owszem, i tak właśnie musi być. Internista, gdy boli nas gardło zagląda do gardła, okulista badając oczy sprawdza każe z nich, a ginekolog chcąc ocenić stan, naszego kobiecego zdrowia musi wykonać odpowiednie badanie. I choć jest to dla na stresujące, to musimy się postarać na rozluźnienie. To pozwoli lekarzowi, dokładnie wykonać badanie, a dla nas będzie ono mniej nieprzyjemne. Ponieważ najczęściej obawiamy się tego, co lekarz będzie nam robił w „tym” miejscu, dobrze by było, aby nasz lekarz zawsze mówił, co ma zamiar właśnie w danej chwili zrobić, jakiego sprzętu użyje. Nie ważne czy jest to już nasza „enta” wizyta. Takie informacje, zawsze uspokajają i dają poczucie bezpieczeństwa. A jeśli lekarz nie przekazuje takich informacji, nie trzeba się obawiać i zwyczajnie go o to poprosić, aby podczas badania mówił nam, co robi. Wtedy badanie na fotelu ginekologicznym, potocznie nazywanym kozłem, nie będzie dla nas niekomfortowe, a stanie się zwyczajnym etapem, każdej naszej wizyty u ginekologa.

Czego lekarz nie powinien robić?
Czasem zdarzają się nam podczas wizyt, różne „dziwne” sytuacje, które dają nam trochę do myślenia. Czasem się z nimi gryziemy w samotności, a niekiedy wylewnie opowiadamy mocno zdegustowane wszystkim koleżankom, jaki to nasz lekarz ginekolog okazał się nieprofesjonalny, arogancki, a może niemiły. Kiedy takie sytuacje nas dotykają? Najczęściej w kilku wrażliwych dla nas kwestiach …

  • „Przykro, mi nie przepiszę recepty na pigułki …”Choć to może wydać się raczej mało możliwe, to niestety tak dość często się zdarza. W takim razie, jeśli lekarz ginekolog odmawia przepisania tabletek antykoncepcyjnych, to kto ma nam je przepisać, przecież nie laryngolog albo okulista? Denerwujemy się, tym bardziej, że w wielu przypadkach ważną rolę gra czas i zażycie kolejnej pigułki. Ale niestety, choć żyjemy w czasach cywilizowanych i wydawałoby się od ginekologa możemy oczekiwać profesjonalnego podejścia do sprawy, to właśnie, „możemy”, a ginekolog i tak swoje. Zdarzają się jednak sytuacje, kiedy pacjentki, które wcześniej nie stosowały antykoncepcji hormonalnej wręcz żądają otrzymania recepty bez żadnych badań, a w takim wypadku, badania są konieczne, dlatego lekarz może przepisać receptę dopiero po ich wykonaniu i zapoznaniu się z wynikami. Pamiętajmy, tabletki antykoncepcyjne to nie przysłowiowe „dropsy”, ich stosowanie wymaga badań i właściwego, indywidualnego dostosowania do danego organizmu kobiety. 
  • „Ho ho, widzę, że jest, co oglądać …”  Zdarzają się lekarze, którzy bez ogródek pozwalają sobie na różne osądy, wręcz docinki dotyczące wyglądu naszych narządów rozrodczych, częstotliwości zmiany partnerów seksualnych, orientacji seksualnej lub metod uprawiania miłości. Takie konfrontacje, nie dość, że są dla nas bardzo przykre, wywołują do tego, zupełnie niepotrzebne zawstydzenie to odzierają zwyczajnie, kobietę z resztek godności. A ona sam nie dość, że otwiera się w rozmowie z ginekologiem, jak u spowiednika, to jeszcze pozwala mu penetrować najintymniejsze partie swojego ciała. Dlatego ginekolog z profesjonalnym podejściem do wykonywanego zawodu, nigdy nie pozwoli sobie na epitety, oskarżenia lub niewłaściwe komentarze skierowane w stronę pacjentki.

Państwowo czy prywatnie?
Dobrze jest mieć wybór. Jednak zawsze pojawia się dylemat, czy biorąc pod uwagę konieczne wizyty u ginekologa lepiej jest skorzystać z tych prywatnych – odpłatnych, czy może wykorzystać bezpłatne świadczenia wybierając lekarza w przychodni rejonowej. Ile kobiet, tyle głosów na TAK i na NIE. Bo przede wszystkim najważniejszy podczas wizyty jest dla nas lekarz. Jego podejście do pacjentki, skupienie podczas wizyty, wykazanie zainteresowania jej problemami, umiejętność szukania i odnajdywania rozwiązania jej danego problemu, wreszcie to czy badanie przeprowadza bardziej lub mniej delikatnie. A to czy będzie pracował z państwowej czy prywatnej przychodni często nie ma dla nas znaczenia. Choć równie często przeważają jednak finanse. Bo jeśli mamy wybór pomiędzy dobrym lekarzem pracującym w przychodni, a rewelacyjnym ginekologiem w prywatnej klinice, najczęściej wybieramy tego pierwszego. Dlaczego? Bo nie płacimy. A skoro jest „dobry”, to znaczy też, że „nie zrobi nam krzywdy” i „obejdzie się z nami jak trzeba”. Jednych może to dziwić, innych wcale nie. Różnymi powodami kierujemy się dokonując wyboru lekarza. Czasem przeważy opinia na temat konkretnego ginekologa, koleżanki, sąsiadki lub nawet teściowej, która już wiele przeszła biorąc pod uwagę jej babskie choroby. Za każdym razem, ważne abyśmy dokonywały właściwego wyboru i nie musiały znowu szukać „lepszego lekarza”.

Kobieta czy mężczyzna?
Zdecydowana większość z nas, uważa, że lepiej jest pójść na wizytę do ginekologa – mężczyzny, niż do kobiety. Dlaczego? Bo mężczyzna – ginekolog jest bardziej delikatny podczas badania i wykazuje dużo więcej życzliwości i zainteresowania. Ponoć „ginekolożki” nie mają już takiego podejścia. Dlaczego w takim razie, ta sama zdecydowana większość z nas ma stałego lekarza ginekologa – kobietę? Jak się okazuje, przed kobietą łatwiej jest się nam rozebrać, łatwiej jest też wytłumaczyć specyficzną fizjologię związaną z naszymi kobiecymi sprawami. Tylko zapominamy ciągle o jednym, w tym zawodzie nie powinna być dla nas ważna płeć specjalisty, a jego faktyczne kompetencje. Dlatego każda z nas będzie wiedzieć, czy biorąc je pod uwagę wybierze kobietę czy mężczyznę?

Kiedy i jak często?

Wizyta u ginekologa powinna być w naszym rocznym grafiku zaplanowana na 2 razy. Oczywiście tylko w sytuacji, gdy nie cierpimy na żadne kobiece dolegliwości, nie stosujemy antykoncepcji hormonalnej, nie jesteśmy w ciąży. Inaczej wizyty są ustalane przez lekarza indywidualnie w większej ilości.
Jeśli nic do tej pory nam nie dolegało, a zauważyłyśmy niepokojące objawy, jak niespodziewane plamienia, bóle podbrzusza, wyczuwalne zmiany w piersiach lub ból piersi nie zwlekajmy z ustaleniem wizyty do ginekologa.
Podczas wizyty lekarz oprócz przeprowadzenia z nami tak zwanego „wywiadu”; zapyta o datę ostatniej miesiączki, liczbę ciąż, ewentualnych poronień, leczenie na choroby układu rozrodczego, stosowaną antykoncepcję, wykona badanie manualne na fotelu ginekologicznym.
W czasie wizyty może także pobrać do badania wymaz z szyjki macicy, zrobi to za przy użyciu szpatułki (bezbolesne) lub wykona na dostępnej aparaturze badanie usg narządów rodnych, - na podłużną głowicę powinien nałożyć prezerwatywę i przez pochwę wprowadzą głowicę do środka oglądając jednocześnie na monitorze czy stan naszych narządów jest w normie.
Pamiętajmy o badaniach! USG narządów rodnych warto jest wykonać raz na 2 lata, cytologię jeden raz w roku i USG piersi lub mammografię w odstępie dwóch lat.

Dbaj o siebie!
Nawet, jeśli wizyta w gabinecie ginekologicznym związana jest dla nas z silnym stresem, musimy wiedzieć, że bez takich działań, jak regularne odwiedziny u ginekologa i wykonywanie zleconych przez niego badań, nie będziemy mogły żyć i funkcjonować, jako w pełni cieszące się zdrowiem kobiety. Wbrew pozorom wizyta u ginekologa nie jest taka straszna jak się wydaje, jeśli tyko popatrzy się na nią z innej perspektywy. Ginekolog nie jest naszym wrogiem, a doradcą i „przyjacielem”, który pomoże nam w razie potrzeby.


 
mwmedia
Oceń4.36 / 33

Podobne w temacie Sprawy intymne

Skomentuj Wizyta u ginekologa

Gość
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 4 Maj 14, 12:08
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologastanie sie cos jak ominelam 3 wiyty u ginekologa , jestem w ciazy ale bardzo dobrze sie czuje czasami zapominam ze jestem ... zero jakis objaw , ominelam wizyty bo mialam troche spraw do ogarniecia ponad 100 km ode mnie ... wiec pytam z ciekawosci czy becikowe mnie nie ominie ...
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 9 Cze 14, 18:12
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaNic się nie stanie.Lecz uchem może mąż osłuchiwac tętno płodu dziecka.Nie mogę pojąć zacofanych polek jek można sie wstydzić meża podczas badania u ginekologa a obcego faceta ginekologa nie to średniowieczne podejście!.Do tego jest nawet ustawa by można mieć osobę bliską nawet w szpitalu podczas badań i zabiegów ust 2008 r art 21 Prawo...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 21 Sty 14, 19:49
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaczy jeśli za 3 miesiące kończę 18 lat i chcę wybrać się do lekarza i okaże się że będę w ciąży musi on poinformować o tym rodziców?
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 21 Sty 14, 19:42
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaczy jeśli za 3 miesiące kończę 18 lat i chcę wybrać się do lekarza i okaże się że będę w ciąży musi on poinformować o tym rodziców?
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 19 Gru 13, 10:51
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologanie zawsze u ginekologa czułam się komfortowo, udało mi się znaleźć dobrego w http://www.nzozpocztowa.pl wizyty już mnie tak nie stresują
Emil
Niedziela | 7 Lip 13, 12:50
+5    oceniono 7 razy
Emil
Re: Wizyta u ginekologaLekarzom chodzi tylko o kasę i żeby sobie pomacać ładne dziewczynki i powkładać im różne rzeczy. Do badania starszych żaden się tak nie pali. Tak samo zdrowiem facetów nikt się nie przejmuje, nikt im nie wkłada ciągle czegoś do tyłków badając prostatę.
SwTomasz
Sobota | 15 Cze 13, 11:43
-9    oceniono 9 razy
SwTomasz
Re: Wizyta u ginekologababy rozplodowe
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 29 Cze 13, 23:19
+6    oceniono 8 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologafaceci zapłodniacze
SwTomasz
Sobota | 15 Cze 13, 11:40
+1    oceniono 7 razy
SwTomasz
Re: Wizyta u ginekologaJak Tak czytam to wszystko to cesze se ze moja dziewczyna ne jest takim czymś jak ten ambaras medialno telewzyjny trendy baby rzłdowe co mysla ze nad wszystkim panuja. Te wasze pigulki i lekarze namieszaja wam w zyciu i rodzinie. zreszta jak sie nie ma mozgu to do macicy tez nie ma sie prawa. haha
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 25 Maj 13, 15:46
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologawitam , mam takie pytanko, chcialabym isc do ginekologa ale na kase chorych czy jesli poprosze o wykonanie podstawowych badan, zeby sprawdzic czy wszystko jest ok , to czy bede musiala cos zaplacic za te badania, prosze o odp
kamkowa
Piątek | 17 Maj 13, 21:28
-3    oceniono 3 razy
kamkowa
Re: Wizyta u ginekologaJa też trafiłam na naprawde świetnego lekarza www.neomed.pl I powiem Wam ze jesli uda sie Wam trafić na dobrego specjalistę to trzymajcie sie go poniewaz teraz o dobrego lekarza jest bardzo trudno.
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 2 Mar 13, 19:14
-3    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaCzego lekarz nie powinien robić? [...]„Przykro, mi nie przepiszę recepty na pigułki … " Każdy ma prawo do swojego zdania, równierz ów lekarz. Też jest człowiekiem i ma wolnął wolę i może się z czymś nie zgadzać..... "mógł nie decydować się na taki zawód" - A dlaczego nie? Przecież jest dobry w tym co robi, a że nie zgadza się z tym...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 4 Lut 13, 15:18
-2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJa też uwazam ze zdecydowanie juz jest lepiej zapłacic troszkę wiecej ale zdecydowac sie własnie na wizytę prywatna. To najlepszy sposób na odpowiednią wizytę u lekarza, i umowinie sie na konkretna godzinę.
emii
Niedziela | 3 Lut 13, 23:02
+9    oceniono 13 razy
emii
Re: Wizyta u ginekologaNajwięcej jest zakażeń podczas badań u ginekologa,dentysty i w szpitalach to są wylęgarnie bakterii i wirusów.Ja mam podczas każdego badania u ginekologa przy sobie męża który zwraca uwagę zwłaszcza na to by po założeniu rękawiczek nie dotykał innych przedmiotów w gabinecie a potem badał pochwę wprowadzając bakterie i wirusy a mam prawo do...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 24 Maj 12, 15:55
-11    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJesli o mnie chodzi to na pewno przy wszystkich niepokojących objawach koniecznie powinniśmy udac sie do ginekologa. Ja mogę polecic dr Jerzego Jakubowicza z Krakowa własnie jesli chodzi o wszelkie sprawy związane z naszymi dolegliwosciami kobiecymi.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 16 Maj 12, 12:10
-9    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologajestem w niepełnym 13 tygodniu ciąży czy jest możliwość ununąć
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 16 Maj 12, 12:06
-11    oceniono 11 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologajestem w niepełnym 13 tygodniu ciąży czy jest możliwość ununąć
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 16 Maj 12, 12:06
-10    oceniono 10 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologajestem w niepełnym 13 tygodniu ciąży czy jest możliwość ununąć
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 5 Mar 12, 13:11
-5    oceniono 11 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaAle ja mam owłosienie w niektórych miejscach. Boję się pokazywać tego, a jeszcze bardziej wstydzę się. A jak to będzie facet? ;*(
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 14 Lut 12, 13:33
-5    oceniono 9 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJa mam swojego lekarza dr Jerzego Jakubowicza w Krakowie i tylko trzymam sie jego. Jak sie dziewczyny raz trafi do dobrego specjalisty to nie ma siły żeby potem zmieniac i tak skakać z kwiatka na kwiatek. Tutaj musimy zaufac lekarzowi i regularnie przychodzić na wizyty.
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 14 Kwi 12, 17:34
+4    oceniono 6 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaDokładnie, tak jest jak piszesz. Zgadzam sie ze wybór lepkarza jest tutaj zdecydowanie najwazniejsza sprawa. To lekarz pokieruje nas kiedy wykryje u nas jakąs nieprawidłowość.
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 8 Lis 11, 17:19
-5    oceniono 9 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologawizyta u ginekologa naprawde nie boli. Skoro sie wspolzyje to wprowadzenie patyczka, wykonanie badania USG czy reczne ogledziny sa pestka. Nie bojcie sie wizyty. Tez kiedys sie balam i bardzo przezywalam...zupelnie niepotrzebnie. Wstydzic nie ma sie czego. Wiadomo, nic przyjemnego ale jak do dentysty chodzi sie to tez troche intymne..wkoncu...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 25 Wrz 11, 14:02
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologawitam mam pytanie uprawiam sex z partnerem w czasie okresu .Okres dosalam 22 wrzesnia a kochalismy sie 24 i skonczyl we mnie miesiaczke w tamtym miesiacy dosalam 24 lub 25 sierpnia okres trwa 4 do 5 dni czy jest mozliwosc ze zajde w ciazy? Prosze o odpowiedz
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 6 Paź 11, 17:36
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJa w takiej sytuacji zaszłam w ciąże, co było dla mnie lekkim zaskoczeniem.
madzioszka87
Środa | 21 Wrz 11, 13:55
0    oceniono 2 razy
madzioszka87
Re: Wizyta u ginekologaWitam. W styczniu 2011 poroniłam(moja pierwsza ciaza), najpierw dziecko oddychało, widziałam na monitorze w gabinecie jak biło jego serce, a potem ciąża przestała sie rozwijać,obumarła, znalazłam się w szpitalu na łyżeczkowaniu. Teraz poszłam do lekarza, ponieważ bolał mnie nisko brzuch oraz plecy, okazało się za mam nadżerkę, dodatkowo lekarz...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 10 Sie 11, 09:53
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologahej. Mam 15 lat, w grudniu będzie 16. Miałam normalnie miesiączke a teraz ostatnia miałam w maju.Nie wiem co się dzieje.Nie odchudzałam się gwałtownie.Podobno to normalne w okresie dojrzewania ale juz się zaczynam martwic, że cos jest nie tak.Jestem dziewicą jak coś.Czy powinnam iść do ginekologa?A musze iść z mamą?
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 20 Gru 13, 23:50
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologamam15lat badanie przy tacie
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 15 Lip 11, 21:56
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologai jeee masakra
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 21 Kwi 11, 23:38
+12    oceniono 18 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaCo to K.rwa jest za tekst! DO ginekologa minimum dwa razy w roku, a najlepiej to częsciej (co miesiąc?) Złodziejstwo! Wyciąganie kasy! Jakieś lobby pier..one. Może k.rwa co dzień? Ciekawe że do żadnego innego "fachowca" nie trzeba tyle chodzić co do tych od ci.ek...
jullia
Czwartek | 14 Kwi 11, 19:06
0    nie oceniono 0
jullia
Re: Wizyta u ginekologaCZesc. Mam maly porblem, mam juz 16 lat i nie dostalam jeszcze okresu co mam robic?
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 10 Lut 11, 14:37
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologagdzie moge dostac porady ginekologiczne, moja siostra wogule nie dostaje okresu ma 22 lata octatnim razem nie miala 2 lata puzniej dostala ze 2 razy puzniej znow zanikl a tyje w oczach , a nie je duzo fakt niema ruchu , ale co moze byc powodem tego zenie dostaje, brala jakies tabletki to dostawala ale przez te tabletki uszkodzono jej watrobe...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Lut 11, 10:04
-2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologazadna szpatulka ;p
nie moze byc uzywana tylko taki cienki patyczek z biala koncowka na koncu;p
tak sie pobiera cytologie!!!!
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 8 Sty 11, 14:02
+19    oceniono 27 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaOpiszę pewien fakt.Żona nie chciała zabrać męża na intymne badanie do ginekologa.On jako prawnik stwierdził"Jak ja nie mam praw do ciebie to ty nie masz praw do mnie"Po krótkim czasie zrozumiała że intymność należy do męża a nie do lekarzy.Wstydzić się należy nie męża lecz ginekologa.Zaczął mąż robić tak że nigdzie z nią nie pojechał itd.Żyli...więcej »
xx
Środa | 5 Sty 11, 15:56
+18    oceniono 26 razy
xx
Re: Wizyta u ginekologaCytuję wypowiedz"Polki są jeszcze zacofane jeśli chodzi o wspólne wizyty u ginekologa.Na zachodzie to norma że mąż jest podczas badań i zabiegów u ginekologa.Nie może być ginekolog sam na sam z pacjentką jest mąż lub położna.W Polsce to jeszcze ciemnota bo nie dawno nastały wspólne porody i mało która partnerka dorosła by mąż był przy niej a tu...więcej »
marek10
Poniedziałek | 3 Sty 11, 18:40
+20    oceniono 24 razy
marek10
Re: Wizyta u ginekologaMoże mi ktoś powie dlaczego gdy przychodzi para do ginekologa lub nawet w klinice i słyszy partner"pan wyjdzie"Czy to nie jest naruszenie prawa,bo jest tak że za pacjentkę decyduje personel medyczny jak gdyby była Ubezwłasnowolniona,bo nikt się nie pyta o zdanie pacjentki a ustawa z 2008 roku art 21 jest tylko na papierze.Po drugie wpływa się...więcej »
pacjentka z UK
Czwartek | 30 Gru 10, 18:42
+18    oceniono 22 razy
pacjentka z UK
Re: Wizyta u ginekologaDlaczego jest tak że w Polsce przy każdej wizycie ginekologicznej bada się palcami pochwę,czego się unika w Anglii i innych krajach.Robi się usg itp.Przy ciąży częste badanie kończy się to podszyciem.Nie bada się kobiet tak często dopochwowo,na kozetkach dlatego nie ma problemów z chodzeniem z dolegliwościami ginekologicznymi,a nie na fotelu...więcej »
miła
Sobota | 13 Lis 10, 20:22
+20    oceniono 20 razy
miła
Re: Wizyta u ginekologaJa bym się sądziła o wysokie odszkodowanie z ginekologami jak by chcieli wyrzucić męża ust2008rok.art.21 i łamanie kodeksu etyki lekarskiej.Fajnie napisała pani jak chciał zboczony ginekolog wyrzucić męża to powiedział"To intymne badanie czy doktor też się będzie rozbierał to ja wyjdę"Półgłówek ginekolog ich wyrzucił razem.To był gin palant i...więcej »
młoda
Czwartek | 28 Paź 10, 18:48
+22    oceniono 24 razy
młoda
Re: Wizyta u ginekologaNie rozumiem was dziewczyny jak można męża się wstydzić u ginekologa a ginekologa nie to jest chora wasza psychika.Bo jak będziecie nie daj boże leżące w łóżku to nie ginekolog przyjdzie wam zmienić pampersa tylko osoba najbliższa. Nawet znam przypadki wkładania przez męża cewnika jak w nocy wypadł.Liczcie się teraz z waszymi partnerami to...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 8 Lis 11, 17:20
-10    oceniono 18 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaWkoncu podpaski facetom tez nie polazujemy a dlaczego? Oni wrazliwi na takie rzeczy, wola patrzec na nasze intymne miejsca jako na te piekne, zdrowe i czyste..obraz menstruacji czy wlozonego wziernika wierzcie mi nie jest sexi i niejednego wrazliwca odrzuci..pewne rzeczy powinno utrzymac sie w tajemnicy..
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 26 Paź 10, 17:44
+17    oceniono 21 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaNa straszne wizyty do ginekologa chodzi się z partnerem i cały czas jest przy mnie i się wcale nie boję.Wiem że czuwa nade mną bliska osoba a ginekolog nie może wyrzucić mi męża wbrew mojej woli bo miał by sprawę sądową o naruszenie ustawy praw pacjenta 2008rok i kodeks etyki lekarskiej.Najlepiej mijać tych ginów co chcą wyrzucać bo mogą być...
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 25 Paź 10, 15:22
0    oceniono 10 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologamysle ze moje prz mają racje wizyta u ging jest bardzo straszna on mi wkładal wibrator itp do pochwy
sprawiedliwości
Wtorek | 19 Paź 10, 21:50
+16    oceniono 16 razy
sprawiedliwości
Re: Wizyta u ginekologaDziś dzwoniłem ze skargą do rzecznika praw pacjenta 19.10 2010 po 14godz.tel.225726155.Odpowiedz na skargę że ginekolodzy wyrzucają wbrew woli pacjentki męża z badania.Nie pierwszy jestem z taką skargą i nic się nie robi,pani stwierdziła że ustawa 27 mówi,że może być mąż podczas badań lecz zaraz orzekła że lekarz może usunąć męża z gabinetu na...więcej »
xxxxx
Poniedziałek | 18 Paź 10, 21:39
+15    oceniono 17 razy
xxxxx
Re: Wizyta u ginekologaDlaczego zależy niektórym ginekologom na tym by jak żona przyjdzie z mężem do gabinetu na wspólne badanie to go się wyrzuca bezprawnie łamiąc kartę praw pacjenta i pośrednio wpływa na pacjentkę by nie protestowała bo jest zależna od niego.Koledzy traktują samodzielne badanie żony jako zdradę i idą odreagować zazdrość do prostytutek.Ja jestem...więcej »
Gośka
Poniedziałek | 11 Paź 10, 21:11
+15    oceniono 15 razy
Gośka
Re: Wizyta u ginekologaKoleżanka poszła z mężem na wspólne badanie ginekologiczne pomimo że chciała by był mąż podczas badania to ginekolog go wyprosił.Mąż wzą wolne z pracy nie po to by jak przedszkolak stać pod drzwiami.Wkurzona koleżanka twierdzi że nie ginekolog będzie decydował jej mężem i kazał stać pod drzwiami.Za naruszenie Karty Praw Pacjenta będzie się...więcej »
młoda mama
Czwartek | 30 Wrz 10, 21:04
+13    oceniono 13 razy
młoda mama
Re: Wizyta u ginekologaDlaczego jest tak że za pacjentkę decyduje ginekolog i wbrew woli pacjentki wyrzuca męża za parawan lub za drzwi.Przecież nie jest ubezwłasnowolniona pacjentka i ma prawo do obecności męża podczas badań i zabiegów to zapewnia karta praw pacjenta.Ginekolog który wyrzuca męża to opuszczam gabinet z nim,bo narusza prawa pacjenta to może mieć...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 21 Wrz 10, 18:29
-2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaMam pytanie chiała bym sie dowiedziec kidy mam dni nie płodne jesli okres miałam od 13 do 19 wrzesnia. Chce zaczac z chłopakiem współzyc i chciała bym to zrobic bez zabezpieczenia
hm ?
Poniedziałek | 20 Wrz 10, 16:53
-3    oceniono 3 razy
hm ?
Re: Wizyta u ginekologaczy ginekolog zapisuje w karcie pacjenta czy książeczce zdrowia że zaczynam brać tabletki antykoncepcyjne ?
Badana
Niedziela | 19 Wrz 10, 22:22
+13    oceniono 13 razy
Badana
Re: Wizyta u ginekologaBadanie delikatne czy nie to zależy od osoby a nie od kobiety czy mężczyzny ginekologa.Ja jak zaczęłam chodzić z mężem na badania to są delikatniejsze chociaż robi ten sam ginekolog.Bardzo dużo mężowi tłumaczy i pokazuje nadżerkę jak się wygoiła.Jestem zadowolona ze wspólnych wizyt u gina bo mąż bardziej mnie kocha i jest troskliwszy gdyż...więcej »
aldona
Niedziela | 12 Wrz 10, 21:15
+13    oceniono 13 razy
aldona
Re: Wizyta u ginekologaBzdury niektórzy wypisują na blogach że obecność męża przy żonie podczas badania ginekologicznego nawet zabiegu bez uśpienia zależy od lekarza.To Pacjentka ma prawo ko jest obecny przy zabiegu czy badaniu a nie lekarz.Tak stanowi Karta Praw Pacjenta art19 ust3 pkt1.I bez łaski lekarze tylko boicie się świadka którym jest mąż.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 1 Wrz 10, 18:18
+13    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJa chodzę też z mężem na badanie ginekologiczne i jestem zadowolona.Nie ma niedomówień.Mam prawo zabierać męża więc go zabieram i nie ma krępowania się skoro czasami studenci są obecni w klinikach i mam się ich nie krępować a męża tak to by było chore.
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 30 Sie 10, 19:45
+12    oceniono 12 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaWszytko przez to że jest za dużo Panów w tej profesjo,owszem niektóre Panie ich wolą ale są tez kobiety które traktują te swoje cześć ciała jak intymny skarb dla jednego Pana i one raczej unikają gabinetów
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 20 Lip 10, 08:42
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaWitam Czy Jeśli Nie Byłam jeszcze u Ginekologa a mam 15 lat i juz miesiączkuje od kilku lat to muszę iść? Moja ma mówiła ze byla u ginekologa jak zaszła dopiero w ciąże. Czy tez mogę pójść dopiero jak kiedyś bd w ciąży?
aneta 5
Piątek | 9 Mar 12, 19:41
+1    oceniono 1 raz
aneta 5
Re: Wizyta u ginekologaJa po raz pierwszy byłam u ginekologa w 4 miesiącu ciąży i był mąż podczas całego badania bo mam PRAWO DO OSOBY BLISKIEJ PODCZAS BADAŃ I ZABIEGÓW.Zawsze mam i miałam męża przy całym badaniu i porodach czuję sie pewniej lecz w Polsce to zacofanie w tych sprawach.
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 18:26
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologawitam
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 23 Kwi 10, 10:46
+3    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologawitam
Czy lekarz na podstawie samego zbadania pochwy może stwierdzić czy kobieta była już w ciąży lub czy na przykład poroniła ?????
m
Poniedziałek | 26 Kwi 10, 19:13
0    nie oceniono 0
m
Re: Re: Wizyta u ginekologatak !
Mija
Wtorek | 6 Kwi 10, 13:57
-1    oceniono 1 raz
Mija
Re: Wizyta u ginekologawitam
mam pytanie stałam się ofiarą złego męszczyzny i czy błona dziewicza może się zarosnąc od półtorej roku się nie kochałam a jak badał mnie ginekolog to przez cewkę odbytową prosze o odpowiedż bardzo mi na tym zależy
Dziękuje Mija
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 1 Lut 10, 20:48
+9    oceniono 9 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJa chodzę z żoną na badania ginekologiczne.Żona jest zadowolona bo widzi że mi na niej zależy.Mówi dlaczego mam się wstydzić skoro współżyjemy ze sobą i nie jestem zdziwaczałą panną.Obcy lekarz czy lekarka mnie widzi nago i bada pochwę i mam się nie wstydzić.Sądzę że taka obecność przy badaniu zbliża partnerów.Są zacofane kobiety i też lekarze...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 30 Sie 10, 19:48
-4    oceniono 6 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaZa bardzo wszyty przęśli z tym na porządek dziwny a to nie dentysta niestety;)masz rajcie tylko nie wiem czy patrzenie jak obcy facet choćby z maj szlachetniejszych dotyka tam kobiet nie sprawia jednak przykrości Morzeszczynie
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 8 Wrz 10, 20:14
+8    oceniono 8 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaMasz rację chodząc z mężem bo mój też jest zawsze przy całym badaniu i to zbliża i nie ma zazdrości.Bardziej mnie szanuje bo ja się z nim liczę.
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 23 Sty 10, 17:12
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologamiałam kiedyś ginekologa tak głupiego i nieprofesjonalnego że Chryste Panie !!!bolało mnie a jak coś mu powiedziałam to zaraz mówił "a jak mam cię badac?"potem zmieniłam lekarza.ten drugi też żartował ale nie z moich narządów tylko np. o jasiu czy o czym innym.to sprawiło że nie bałam się go bo wiedziałam że mogę mu ufac.był całkiem spoko.;)
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 30 Sie 10, 19:50
+4    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologażartował o Jasia??biedne kobiety
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 23 Sty 10, 17:08
-6    oceniono 6 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaja tam na początki się bałam.ale w trakcie badania zamknęłam oczy i myślałam o moim kotku,o szkole,o tym co teraz robi moja kumpela.czasem nawet myślałam o rzeczach dziwnych.o kosmitach czy dywanach.;)dziwne nie ??ale wtedy nawet nie myślałam o tym co robi lekarz.zanim się obejrzałam zabieg minął.następne wizyty poszły gładko.;)
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 23 Gru 09, 02:53
+10    oceniono 12 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaPrzecież zanim taki mężczyzna stanie się ginekologiem , to wcześniej jest młodym niewyżytym samcem , który dopiero idzie na te studia , dziewczyny ! chodzcie do kobiet tylko ! i wasi mężczyzni nie bedą zazdrosni :)
ninja
Wtorek | 2 Mar 10, 22:43
-8    oceniono 8 razy
ninja
Re: Re: Wizyta u ginekologaTypowa blondynka
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 5 Gru 09, 17:22
+4    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaNie wiesz dlaczego? Bo to nieźle płatna fucha
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 20 Lis 09, 20:34
+6    oceniono 12 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologawszyscy faceci ginekolodzy to niewyżyte psy i zboczeńce, bo w jakim celu wybrali tą specjalność???
kaña
Wtorek | 20 Paź 09, 14:49
0    nie oceniono 0
kaña
Re: Wizyta u ginekologawitam mam pytanko miesiac temu plamilam i jestem tydzien przed okresem ale mnie jajniki i dul brzucha boli i krzyrze i piersi mnie pobolewaja czy to normalne czy nie czy te objawy moga oznaczac ciaze
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 13 Paź 09, 01:05
+4    oceniono 6 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaBoję się męzczyzn-ginekologów. Raz mi się zdarzyło, że pan doktor badał mnie tak, że mi było przyjemnie, nie wiem czy robił to specjalnie, ale to było stresujace.
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Paź 09, 11:00
+3    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaBoje sie bo nie wiem co powie . moze to za malolata byla w ciazy nie wiem jak do tego podejsc. 2 miesiace temu pornonilam nie bylam u zadnego lekarza a nie najlepiej sie czuje od tamtego czasu wybierams ie jutro do sprawdzonego lekarza kolezanek ale i tak sie boje. prosze tylko mnie nie potepiajcie tylko powiedzcie czy lepiej bedzie powiedziec?
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Paź 09, 10:59
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaPoronilam i powinnam isc do ginekologa jestem mloda mam 17 lat i bardzo sie boje czy powinnam mowic ze poronilam i wg bardzo sie boje
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 29 Wrz 09, 22:44
-2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaDzisiaj miałam wizytę u ginekologa;) nie bylo źle, powiem szczerze że miałam pewne obawy, ale naprawde nie ma sie co bać...;) nie bolało ani nic więc luz;P
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 4 Sie 09, 21:44
+2    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaJa mam więcej lat niz bym chciala nie mam faceta,nie byłam jeszcze u ginekologa i myslę zenie szybko pojde bo nie cierpię lekarzy czy to ma byc internista okulista a juz ginekolog to szok
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 10 Lip 09, 12:16
+4    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaByłam niedawno u ginekologa, ale bardzo mi zależało na tym, aby to była kobieta. Bo czuję, że z kobietą sie lepiej dogadam i łatwiej zrozumie. Poszłam więc do ginekologa kobiety, rozmowa z nią wydawała mi się łatwiejsza, przed mężczyzną bym nie była taka otwarta.
A, że wtedy mnie nie badała na pierwszej wizycie,miałam okres, to na silne bóle...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 12 Maj 09, 01:18
+6    oceniono 6 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaNie nawidzę wizyty u ginekologa. Jak mam już wybierać to wole
rozebrać się przed kobietą. Raz po wizycie u ginekolga faceta podsłyszałam rozmowe dwóch ginekologów. Od tej pory juz nigdy
Dużo kobiet nie chce rozbierać się przed jakimś faciem. Ja też nie.
Zdecydowanie wolę to robić przed swoim facetem a nie jakimś lekarzem. Uważam, że zbyt...
pawel
Wtorek | 4 Lis 08, 09:10
+3    oceniono 3 razy
pawel
Re: Wizyta u ginekologamam pytanie czy mąż może pójść z żona na wizytę chodzi mi o po czy może wejść z nią do gabinetu?prawdę mówiąc bardzo sie stresuje kiedy zostaje gdzieś w poczekalni...
mario
Poniedziałek | 23 Lut 09, 14:29
+4    oceniono 4 razy
mario
Re: Re: Wizyta u ginekologaJa z Żonom chodze na badania żona jest zadowolona mam wglod na badanie i wiem że pani doktor zachowuje sie odpowidnio w stosunku do żony
oplesias\
Piątek | 6 Mar 09, 17:55
0    nie oceniono 0
oplesias\
Re: Re: Wizyta u ginekologawitam. mam pytanie okres zaczął mi się 3 lutego i zgodnie z moim cyklem 28 dniowym powinnam dostac tydzien temu okres. robiłam test ciążowy (3 razy) i tam, gdzie jest w polu T kreska jest jasna natomiast w C czerwona.nie wiem czy jestem w ciąży, mam 16 lat i czy sama mogę wybrać się do ginekologa?
starsza kolezanka
Środa | 31 Mar 10, 22:47
0    nie oceniono 0
starsza kolezanka
Re: Re: Re: Wizyta u ginekologajako ze sama ulotki testow ciazowych znam na pamiec to tak: jesli tam gdzie jest pole T kreska jest(nawet baaardzo blada) to oznacza to ze jestes(najprawdopodobniej) w ciazy. Intensywnośc koloru tej kreski zalezy od stezenia hormonu gonadotropiny kosmowkowej czyli inaczej mowiac od zaawansowania ciazy.
zet
Piątek | 6 Lis 09, 19:24
+1    oceniono 3 razy
zet
Re: Re: Wizyta u ginekologapowinien być obecny
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 16 Paź 08, 09:20
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaja chodziłam do ginekologa bardzo często z powodu ciązy na początku strasznie się bałam tej wizyty broniłam się wszystkim czym mogłam ale w końcu musiałam isc i doszłam do wniosku ,że to nie jest takie straszne.
MonikaK
Środa | 21 Sty 09, 17:42
-1    oceniono 1 raz
MonikaK
Re: Re: Wizyta u ginekologaDlaczego po porodzie boję sie iść do ginekologa
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 11 Paź 08, 15:50
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaMoja pierwsza wizyta nie byla najlepszą ... Jestem kobieta o pełniejszych kształtach,i niestety chyba zle zrobiłam ze poszłam do ginekologa :( przyszłam do przychodni i pielęgniarka powiedziała ze przyjmuje dzis lekarka(pani ginekolog) w zasadzie wolałam isc do mężczyźni bo oni sa delikatniejsi ... Przychodzi moj numerem i ja wchodze a tam...więcej »
patysiaa
Środa | 22 Paź 08, 10:22
+2    oceniono 2 razy
patysiaa
Re: Re: Wizyta u ginekologanapewno zostałas bardzo urarzona tym slowem kochana nie przejmuj sie tak tym muwie ci nie warto sie przejmowac poprostu zmien lekarza moze bedzie milszy :-)
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 6 Paź 08, 20:43
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaja bronilam sie rekami i nogami przed ta wizyta.. mam 18 lat i nie mialam zamiaru wcale tam isc! niestety moje bole miesiaczkowe sa takie ze poprostu mdleje i nie wiem co sie ze mna dzieje. rodzice zawiezli mnie bez pytania do szpitala i tam doktor mnie zbadal... nic nie boli, nic nie czuc.... to tylko siedzi w naszych glowkach! :) nie taki...
asia515
Wtorek | 14 Kwi 09, 11:57
0    nie oceniono 0
asia515
Re: Re: Wizyta u ginekologato się pośmiejcie ja mam llat 19 a do ginekologa poszlam dopiero w 6 miesiacu ciazy,nie chcialabym zeby ktoras z was dostala taki opieprz jak ja! tej wizyty nie zapomne!
ja
Sobota | 30 Sty 10, 22:04
+2    oceniono 2 razy
ja
Re: Re: Re: Wizyta u ginekologaA ja w ogóle nie byłam u lekarza i urodziłam zdrowe dziecko. Pierwsze zetknięcie z lekarzem było w szpitalu, jak przyszłam rodzić. Nikt mnie nie ochrzaniał, choć wszyscy byli trochę zszokowani i wystraszeni.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 4 Sie 10, 02:12
+1    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaOooo! Normalnie się poczułam jak w średniowieczu jakimś! Dziewczyny - jak podrywać chłopaków i jak uprawiać seks, to mimo swych młodych lat wiecie, ale jak dbać o zdrowie swojego dziecka, to widzę, że już nie bardzo...
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 23 Wrz 08, 17:49
+2    oceniono 10 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologa"Bo mężczyzna – ginekolog jest bardziej delikatny podczas badania i wykazuje dużo więcej życzliwości i zainteresowania"

Nie dziwne, w końcu jest mężczyzną i oglądanie kobiecych narządów sprawia mu przyjemność.
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 15 Lip 11, 19:07
+11    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaPrzecież każdy facet któremu pokarzesz piersi i c.. będzie dla Ciebie zaje. delikatny i czuły, wyrozumiały, nawet będzie Cię słuchał
Kobiety otrząśnijcie się facet to facet. Mój mąż ma 40lat na karku a myśli całymi dniami o jednym (raz dziennie to mało)
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 7 Wrz 08, 16:33
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaWitam,wizyta u ginekologa nie jest taka straszna.Jak byłam pierwszy raz ...
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 25 Mar 12, 17:28
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Wizyta u ginekologaTo zależy tak naprawde do jakiego lekarza idziecie.Jesli chodzi o pierwszą wizytę to powinniśmy jednak pojsc do poleconego specjalisty. W stolicy mogę polecić takiego sprawdzonego , dr. Jacka Kostrzewe.Lekarz przyjmuje na Pl. Konstytucji 3 m. 60 (wchodzi się od Śniadeckich).
Napisz komentarz i dołącz do dyskusji

Podobne do Wizyta u ginekologa

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl