Polki.pl
kom. (0)

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Cóż z tego że masz całkiem zgrabne nogi, jeśli uda trzęsą się od wewnątrz jak żelatyna i marszczą jak kora. O tą część ciała szczególnie warto zadbać…

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

depositphotos.com

Problem polega na tym, że w codziennych zajęciach oraz podstawowych aktywnościach fizycznych rzadko angażujemy intensywnie wewnętrzne strony uda, Nawet więc jeśli noga jest szczupła, umięśniona, to pończocha może wyglądać kiepsko ze względu na nadmiar trzęsącego się ciałka w okolicach krocza. Oto zestaw trzech ćwiczeń, które pomogą ci zadbać o uda..

Ćwiczenie 1

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Oprócz wewnętrznych tron ud dodatkowo ćwiczysz mięśnie pośladków.

1. Stajesz prawym bokiem do stopnia, kłody czy niewielkiej przeszkody, w odległości ok. pół metra.

2. Z rozmachem wchodzisz prawą na stopień utrzymując ciało w pozycji prostej i naciskając na całą stopę. Następnie unosisz lewe kolano na wysokość klatki piersiowej.

3. Powtarzasz to samo 15 razy a potem na drugą nogę.

Ćwiczenie 2

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Daje ci także korzyści w rejonie tylnych stron ud, mięśni czworogłowych oraz całego tułowia.

1. Trzymając oburącz hantle wyciągasz przed siebie ramiona.

2. Napinasz mięśnie tułowia i wykonujesz duży wykrok lewą nogą do boku nie zmieniając równoległego ułożenia stóp.

3. Z prostym plecami pochylasz się w biodrach do przodu i obniżasz ciężarki do twojej lewej stopy.

4. Wybijasz się z lewej stopy i wracasz do pozycji wyjściowej.

5. Powtarzasz dziesięć razy a potem zmieniasz stronę.

Ćwiczenie 3

Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Kształtuje dodatkowo zgrabną pupę.

1. Kładziesz się na lewym boku na macie. Nogi wyprostowane, jedna na drugiej; lewa ręka podpiera głowę, prawa pomaga utrzymać równowagę podpierając się o podłogę przed tobą, na wysokości talii.

2. Napinasz mięśnie brzucha i pośladków i unosisz prawą nogę prostą do góry powolnym ruchem. Zatrzymujesz w powietrzu na kilka sekund i opuszczasz.

3. Powtarzasz dwadzieścia razy na każdą stronę.

Oceń4.50 / 4

Podobne w temacie Fitness

  • Jak przygotować rower do sezonu - 10 radPrzygotuj rower do sezonu - 10 radSprawdź, jak przygotować rower do sezonu. Oto 10 praktycznych porad udzielonych przez ekspertów!
  • Gra w bule - zasady i historia sportuPoznaj zasady gry w bule!Chciałabyś zaproponować tę grę podczas weekendu z przyjaciółmi? Poznaj jej zasady i bawcie się dobrze!
  • Jak ćwiczyć, by zniwelować ból kręgosłupa?Ćwiczenia na ból kręgosłupaZastanawiasz się, jak ćwiczyć by przestał boleć cię kręgosłup? Dowiedz się co robić, a czego się wystrzegać!
  • Chód to też sport!Chód to też sport!Nie tylko intensywny wysiłek poprawia kondycję fizyczną. Równie dobry jest chód. Żeby zacząć maszerować, nie...

Skomentuj Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Gość

Podobne do Ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl