Z polską metką: jesienna moda męska od delikatessen

To jedna z najlepszych polskich marek na rynku!
/ 01.08.2014 10:12

Andrzej Lisowski, twórca marki delikatessen to jeden z najlepszych i najbardziej doświadczonych polskich designerów. Chociaż mieszka na stałe zagranicą jest silnie związany ze swoimi polskimi korzeniami, a patriotyczne naleciałości można również wyczuć w jego projektach. 

Tym razem projektant postawił na mocną ekipę. Zdjęcia najnowszej kampanii zrobiła Zuza Krajewska, zaś stylizacją zajął się sam Andrzej Sobolewski. Twarzą najnowszej linii został Anatol Modzelewski, jeden z najlepiej rokujących modeli w Polsce. 

delikatessen jesienią 2014 prezentuje typowy dla Andrzeja Lisowskiego styl. Prosty, ale ekstrawaganki i do granic możliwości najwyższej jakości. Męskie, nowoczesne, ale tradycyjne - wszystko na bazie nieuchwytnych kontrastów tworzy fantastyczną całość. Kochamy to!

Kredyty:
zdjęcia: Zuza Krajewska / stylizacja: Andrzej Sobolewski / makijaż: Katarzyna Sobura / strona kreatywna: Lisowski Andrzej i Stephen Hartog

Zobaczcie więcej zdjęć kampanii delikatessen:

Redakcja poleca

REKLAMA