Polki.pl
kom. (97)

Lasocki jesień - zima 2007-2008



Oceń3.65 / 51

Podobne w temacie Obuwie damskie

Skomentuj Zdjęcie nr 1 - Lasocki jesień - zima 2007-2008

Gość
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 19 Lut 11, 14:18
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Zdjęcie nr 2 - Lasocki jesień - zima 2007-2008Dlatego ja kozaki na zimę kupuje w aldo, mam już kilka par, z reklamacjami nie ma problemu i spokojnie starczają mi na dwa sezony.
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 10 Lis 11, 20:12
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Aldo to porządna firma? pff to jakiś żart, oprócz niewątpliwie pięknej stylistyki nie ma w nich nic solidnego
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Gru 10, 22:24
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Zdjęcie nr 2 - Lasocki jesień - zima 2007-2008jestem następna ofiarą Lasockiego , zakupiłam takowe za 320. 0 zł w pażdzierniku 09 r za miesiac były juz w reklamacji, w ciagu sezonu zimowego 3 reklamacje, dostałam je z powriotem pod koniec marca i juz w zasadzie nie używałam bo wiosna przeciez , jesien 2010 po tygodniu noszenia znowu reklamacja , która została odrzucona i bzdury typu iz...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 25 Lut 10, 19:45
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Lasocki 2009
Ja również kupiłam kozaki Lasocki za 300zł i co pod wpływem soli wyblakły z pięknego brązowego koloru zrobił się żółty. Zakupu dokonałam 16.12.2009r a 02.02.2010 oddałam do reklamacji. Niestety reklamacja została odrzucona rzeczoznawca nie stwierdził wad skóry jak w ogóle można tak stwierdzić a wyblaknięcie to niby nie jest wada,...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 1 Gru 10, 23:35
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Ja również kupiłam kozaki lasockiego w grudniu 2009 i w lutym 2010 reklamowałam, rozkleiły się i skóra popękała. Reklamacje uwzględnili i oddali pieniądze. Jakby tego było mało w tym roku również kupiłam kozaki lasockiego po trzech dniach od pierwszego założenia skóra również pęka w lewym bucie a w prawym jest ok. Może jutro pojadę złożyć...
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 20 Sty 10, 20:41
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008lasocki to największe BADZIEWIE na jakie trafiłam. kupiłam kozaki za 280 zł.naiwnie myślałam że posłużą mi przez kilka sezonów.w końcu taka cena do czegoś zobowiązuje. tymczasem po paru tygodniach użytkowania odkleiła się jedna podeszwa a skóra na obu butach zaczęła pękać i kruszyć się. buty wyglądały jakby miały ze sto lat. oddałm je do...więcej »
Karolina Musidlak
Poniedziałek | 15 Lut 10, 14:34
0    nie oceniono 0
Karolina Musidlak
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008zakupiłam obuwie damskie Lasocki 0697-01 kolor czarny cena 279,99 ( październik 2009 a reklamacja 27.01.2010 )
reklamacja przemakanie
oczywiście ekspert również napisał złe użytkowanie
dlaczego użytkownik nie może mieć racji ja tylko wiem jak dbam o obuwie moim zdaniem skóra jest źle wyprawiona posiadam obuwie tego producenta i byłam...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 30 Gru 09, 15:23
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008jedynki jaki to model
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 28 Lis 09, 14:33
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008a ja wczoraj kupiłam te czerwone za 299 zł juz wczoraj w nich wyszłam i chodzi mi sie ok, a co bedzie dalej zobaczymy, napisze za jakis czas , chociaz ja chwale sobie tylko buty własnie LASOCKIEGO, mam kilka par butów tej firmy , półbuty, sandały, klapki i teraz kozaki i musze przyznac ze własnie tej firmy bty nosiłam najdłuzej, kazde klapki mi...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 26 Paź 09, 14:18
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Od dawna wiadomo,że lasocki ma problem jak ktoś zdaje buty do reklamacji.
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 26 Paź 09, 14:13
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008zakupiłam jesienne pantofle Lasocki i na drugi dzień odwiozłam do sklepu ponieważ bucik pękł na szwie.Dosłownie po ok.15 min chodzenia.Rzeczoznawca uznał ,ze reklamacja jest niezasadna.Napisałam odwołanie i znowu niezasadna.Jestem wściekła bo na dodatek odpowiedziano mi,,że do nakładania butów używa się łyżki,,a cholera skąd ten rzeczoznawca wie...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 22 Lip 09, 22:34
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008a ja mam od okolo 7 lat sandaly na mièkkim obcacie i powiem wam szczeze ze sà nie do zdarcia, bardzo chcialabym kupiç jeszcze jednà parè takich jak te.
Aga1405
Środa | 15 Kwi 09, 19:01
0    nie oceniono 0
Aga1405
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008tym cudownym kozaczkom rozleciały się pięty, oczywiście w/g producenta winne są stopy, a nie kiepskie materiały i wykonanie
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 24 Mar 09, 15:24
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Witam,
Kupiłam buty ze zdjęcia nr 4. Piękne, czarne kozaczki. Po 2 tygodniach zaczęła pękać podeszwa - nietypowo, bo od wewnętrznej strony, od środka. Reklamację uwzględnili, buty podobno naprawili. Szkopuł tkwi w tym że jeszcze ich nie przywieźli z Warszawy (buty kupione w katowicach - "Silesia City Center"). Obsługa klienta pod względem...więcej »
bzyk
Wtorek | 24 Mar 09, 20:09
0    nie oceniono 0
bzyk
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Dziwie sie ze ci powiedzieli ze nie przyjechaly jeszcze z Warszawy, CCC nie ma szewca, ooo chyba pseldo szewca to ma przychodzi, oglada i odrzuca wszystkie reklamacje a te buty co da sie skleic, kleja ekspedientki praujace w sklepie(kropelka oczywiscie) i wiedz ze nie dostaja za to zadnej rekompensaty jak tego nie zrobisz to Cie zwolnia
klientka CCC
Piątek | 27 Mar 09, 10:18
0    nie oceniono 0
klientka CCC
Re: Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Właśnie dostałam telefon z CCC - mam się zgłosić po odbiór gotówki. Szkoda mi tych butów... Piękne były.
Od dziś wiem że będę szerokim łukiem omijać sklepy CCC.
monika_kr
Poniedziałek | 30 Mar 09, 16:03
0    nie oceniono 0
monika_kr
reklamacja!!!Witam, mam pytanie do osob, ktore kilkakrotnie reklamowaly obuwie i dostawaly negatywna odpowiedz. Własnie taka dostalam (po raz drugi) i nie mam zamiaru odpuscic, bo buty zimowe(skóra lakierowana) po 2 mies uzytkowania zaczely sie luszczyc! mimo, iz do ich pielegnacji uzywalam srodka poleconego przez panie sprzedawczynie do skóry lakierowanej!!...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 21 Mar 09, 16:51
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Jak już ktoś tu zauważył o buty trzeba umieć dbać!!! Prawie 4 lata temu kupiłam sznurowane pantofle za kostkę z Lasockiego, mam je do dziś, wymieniłam tylko wkładki i fleki z których dokupieniem nie mam problemów, chodzę w nich naprawdę bardzo dużo na co dzień. Minionej jesieni kupiłam czekoladowo brązowe kozaczki i owszem, pojawiły się...więcej »
CCC TO SIANO Z CHIN
Środa | 18 Mar 09, 17:13
0    nie oceniono 0
CCC TO SIANO Z CHIN
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NABIERAĆ.W CCC NIE MA INNYCH BUTÓW NIŻ CHIŃSKIE,KTO NIE WIERZY NIECH POSZUKA PRODUCENTA ,,LASOCKI,,.NIE MA TAKIEGO W POLSCE.WSZYSTO TO SZAJS Z CHIN.DLATEGO WŁAŚNIE PO MIESIĄCU,GÓRA TRZECH BUTY DO WYRZUCENIA.DODAM IŻ PRACUJĘ W CCC.POZDRAWIAM
Jolanta Zeppitz
Poniedziałek | 23 Lis 09, 12:05
0    nie oceniono 0
Jolanta Zeppitz
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Prawda! Mieszkam w Austrii i kupilam sobie w ub. roku (200 krötkie , czarne kozaczki w sklepie BONITA. Dodam, ze to drogi sklep, nawet , jak na tutejsze zarobki. Kosztowaly chyba 60€, czyli , nie az tak zle. _Nosze je drugi sezon i zauwazylam, ze lewy przecieka, jak jest mokro. Okazje sie, ze zrobilo sie male pekniecie w podeszwie....więcej »
zawiedziona
Środa | 11 Mar 09, 19:38
0    nie oceniono 0
zawiedziona
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Popieram moje poprzedniczki buty są ładne,wygodne ale krótkotrwałe.W ubiegłym sezonie kupiłam kozaki zapłaciłam za nie 320 /trzysta dwadzieścia zł/ i niestety już po butach.Wszystko się odkleja więc uwaga na drogie buty Lasockiego.Nigdy więcej.
zawiedziona
Środa | 11 Mar 09, 19:37
0    nie oceniono 0
zawiedziona
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Popieram moje poprzedniczki buty są ładne,wygodne ale krótkotrwałe.W ubiegłym sezonie kupiłam kozaki zapłaciłam za nie 320 /trzysta dwadzieścia zł/ i niestety już po butach.Wszystko się odkleja więc uwaga na drogie buty Lasockiego.Nigdy więcej.
zawiedziona
Środa | 11 Mar 09, 19:37
0    nie oceniono 0
zawiedziona
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Popieram moje poprzedniczki buty są ładne,wygodne ale krótkotrwałe.W ubiegłym sezonie kupiłam kozaki zapłaciłam za nie 320 /trzysta dwadzieścia zł/ i niestety już po butach.Wszystko się odkleja więc uwaga na drogie buty Lasockiego.Nigdy więcej.
bella_la
Wtorek | 24 Lut 09, 12:46
0    nie oceniono 0
bella_la
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008w swojej "karierze" kupiłam kilka par butów lasockiego i wszystko było ok do czasu... obecnie jestem "szczęśliwą"posidaczką kozaków za 350 zł i co... ząąg !!! po m-cu użytkowania okleiła się jakaś warstwa przyklejana do obcasa - nadmieniam, że większość czasu spędzam w samochodzie. Reklamacja nie zasadna- usłyszałam w słuchawce telefonu,...więcej »
demoiselle
Piątek | 6 Mar 09, 10:48
0    nie oceniono 0
demoiselle
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Kupilam kozaczki firmy Lasocki sa super wygodne i bardzo ladne , raz strasznie mi zmokly i zrobily sie biale plamy szybko popedzilam po paste Kiwi dobrze umylam z brudu i zapastowalam i znowu wygladaja ladnie ,plamy zniknely
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 22 Cze 10, 11:24
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008ja także jestem obecnie nieszczesliwą posiadaczką kozaków za 250 zł, ktore po2ch wyjciach wygladajja jakby mialy 3 lata.. ehh a reklamacja oczywiscie odrzucona, czy oni nie rozumieją, że odrzucając reklamacje traca czasem bardzo dobrych klientów?!! jak do tejh pory bardzo lubiałam ta firme, ale za takei swinstwo nei amma zamiaru juz u nich...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 19 Lut 09, 10:50
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Ja co roku kupuje kozaki Lasockiego i zawsze jestem zadowolona nosze je zawsze przynajmniej przez 3 kloejne zimy i nic im nie dolega! Trzeba chyba poprostu umieć dbać o buty. Jedyna ich wada to jest trudny dostęp do fleków wymiennych.
MAREIA
Środa | 8 Lip 09, 21:15
0    nie oceniono 0
MAREIA
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Nie rozumiem twojej wypowiedzi. Najpierw piszesz,ze kupujesz kozaki co rok , apotem ze chodziśz 3 lata ????
gość
Piątek | 9 Kwi 10, 15:35
0    nie oceniono 0
gość
Re: Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008jakby miała jedną parę to sezonu by nie przeszła :)
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 10 Lut 09, 13:06
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008STAROCIE
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 1 Lut 09, 00:57
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008A ja jestem zadowolona, mam dwie pary skórzanych kozaków . Jedną już trzeci sezon a drugą-drugi, Tylko fleki wymieniałam.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 28 Sty 09, 14:33
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Widzę tu dużo negatywnych opinii o butach Lasocki. Szczerze mówiąc aż się dziwię, bo praktycznie kupuję tylko te buty i nigdy nic się z nimi nie działo. Moim zdaniem bardzo rozsądna cena + wygoda od pierwszego dnia nosenia dają podstawę do tego, by mieć dobrą opnię o tej marce.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 28 Sty 09, 10:28
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Kozak na zdjęciu nr 4 - jaki to model, mozecie mi pomóc ?
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 26 Sty 09, 21:43
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008kurcze tak komentujecie że teraz nie wiem co mam zrobić. Chciałam kupić kozaki takie kowbojki ale widze ze nie bardzo chwalicie to chyba sie grubo zastanowie bo kosztują prawie 200zł po przecenie a 240 przed nie wiem co teraz zrobiććććććććććććć???????!!!!!!!
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 25 Sty 09, 13:15
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008ja kupiłam sobie wiele butów firmy Lasocki I NIE NARZEKAN WSZYSTKIE SĄ SUPER I NIC SIĘ Z NIMI NIE DZIEJE letnie klapki, jesienne,w zimowych chodze trzeci sezon . Niewiem ale ja jestem mega zadowolona,może mam szczęście do tej marki, bo kupiłam kozaki tej zimy firmy Clara Barkson w CCC I po kilku razach noszenia prawy but rozkleił się na...
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 13 Sty 09, 03:55
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008mieszkam w usa chcialabym kupic te piekne czerwone buty?? nie ma link na zakup??
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 11 Sty 09, 18:30
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008mnie interesują kozaki madras-03 mam takie czerwone i są naprawdę kozackie ale szukam takich samych białych i nie wiem gdzie i jak..............
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Sty 09, 20:16
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008witam! czy ma ktos strone lasockich?? szukam filatowych botkow ze skory zamsz rozmiar 36??
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 2 Sty 09, 21:06
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008przecudne
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 23 Gru 08, 00:59
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Witam!
Ja też zosatałam niedawno posiadaczką kozaczów owej firmy. Butki super wygodne, fajnie się noszą...ale jestem rozczarowana ścieralnością fleków i co gorsza, brakiem dostania zapasowych...:( co robicie?i gdzie zaopatrujecie się we fleki...??
Olka17
Sobota | 13 Gru 08, 16:49
0    nie oceniono 0
Olka17
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Zdecydowanie odradzam kupowanie obuwia firmy Lasocki. Sama kupiłam niedawno kozaczki, które po kilku wyjściach były do reklamacji, ale oczywiście jej nie uznali. Słyszałam już o kilku takich sytuacjach. Dodam, że buty kupione wiosną też się miały taką historię.
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 9 Gru 08, 21:31
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008kupiłam super kozaczki..posmarowałam je pasta - super połysk i okazało się, że popękały na każdym zgięciu..i teraz nie wiem czy wina skóry - czy pasty..( pastę doradziły mi panie w sklepie i słono kosztowała, ale skoro buty drogie, to pomyślała, że nie będę oszczędzała na paście- i wywaliłam 20 zł) doradżcie co robić???
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 8 Gru 08, 15:05
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008ja bardzo często kupuje buty od Lasockiego i jestem bardzo zadowolona
Kobitka
Środa | 26 Lis 08, 20:13
0    nie oceniono 0
Kobitka
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008W tamtym roku kupilam sobie butu LASOCKIEGO(byłam pewna ze cena jest adekwatna do jakosci),a tu rozczarowanie,bo miesiacu buty zaczely sie odklejac od podeszwy:/Na szczescie,reklamacja zostala przyjeta i dostalam zwrot pieniedzy.Po mimo rozczarowania w zeszlym roku,dzis kupilam sobie buty LAsokiego(z cicha nadzieja ze tym razem podobna sytuacja...
M.
Niedziela | 23 Lis 08, 21:25
0    nie oceniono 0
M.
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Raz kupiłam buty Lasockiego... Były naprawdę ładne, ale skóra się szybko pozaginała i po 3 miesiącach wyglądały już paskudnie...
Dziś znów widziałam u niego fajne i kusi mnie... ale te buty to naprawdę shit jak za tą cenę... To CCC tylko 3 razy drożej... Nie wiem czy zaryzykuję, mam nadzieję, że gdzie indziej wypatrzę fajne.
Lasockiemu nie ufam.
kamcia
Wtorek | 25 Lis 08, 20:20
0    nie oceniono 0
kamcia
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008kurcze ale mnie zmartwiłyście. jakiś czas temu kupilam sobie kozaki lasocki, póki co jestem zadowolona a tu takie rzeczy. wychodzilam w nich zaledwie 3 razy. Dalam za nie 300zl i mam zamiar w nich chodzic 2, 3 lata. kurcze ja nie chce zeby z nimi się stało to co z waszymi butami:( fakt - sa śliczne, idealnie dopasowane i wygodne
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 20 Lis 08, 17:05
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008wszystkie buty Lasockiego robione są w Chinach
KRYSPINA
Piątek | 19 Gru 08, 15:10
0    nie oceniono 0
KRYSPINA
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008wiekszosc rzeczy robiona jest w Chinach nawet te firmowe tylko zalezy od wymagan jesli sie wiecej zaplaci a firma firmuje to swoim nazwiskiem i kontroluje sama jakosc to wszystko gra ale u lasockiego za taaka cene?! to juz prynajmniej powinni miec taniej ew. zablysnac jakoscia ale wydaje mi sie ze to siec ccc wynegocjowala taka cene kosztem...więcej »
Stella
Środa | 19 Lis 08, 20:16
0    nie oceniono 0
Stella
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Witam od paru lat kupuję ich buty ale to co mnie spotkało to jest po prostu bezczelność.Reklamowałam niedawno kozaki ,które kupiłam w listopadzie 2007 r,zeszła z nich farba a na dodatek zrobiły mi się dziury w podeszwach-oczywiście nie uwzględniono reklamacji.Lasocki powinien więc dołączać kartke do swoich wyrobów że buty w tej cenie służą do...więcej »
Stasia-Lubuskie
Środa | 19 Lis 08, 20:08
0    nie oceniono 0
Stasia-Lubuskie
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Ja znowu byłam zachwycona ich butami,ale w pażdzierniku 2007 r kupiłam wymarzone kozaki za 330 zł i co się okazało,zaszła farba brązowa z obu butów,że po pół rocznym użytkowaniu wyglądają jakby miały co najmniej 5 lat a na domiar złego zauważyłam ,że podeszwy uległy wytarciu zrobiły się dziury pod spodem-oczywiście nie uwzględniono mojej...więcej »
eMi24
Czwartek | 6 Lis 08, 18:49
0    nie oceniono 0
eMi24
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Ja kupiłam laczki z tej firmy za 119,99zł bardzo ładne i wygodne. Po trzech miesiącach użytkowania całkowicie zerwała sie skóra w obu laczkach w wewnetrznej wyściółce, oczywiście zaniosłam je do reklamacji. Po dwóch tygodniach reklamację odrzucono, skierowałam wiec sprawę do sądu konsumenckiego, poraz kolejny nic nie wskurałam wiem ze należy mi...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 28 Paź 08, 11:47
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Cześć ja mam te buty 2 sezon już .Nic mi się z nimi nie dzieje.Pastuję pasta kiwi,Są mega wygodne szczególnie do prowadzenia auta :)
*Maggi*
Piątek | 17 Paź 08, 22:46
0    nie oceniono 0
*Maggi*
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008sa fajne!
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 11 Paź 08, 09:07
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008pomóżcie mam zamiar kupić te piękne czarne kowbojki lasockiego za 320 zł ale z tego co tu czytam opinie nie są zbyt pochlebne nie wiem co mam robić bo buty są świetne ale skoro to jest z "wierzchu miód ,a w Srodku smród"to może lepiej poszukać czegoś innego jak myślicie z góry dziękuje
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 7 Paź 08, 23:55
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008akurat ten model to nie lasocki ale clara barson własnie mam identyczne bo dzisiaj kupiłam
Grażyna
Sobota | 4 Paź 08, 06:32
0    nie oceniono 0
Grażyna
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Jestem przerażona, ponieważ w tym roku to ja chyba nie kupię butów od Lasockiego. Wszystkie cholewki są szerokie!! Moglibyście pomyśleć że kobiet o szczupłych nogach jest mnóstwo!!
a.s
Niedziela | 5 Paź 08, 19:47
0    nie oceniono 0
a.s
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Kupiłam buty Lasockiego po dwóch miesiącach nadają sie tylko do wyrzucenia skóra na jednym z nich cała się pomarszczyła a drugi pękł za tą cenę spodziewałam się dobrej jakości ta wada nie podlega reklamacji w odpowiedzi usłyszałam
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 24 Wrz 08, 10:34
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008POPROSTU EXSTRA TYLKO CENOWO DROGIE ALE WARTO
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 21 Wrz 08, 12:13
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008mierzyłam je wczoraj i nie kupiłam, nie mogę przez to spać...wygodne i śliczne poprostu
domka
Niedziela | 28 Wrz 08, 11:36
0    nie oceniono 0
domka
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008a gdzie je można znaleźć bo u mnie szukałam (w CCC)i nie ma a chciała bym je kupić?
ania5
Czwartek | 18 Wrz 08, 16:53
0    nie oceniono 0
ania5
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008super wygodne i sliczne, mi sie jakos nie rozwalily, zamierzam druga zime w nich przechodzic i mysle, ze mi sie uda. Nie raz mialam buty lasockiego i nie stalo sie im nic :)
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 16 Wrz 08, 10:53
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Teraz to sie powarznie zastanawiam nad kupnem upatrzylam kozaki oficerki brazowe za 350 zl i juz mialam k je jutro kupic ...ale jak tak przemakaja i w ogole wszystko nie tak to sie musze zastanowic :(
czarna
Niedziela | 7 Wrz 08, 11:28
0    nie oceniono 0
czarna
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008hmm.no tak Ja kupiłam botki LAsockiego za 169,99 a w drugim sklepie CCC znalazłam identyczne tylko marki Jenifer za 69,99, przecież to skandal, jak moża w jednym sklepie sprzedawać dwie pary identycznych butów innych firm...następnym razem jak będę miała kupić coś od Lasockiego to najpierw zobaczę czy nie ma takich samych od Jenifer za 100zl...
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 24 Sie 08, 20:54
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008mam takie tylko czarne rewelacja następna para będzie czerwona i koniecnie lasocki nie ma wygodniejszych i trwalszych butów polecam
Falka21
Niedziela | 30 Mar 08, 00:24
0    nie oceniono 0
Falka21
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Do wszystkich reklamujących i ewentualnych klientów macie niesamowitego pecha do Lasockiego sama mam kilka par botów tej firmy w tym kozaki i jakoś wszystko jest z nimi ok serdeczne wspolczycia ze peszek dopadł właśnie was, a co do polityki reklamacji to nie ma nigdzie napisane ze jak sobie ktos zażyczy zwrotu gotówki bo coś mu sie w butach...więcej »
lolo23
Poniedziałek | 23 Cze 08, 11:35
0    nie oceniono 0
lolo23
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008dobra dobra,,dziwny ten peszek że się wszystkim tak wszystkoz lasockiemu rozwala, a może to masz zadzwiająco dużo szczęścia?kupiłam sobie u nich klapki,tanie nie były ale liczyłam że nie będę sobie za 2 miesiace wywalać tak jak przy jakiejś taniosze,ale cóz.but rozwalil mi sie po 2 tyg i to tak ze się zastanawiałam jak to domu dostać
kryspina
Piątek | 19 Gru 08, 14:59
0    nie oceniono 0
kryspina
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008dobra dobra -ciekawe ze tak wszystkie te buty z lasockiego masz idealne widocznie tych kilkaaaaaa par masz na tyle ze w kazdej chodzisz najwyzej tydzien to wtedy na pewno nic ci sie nie zdazy w nich zepsuc!!!!! nie naleze do zblazowanych dam ,czy rozpuszczonych panienek ani innych co wyzej sraja niz dupe maja tez nie jestem z jednej pary tych...więcej »
msd
Poniedziałek | 3 Mar 08, 21:24
0    nie oceniono 0
msd
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Rowniez zdecydowanie odradzam kupowanie butow Lasockiego. Ja za swoje zaplacilam 250 zl liczac na to, ze w parze z wysoka cena idzie rownie wysoka jakosc. Pochodzilam w nich moze 2 miesiace, jeszcze na dobra sprawe nie rozpoczela sie zima, gdy buty juz nie nadawaly sie do noszenia - w OBU zwyczajnie chwialy sie obcasy!!! Jakosc tych butow jest...
zet
Sobota | 23 Lut 08, 16:03
0    nie oceniono 0
zet
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Mam takie, tylko ze czarne, od listopada zeszłego roku. Bardzo ładne i bardzo wygodne, jako jedne z niewielu na rynku dopasowane do mojej nogi (wiekszosc butów, które znajduje w sklepach, jest za szeroka w kostce)!:D Bardzo dobrze sie nosi, nic sie nie psuje:) Oprócz jednej rzeczy-wkładlka wewnątrz się troche popsuła, tzn zrobiły sie takie...więcej »
krzysiek p.
Sobota | 1 Mar 08, 12:48
0    nie oceniono 0
krzysiek p.
FATALNE wykonanieW tych, które kupiła moja żona, a które sam solidnie pastowałem :), po kilkunastu dniach i spacerze w deszczu pomarszczyła się skóra :/
Lasocki odrzuca kolejne reklamacje, kierujemy sprawę do sądu, a wszystkim naprawdę ODRADZAM LASOCKIEGO!! Jakość butów i podejście do klienta są FATALNE.
andzia
Niedziela | 28 Gru 08, 04:10
0    nie oceniono 0
andzia
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008mam kozaczki Lasockiego i popieram nic się w nich nie dzieje, noszą się rewelacyjnie , są bardzo wygodne po przetestowaniu jednych kupiłam następne i nie żałuję . tylko jest jedno ale : te nasze nieszczęsne chodniki z dziurami ...
MARTAJ
Czwartek | 20 Gru 07, 16:41
0    nie oceniono 0
MARTAJ
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008PILNIE - PROSZE O SYMBOL TYCH BUTÓW - nigdzie nie mozgę dostać mojego rozmiaru 36 i musze zadzwonić po sklepach - PRZOSZE POMÓŻCIE DZIĘKI SERDECZNE - POZDRAWIAM mARTA
MARTAJS
Czwartek | 20 Gru 07, 16:43
0    nie oceniono 0
MARTAJS
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008CHODZI MI O CZERWONE ZE SPRZĄCZKĄ ...
iga
Czwartek | 27 Gru 07, 18:21
0    nie oceniono 0
iga
Re: Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008nie wiem, czy jeszcze jesteś zainteresowana, ale ma takie butki tyle, że czarne, ich numer to Lasocki 916-01, pozdrawiam
yagoda
Wtorek | 15 Sty 08, 13:18
0    nie oceniono 0
yagoda
Re: Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008ja tez szukam tych czerwonych ze sprzaczka, ale nigdzie ich nie ma...:( czy ktos moze podac namiary na sklep...w ktorym wystepuje ten model...pls...
aniajania
Sobota | 2 Lut 08, 15:51
0    nie oceniono 0
aniajania
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Mam pytanie, gdzie jescze oprócz sklepów CCC mogę dostać buty lasocki z zimowej kolecji.Okazało się że w zeszłym tyg w poniedziałek sklepy CCC zrobiły zwrot handlowy tej kolekcji i pomimo wielu próśb w 6 sklepach tej sieci nie otworzono mi kartonu z butami, mimo że prosiłam i obiecałam że kupię! Nie wiedziałam że pod koniec stycznia sklep będzie...więcej »
znawca tematu
Środa | 18 Mar 09, 16:51
0    nie oceniono 0
znawca tematu
Re: Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008nie ma takiego producenta jak LASOCKI.ludzie nauczcie się że CCC to tylko trepy z chin.Kto nie wierzy niech spróbuje znalezć takich producentów jak LASOCKI,GINO LANETTI,CLARA BARSON.to tylko nazwy wymyślone przez CCC aby przyciągać naiwnych.dodam iż pracuję w sklepie CCC w Kielcach
igami
Środa | 19 Gru 07, 20:40
0    nie oceniono 0
igami
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008bardzo ładne, bardzo wygodne i .... bardzo krótko w nich chodziłam, bo się rozpadły po 3 tygodniach użytkowania :( co jak co, ale lasocki na pewno nie jest synonimem wysokiej jakości, za to na pewno płacimy za ten "luksus" wysoką cenę
kot
Sobota | 19 Sty 08, 10:08
0    nie oceniono 0
kot
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008ja za luksus z lasockiego dalam320zl drugi raz reklamuje.
pk
Sobota | 1 Mar 08, 12:44
0    nie oceniono 0
pk
idź do sądu konsumenckiego!Z relacji sprzedawczyń w CCC wiem, że był przypadek, że ktoś składał reklamację PIĘCIOKROTNIE. Lasocki za każdym razem reklamacje odrzucał. Ta akurat sprawa skończyła się ponoć w sądzie...

To jedyny sposób uczciwego załatwienia sprawy z tym producentem.
AK
Poniedziałek | 17 Gru 07, 19:17
0    nie oceniono 0
AK
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008może i są ładne szkoda że sie rozkleiły po miesiacu od daty zakupu na dodatek mineły juz 2 tygodnie od czasu reklamacji i dzis odebralam tel że sie przedłuży,tylko po co mi kozaki po zimie????????????????????????
ankie
Czwartek | 7 Lut 08, 19:14
0    nie oceniono 0
ankie
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008serio sie rozkleily???
bo sa boskie z wygladu i wygodne...bo mierzylam-ale nie kupilam bo nie bylo dokladnie mojego rozmiaru w sklepie.
szukam teraz u siebie tego typu butow i nie moge znalezc...te lasockie sa mega sliczne:)
pozdrawiam
mp
Sobota | 1 Mar 08, 12:30
0    nie oceniono 0
mp
miałaś szczęście...Buty są ładne, to prawda. Niestety, wykonanie jest fatalne. Widać to po jednym spacerze w deszczu :(
mp
Sobota | 1 Mar 08, 12:41
0    nie oceniono 0
mp
REKLAMACJAMam to samo!! :(
Buty zepsuły się po miesiącu. Producent za pierwszym razem odrzucił reklamację. Złożyłam ponownie. Przyszła odpowiedź, że mogą wymienić uszkodzone elementy (dlaczego od razu ich nie naprawili?!). Skutkiem tego, PO RAZ TRZECI będę czekała PEŁNE 2 TYGODNIE. I - poznawszy już nastawienie firmy do klienta - nie mam złudzeń, że...więcej »
bea
Piątek | 30 Lis 07, 20:28
0    nie oceniono 0
bea
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Tez kupiłam i tez w odcieniu czekoladowego brązu, wygladają delikatniej niz te na zdjęciu. Chcialam kupić z Wojasa numer 626 ( brąz na obcasie z paseczkiem i malutką klamerką na kostce tez lekko cieniowany jak te - są na stronie o butach Wojas ) ale dostanie rozmiaru 39 w Katowicach, Krakowie, Bielsku, Mikołowie, Tychach oraz Gliwicach...więcej »
wiecznie mająca problemy z butami
Poniedziałek | 23 Lut 09, 13:19
0    nie oceniono 0
wiecznie mająca problemy z butami
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-200839 w Katowicach to nic, proszę spróbować kupić nr 41 lub 42!! O 42 można zapomnieć, a 41 jeśli juz się dostanie taki numer, to za szeroka cholewka, albo paski nie trzymają, albo są za szerokie itd.....
kam
Poniedziałek | 26 Lis 07, 20:47
0    nie oceniono 0
kam
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008mam je w brązowej wersji... w sklepie kobitka sprzedała mi do nich jakąś bezbarwną mazię... po niej we wszystkich zgięciach narobiły się białe okropne ślady... wyglądają teraz zupełnie nie tak jak powinny... mam nadzieję, że jutro coś wskóram.... bo śa niesamowicie wygodne :) wyglądają super i najtańsze też nie były...
Moni
Poniedziałek | 3 Gru 07, 12:16
0    nie oceniono 0
Moni
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008Myślałam że jestem sama!???Ja też dostałam od pani w sklepie jakąś maź po której buty wyglądaj po prostu wstrętnie:biały osad na powierzchni, czarna maź w zagłębieniach a na dodatek odbarwił mi się czerwony kolor...Ratunku!!!!
tp
Sobota | 1 Mar 08, 12:37
0    nie oceniono 0
tp
to wina butów, a nie pastaNiestety, Lasocki produkuje buty takiej właśnie jakości.
To nie wina tej "mazi", to JAKOŚĆ LASOCKIEGO :/
Kinga Król
Czwartek | 13 Mar 08, 18:08
0    nie oceniono 0
Kinga Król
Re: to wina butów, a nie pastajak najbardziej się z Tobą zgadzam. Kupiłam piekne kozaki i po 2 miesiacach uzytkowania starła mi sie powierzchnia przy czubach-po prostu zrobiła sie dziura. Oczywiscie reklamacje odrzucono. Jestem bardzo zazenowana i zła calą tą sytuacja kupujac buty bo takiej cenie powinnismy sie spodziewać ze bedą one nam służyły przynajmiej przez 2...
konczitta
Piątek | 14 Mar 08, 18:40
0    nie oceniono 0
konczitta
Re: Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008na te przebarwienia pomaga stary sposób!! wyczysc sobie buty mlekiem.pomaga
izunia
Środa | 14 Lis 07, 08:24
0    nie oceniono 0
izunia
Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008cudo poprostu piekne
ewcia1982
Sobota | 24 Lis 07, 19:02
0    nie oceniono 0
ewcia1982
Re: Re: Lasocki jesień - zima 2007-2008własnie wrócilam z zakupów z identycznymi, rzeczywiście są piękne
magda p.
Sobota | 1 Mar 08, 12:35
0    nie oceniono 0
magda p.
to był błąd :/Życzę udanej eksploatacji.
Moje, mimo pastowania, po dwóch tygodniach uległy zniszczeniu (skóra pomarszczyła się - na większości powierzchni JEDNEGO z butów!), a polityka reklamacyjna Lasockiego jest ŻENUJĄCA - odrzucają wszystkie zwroty, bez względu na to, jak oczywisty jest błąd producenta.
dystrofia
Niedziela | 8 Cze 08, 13:11
0    nie oceniono 0
dystrofia
Re: to był błąd :/ja też kupiłam kozaki Lasockiego. Wewnętrzna strona popękała, ale większym problemem było to,że kozaki po prostu przemakały. Niestety w uzasadnieniu reklamacji odpisano - KOZAKI NIE SĄ WODOSZCZELNE_ Przecież jak chciałabym mieć w zimie mokre nogi to chodziłabym w sandałach. Przecież to jakiś absurd. Tylko u nas tak traktuje się klientów. Nigdy...
MARLENA9191
Piątek | 16 Paź 09, 20:04
0    nie oceniono 0
MARLENA9191
Re: Re: to był błąd :/DZIEWCZYNY NIE JEST AŻ TAK ŻLE BEZ PRZESADY TEŻ KUPIŁAM BUTY LASOCKI I NIE NARZEKAM SĄ ŚLICZNE . A CO DO PRZĘMIĘKANIA TO POPROSTU TRAFIŁAŚ NA KIEPSKĄ EKSPEDIĘTKĘ CCC BO MI ZAOFEROWANO PRZED NOSZENIEM NATŁUŚCIĆ BUTY SPECJALNYM NATŁUSZCZACZEM I NIE PRZEMIĘKAŁY . A WIĘC TRZEBA TROSZKĘ POCZYTAĆ JAK PIELĘGNOWAĆ BUT SKÓRZANY . POZDRAWIAM
chaber
Poniedziałek | 19 Paź 09, 10:47
0    nie oceniono 0
chaber
Re: Re: Re: to był błąd :/Buty marki LASOCKI produkowane są w Polsce przez CCC Factory (wchodzi w skład spółki NG2 - właściciela sieci CCC, Quazi i Boti).
Jedyne buty wodoszczelne na rynku to gumowce.Przemakają nawet buty najlepszych marek, nawet obuwie trekkingowe i nikt reklamacji na przemakanie nie uzna. Poza tym często zdarza się , że klient nawet nie zauważy, a...więcej »
Napisz komentarz i dołącz do dyskusji

Podobne do Lasocki jesień - zima 2007-2008

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl