Nawigacja w kobiecym stylu

Różowe laptopy, różowe konsole, różowe telefony, więc i różowy GPS musiał szybko pojawić się na rynku. Najwyraźniej w opinii producentów nic tak nie wyróżnia kobiet od mężczyzn jak właśnie… zamiłowanie tych pierwszych do wszechobecnego ostatnio (z niezrozumiałych dla mnie powodów!) różu.
/ 04.06.2009 03:29
Różowe laptopy, różowe konsole, różowe telefony, więc i różowy GPS musiał szybko pojawić się na rynku. Najwyraźniej w opinii producentów nic tak nie wyróżnia kobiet od mężczyzn jak właśnie… zamiłowanie tych pierwszych do wszechobecnego ostatnio (z niezrozumiałych dla mnie powodów!) różu.

Różowego GPSa „Buddy” wyprodukowała kilka lat temu firma Intempo Digital, ozdabiając go motywami kwiatów i motylków. Z pewnością na tle czarnych czy szarych GPSów, utrzymany w takiej kolorystyce gadżet mocno się wyróżniał, jednak w Internecie nie spotkał się w chwili premiery ze zbyt przychylnymi komentarzami. Czyżby kobietom szybko znudziło się wrzucenie ich do szufladki z napisem: „lukrowana panienka”?

Nawigacja w kobiecym stylu

zdj. GPS Intempo Digital

Jestem ciekawa, co powiedzą Polki na nawigację, jaka właśnie miała swoją premierę w Amsterdamie (nie, na szczęście nie różową, choć nieco babskich dodatków ma). Chodzi o GPSa firmy TomTom, reklamowanego jako „oryginalny model stworzony z myślą o kobietach”. Tylko… czy spodoba się paniom?

Limitowana edycja. Perłowy kolor. Kwiatowe inspiracje. Jedwabny woreczek w zestawie. I funkcja, jaka jedne kobiety zachwyci, inne oburzy – mapa przydatnych adresów. Jakich? Oczywiście takich, które panie często wyszukują w obcym mieście. Bazę Użytecznych Miejsc tworzą: „Miejsca, w których warto bywać” (‘Places to be seen’), „Kupuj bez ograniczeń” (‘Shop ‘til you drop’) czy „Moda na każdy dzień” (‘Everyday fashion’).

W Polsce ten model GPSa będzie dostępny jedynie w sklepach Vobis.
Sugerowana cena: 849 zł.

Nawigacja w kobiecym stylu

zdj. TomTom White Pearl

więcej: tomtom.com, engadget.com
zdj. materiały prasowe

(a.)

Redakcja poleca

REKLAMA