Freya i jej najnowsza kampania The Holy Fit

Jeżeli nadal zastanawiasz się, czy warto nosić dobrze dopasowany biustonosz, zobacz koniecznie międzynarodową kampanię marki Freya pod zabawnym tytułem The Holy Fit! Ta pomysłowa akcja edukacyjna ma zachęcić młode dziewczyny i kobiety do przyjścia na swój pierwszy w życiu bra-fitting. Teraz także w Polsce!
/ 15.04.2010 11:48
Jeżeli nadal zastanawiasz się, czy warto nosić dobrze dopasowany biustonosz, zobacz koniecznie międzynarodową kampanię marki Freya pod zabawnym tytułem The Holy Fit! Ta pomysłowa akcja edukacyjna ma zachęcić młode dziewczyny i kobiety do przyjścia na swój pierwszy w życiu bra-fitting. Teraz także w Polsce!

Brytyjska marka Freya (www.brastyle.pl ), specjalista w sektorze rozmiarów DD+ , z którą wspólnie świętujemy tytuł Najlepszej Marki Bielizny 2010 inspiruje dziewczyny i kobiety, do noszenia właściwie dopasowanej bielizny. Jeśli ponad 80% z nas ma źle dobrany biustonosz, to mówimy tak naprawdę o wielu milionach kobiet na całym świecie, które potrzebują praktycznej wiedzy i wskazówek, jak zadbać o swój biust. Jak najlepiej wykreować modę na bra-fitting? Na internetowej stronie The Holy Fit obejrzysz zabawny viral o perypetiach i bolączkach naszych piersi, które cierpią w niewygodnych stanikach i dowiesz się, dlaczego kupując biustonosz warto myśleć nie tylko o stylu, ale także o rozmiarze. Polecam także edukacyjny film, który pokazuje jak wygląda w praktyce spotkanie z bra-fitterką. Dla wielu kobiet to przełomowy moment w postrzeganiu własnego ciała, który zwiększa poziom samoakceptacji oraz wpływa na poczucie wartości.

Freya i jej najnowsza kampania The Holy FitFreya i jej najnowsza kampania The Holy Fit

Laura Lees i The Holy Fit
Brytyjska designerka Laura Lees, która, na co dzień współpracuje z siecią Topshop przygotowała dla marki Freya limitowaną serię koszulek Holy Fit promujących zasady właściwego dopasowania bielizny. Kolorowe nadruki w zabawnym stylu rockabilly ozdabiają T-shirty, a dochód z ich sprzedaży wspiera Genesis Appeal – stowarzyszenie promujące działania w zakresie profilaktyki raka piersi.

Freya i jej najnowsza kampania The Holy FitFreya i jej najnowsza kampania The Holy Fit

Freya i jej autorski projekt Holy Fit w zupełnie nowatorski sposób kreują modę na bra-fitting. Akcja zyskuje na popularności, a największe magazyny fashion, jak brytyjski Vogue, czy Cosmopolitan chętnie piszą o tej inicjatywie. My trzymamy za nią kciuki.

Freya i jej najnowsza kampania The Holy FitFreya i jej najnowsza kampania The Holy Fit

Jeśli chcesz obejrzeć nasz film, dowiedzieć się czym jest bra-fitting oraz posłuchać rozmowy z Laurą Lees zajrzyj na polską stronę marki Freya www.brastyle.pl .

źródło: Materiały prasowe Freya
www.brastyle.pl

Redakcja poleca

REKLAMA