Różowego GPSa „Buddy” wyprodukowała kilka lat temu firma Intempo Digital, ozdabiając go motywami kwiatów i motylków. Z pewnością na tle czarnych czy szarych GPSów, utrzymany w takiej kolorystyce gadżet mocno się wyróżniał, jednak w Internecie nie spotkał się w chwili premiery ze zbyt przychylnymi komentarzami. Czyżby kobietom szybko znudziło się wrzucenie ich do szufladki z napisem: „lukrowana panienka”?
Jestem ciekawa, co powiedzą Polki na nawigację, jaka właśnie miała swoją premierę w Amsterdamie (nie, na szczęście nie różową, choć nieco babskich dodatków ma). Chodzi o GPSa firmy TomTom, reklamowanego jako „oryginalny model stworzony z myślą o kobietach”. Tylko… czy spodoba się paniom?
Limitowana edycja. Perłowy kolor. Kwiatowe inspiracje. Jedwabny woreczek w zestawie. I funkcja, jaka jedne kobiety zachwyci, inne oburzy – mapa przydatnych adresów. Jakich? Oczywiście takich, które panie często wyszukują w obcym mieście. Bazę Użytecznych Miejsc tworzą: „Miejsca, w których warto bywać” (‘Places to be seen’), „Kupuj bez ograniczeń” (‘Shop ‘til you drop’) czy „Moda na każdy dzień” (‘Everyday fashion’).
W Polsce ten model GPSa będzie dostępny jedynie w sklepach Vobis.
Sugerowana cena: 849 zł.
zdj. TomTom White Pearl
więcej: tomtom.com, engadget.com
zdj. materiały prasowe
(a.)