Polki.pl
kom. (116)

Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?

Aborcja to bardzo kontrowersyjny temat. W naszym kraju niestety ciągle temat tabu. Spójrzmy, kiedy aborcja jest zgodna z polskim prawem.

Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?

Polskie prawo zezwala na dokonanie aborcji jedynie w trzech wypadkach:

  • GDY CIĄŻA JEST WYNIKIEM PRZESTĘPSTWA
    Jeżeli kobieta padła ofiarą gwałtu, musi zgłosić się koniecznie na policję! Czeka tam ją seria długich przesłuchań oraz badań lekarskich (jest to konieczne – choć bardzo bolesne psychicznie). Tylko pod tym warunkiem poszkodowana otrzyma od prokuratora zaświadczenie, uprawniające ją do legalnego przerwania ciąży. Jeżeli gwałt zgłosi się po kilku tygodniach – nikt w niego nie uwierzy! Znikną również ślady świadczące o użyciu przemocy wobec kobiety (zabieg można legalnie przeprowadzić do 12 tygodnia trwania ciąży).
    Gwałt – z prawnego punktu widzenia oznacza kontakt seksualny wbrew woli drugiej osoby i dotyczy to również relacji między małżonkami!
  • GDY CIĄŻA ZAGRAŻA ŻYCIU LUB ZDROWIU KOBIETY

     

    Jeżeli kobieta cierpi na jakąś ciężką chorobę np. serca lub wątroby i specjalista stwierdzi

    Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?

    jednoznacznie na PIŚMIE, iż macierzyństwo mogłoby pogorszyć stan zdrowia lub doprowadzić nawet do zgonu – można przeprowadzić legalną aborcję a zaświadczenie wydane przez specjalistę (lekarza) jest wystarczającym dokumentem (można jej dokonać w każdym momencie ciąży).
  • GDY U PŁODU SWIERDZA SIĘ CIĘŻKIE I NIEODWRACALNE WADY
    Jeżeli badanie prenatalne wykryje, iż u nienarodzonego dziecka są poważne wady w rozwoju, których nie da się wyleczyć np. wodogłowie lub zespół Downa, pisemne wyniki takiego badania wystarczą do przeprowadzenia aborcji (do chwili osiągnięcia przez płód zdolności do samodzielnego życia poza organizmem kobiety – do 21 tygodnia ciąży).                                                                                  Fot. Depositphotos

Kobieta podająca się legalnej aborcji nie ponosi żadnych kosztów związanych bezpośrednio z zabiegiem – jeśli odbywa się on w szpitalu. (Ordynator oddziału ginekologicznego danego szpitala, musi podpisać przyniesione dokumenty i wyznaczyć termin zabiegu, po którym kobieta powinna pozostać przez jakiś czas na obserwacji). Jeżeli kobieta wybierze prywatny gabinet lub prywatną klinikę zapłaci od 700 do 4000 zł za zabieg. Dokonanie zabiegu w innym wypadku niż powyżej opisane jest w Polsce NIELEGALNE. Lekarzowi wykonującemu nielegalny zabieg grozi kara do dwóch lat pozbawienia wolności. Kara grozi również osobie, która nakłoniła kobietę do zabiegu. Natomiast kobiecie nie grożą żadne prawne konsekwencje.

Należy pamiętać, że aborcja to ostateczność! NIE JEST TO SPOSÓB NA ANTYKONCEPCJĘ!

Bianca-Beata Kotoro: psycholog, terapeuta w dziedzinie seksuologii
Instytut Psychologiczno-Psychoseksualno-Szkoleniowy "Beata Vita"
al.KEN 49 / 235 (metro Natolin) Warszawa, tel. 022 35 39 650, 022 64 80 369

Skomentuj (116)
Oceń4.50 / 24

Podobne w temacie Ciąża i poród

  • W ciąży u dentystyW ciąży u dentystyKobiety w ciąży panicznie boją się wizyt u stomatologów, uznając leczenie zębów za ryzykowne dla dziecka. To...
  • Aborcja farmakologicznaPołknij i porońAborcja farmakologiczna to trudna decyzja. Dowiedz się, jakie może mieć skutki!
  • Hipnoza w walce z bólem porodowymHipnoza w walce z bólem porodowymWielu osobom słowo „hipnoza” kojarzy się z magią, szarlataństwem lub wzbudzającymi lęk...
  • Dieta wspomagająca płodnośćDieta wspomagająca płodnośćPrawidłowo zbilansowana dieta i zdrowy styl życia mają wpływ na zwiększenie płodności. Potwierdzają to...

Skomentuj Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?

Gość
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 20 Mar 14, 10:28
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a w Niemczech do 12 tygodnia, kobieta może wykonać zabieg usunięcia ciąży bez podania powodu... Pozostawiam to do własnej opinii...
http://www.ciekawostki24.pl/inne/legalne-aborcje-w-niemczech
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 16 Cze 13, 23:43
-4    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?mam pytanie czy aborcja jest możliwa u dziewczyny która sama nie wie czy jest 100% w ciąży czy nie
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 18 Cze 14, 10:51
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jak można nie wiedzieć że jest się w ciąży ?,przecież od tego sa testy lub badania.
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 19 Kwi 12, 16:53
-6    oceniono 10 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Prywatna wiadomość (Online)


Odp: DAJ BOZEJ MATENCE ODPOWIEDZ .
«
DUCHOWA ADOPCJA




PRZYRZECZENIE !


Swieta Boza Rodzicielko i Matko Dobrej Rady!

Przyrzekam Ci z oczyma utwionymi w Zlobek Betlejemski
ze odtad staniemy wszyscy na strazy budzacego sie zycia
walczyc bedziemy w obronie kazdego dzieciecia
i kazdej...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 12 Sie 12, 14:16
+3    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ty głąbku a chciał byś dziecko z wadą genetyczną lub downem pewnie pierwszy/wsza poleciałabyś po aborcję. OBŁUDNIKU/CZKO
Zasmucony
Niedziela | 17 Lut 13, 22:42
+1    oceniono 9 razy
Zasmucony
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?nie jestem autorem poprzedniego postu, to jest pierwszy mój komentarz od wielu lat, szkoda mi czasu. Dlaczego teraz piszę? Bo mamy własnie chore dziecko z wadą genetyczną i NIGDY nie poproszę o aborcję, o jego zabicie... ciekawe jak zostanę nazwany? Obłudnik, wariat? Nie interesuje mnie to, nawet tu więcej nie zagladne, bo i tak wszedłem...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 9 Paź 13, 21:50
-1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Przylaczam sie do modlitwy
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 30 Paź 13, 10:49
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Dopóki cię to nie dotyczy, to nie wiesz, co mówisz. Nigdy nie dowiesz się, co zrobisz, jeśli okaże się, że twoje dziecko jest chore - moje nie ma narządów wew., serce bije poza klatką piersiową..., natura przedłuża mu życie, ale to zegar tykający z dnia na dzień.
Byłaś w tej sytuacji, żeby móc napisać coś takiego? Jakim prawem oddajesz głos,...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 2 Kwi 12, 12:52
+12    oceniono 22 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Błąd polega na tym, że ludzie myślą że płód to człowiek. To jeszcze nawet nie jest życie, tylko potencjalne życie. Jeśli więc chodzi w konflikt z życiem które już istnieje to czemu nagle staje się ważniejsze?Dziecko powinno być zaplanowane, kochane, dawać radość. Inaczej to nie ma sensu. Wczesna aborcja to nie morderstwo. 60% ciąż kończy się...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 18 Lut 12, 20:06
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Cały ten kraj i system czeka rewolucja, mam nadzieję i czym prędzej zanim zdecyduję się na powrót, tak mieszkam na emigracji choć pisząc tu teraz nie umywam rąk od tego w czym zylam przez prawie 30 lat, i od tego co mam nadzieję się wydarzy, od tego co mnie wychowało, rodziców, ich styranych rąk, ich powątpiewanie w cel i istotę bytu, ich...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 5 Lut 12, 19:27
0    oceniono 20 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Aborcja? Jasne ze legalna! wystarczy internet! i Cytotec, samej w domu sie robi!!!!!!! jestem za aborcją to kobieta wybiera! ja tez nie mam wyrzutów sumienia!
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 8 Gru 11, 09:46
+5    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Według mnie aborcja jest czynem złym, i kobiety które się na ten akt decydują wiedzą że to zło. I dlatego nie powinno się zakazywać aborcji. Dziwne? Większość kobiet nie decyduje się na aborcję ot tak. To musi być ogromnie trudna decyzja, ale czasem nie można iczaczej. Zatem nie ma sensu dodatkowo utrudniać im życia. A jeśli kobieta dokonuje...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 30 Paź 12, 12:11
-1    oceniono 9 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?nie leczmy ludzi po co im karetki, skoro sa wypadki na drodze to widocznie tak ma byc po co ich ratowac?
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 30 Paź 12, 12:12
+3    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jestem za legalna aborcja
asaasaasa
Czwartek | 3 Kwi 14, 17:57
+2    oceniono 2 razy
asaasaasa
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jakim prawem chcesz decydować o życiu drugiego człowieka? jesteś nadczłowiekiem? :P
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 13 Paź 11, 10:28
+2    oceniono 8 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?To było również Twoje dziecko, nie tylko gwałciciela. Czy autor artykułu może rozwinąć w jaki sposób pozbawia się życia te dzieci. 99 % dzieci z zespołem Downa w ankiecie powiedziało, że są szczęśliwe. Dlatego takie dzieci się zabija? W Polsce również > do chwili osiągnięcia przez płód...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 13 Gru 11, 18:46
+5    oceniono 15 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?no to życzę powodzenia w wychowywaniu dziecka z downem, bedzie na twoim utrzumaniu całe życie a nie przepraszam nie na twoim ponieważ bedziesz musiałasię zwoilnić z pracy aby nim nie opiekować więc bedę utrzymywac je ja! i reszta społęczeństwa a takie dziecko nic dla panstwa od siebie nie ma, nie zarobi na siebie życie jest brutalne ale taka...
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 15 Lut 12, 15:12
-3    oceniono 13 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?A kto powiedział ,ze rodząc dziecko z Zespołem Downa trzeba się zwolnić z pracy? Właśnie taki stereotyp panuje w naszym zacofanym kraju !
Przeciez takie dzieci uczęszczaja do przedszkól i szkół,mogą w miare normalnie funkcjonowac w zyciu codziennym...i wcale żadne państwo nie płaci na utrzymanie takiego dziecka jesli rodzice normalnie...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 12 Sie 12, 14:55
+3    oceniono 5 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?TAK???? a JAK POGODZISZ PRACĘ Z OPIEKĄ NAD TAKIM DZIECKIEM. Ja pracuję w szkole życia w bb. I coś ci powiem ty świętoszko WIDZIAŁAŚ KIEDYŚ TWARZ MATKI/OJCA DZIECKA NP Z ZESPOŁEM DOWNA? zmęczoną to nie jest tak ze wrócisz do domu i 14letni chłopak lub dziewczyna zajmie się swoimi obowiązkami szkolnymi, pójdzie do koleżanki. To nie tak, to praca...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 15 Lip 14, 09:46
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Pracujesz w szkole życia, a jesteś przeciwko życiu.... Niesamowite, jak niektórzy sie do swojej pracy nie nadają....
Mariusz Czubaszek
Wtorek | 20 Lis 12, 21:09
-1    oceniono 5 razy
Mariusz Czubaszek
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ze co prosze?!?!?!??!?!!?
" takie dziecko nic dla panstwa od siebie nie ma"
..i tak jak reszta ludzi po wypadkach, z trwalymi uszkodzeniami ciala, weterani, bezrobotni i wszyscy inni! ci ktorzy nic dla panstwa nie daja zasluguja na smierc? ta... zostawmy przy zyciou tylko tych ktorzy daja cos panstwu! reszta nie ma prawa zycia bo jest...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 14 Lis 13, 13:13
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Z takim myśleniem, że dziecko z zespołem Downa będzie na utrzymaniu reszty społeczeństwa jest zbędnym balastem, bezproduktywnym, generującym same straty, trzeba by również - przede wszystkim - zacząć od alkoholików, narkomanów, palaczy, wcinających grzyby niewiadomego pochodzenia (trzeba przeszczep wątroby robić), kobiety po aborcji, po...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 12 Sie 12, 14:43
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?tak i ....co....pod warunkiem że znajdziesz lekarza który ci to zrobi legalnie, a niestety nasze prawo jest takie że lekarze się boją KONSEKWENCJI NAWET JEŚLI ABORCJA BYŁABY LEGALNA
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 7 Paź 11, 09:48
+2    oceniono 12 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ja tez ciesze sie ze zrobilam ten zabieg bo nie wyobrazam sobie tulic dziecko gwalciciela.
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 23 Maj 13, 12:25
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Oczywiście. Wyrosło by z tego coś na podobieństwo tatusia.
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 23 Wrz 11, 00:41
+3    oceniono 7 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ludzie za aborcją, nie wiecie co piszecie. moja znajoma dokonała aborcji, była pod opieką psychologiczną a dzisiaj mimo to jest psychicznie zrujnowana, cierpi na depresje, ma straszne sny.. nawet nie zdajecie sobie sprawy, jaki to koszmar dla każdej kobiety, niestety dopiero PO zabiegu sobie to uświadamiają. Więc jesli nie mieliście osobiscie do...więcej »
dars
Czwartek | 6 Paź 11, 02:21
-1    oceniono 13 razy
dars
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?..a ja zrobilam sobie ten zabieg i jakos zyje normalnie nie mam nawet wyrzutów sumienia...
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 25 Lut 12, 17:26
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Witam kobietki !
Poszukuję do programu telewizyjnego kobiet, które usunęły ciążę i nie żałują swojej decyzji, ze względu na różne sytuacje życiowe. Program nie ma na celu propagowania aborcji, uczestniczkami będą kobiety z dwóch stron dyskusji. Zwyczajnie mamy dużo zgłoszeń od przeciwniczek aborcji, a tych, które usuneły i nie żałują (bo np....więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 18 Wrz 11, 14:05
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Moim największym marzeniem było urodzenie dziecka.
Ale nie teraz, za jakieś kilkanaście lat. Jednak los chciał inaczej.
Miałam 19 lat gdy go poznałam. On miał 31. Gdy powiedziałam mu, że jestem w ciąży wpadł w szał. Powiedział, że ma kogoś za granicą. Zazwyczaj w takich przypadkach potrzebny jest lekarz. Uświadomiłam mu, że urodzę swoje...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 20 Sie 11, 13:53
-3    oceniono 7 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Nie zgodzę się z niektórymi komentarzami. Aborcja bowiem jest to najgorsze wyjście, jest to po prostu morderstwo. Dzieci można mordowac(nie usuwac, usunąc można plik na komputerze, natomiast jeśli chodzi o nienarodzone dzieci, to się je morduje dokonując aborcji) do 12 tygodnia. Niech każdy z was zobaczy jak wygląda 12 tygodniowy płód i wtedy...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 12 Sie 12, 15:02
+2    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?JA WIDZIAŁAM I CO
gość we-dwoje
Piątek | 15 Lip 11, 19:14
0    nie oceniono 0
gość we-dwoje
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ja byłam w ciąży w wieku 16 lat
jestem za aborcja
Czwartek | 28 Kwi 11, 22:41
+1    oceniono 3 razy
jestem za aborcja
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Jestem za aborcja gdyż w polsce jest niby legalna aborcja ze niby kobiety moga z nich korzystac w określonych przypadkach a jednak tak nie jest bo dzieci rodza sie chore nawet jak wyjdzie w badaniach bo nie kieruja na usuniecie nie daja wyboru moze w wiekszych miastach tak ale nie w malych a jak zostanie zgwałcona tym bardziej nie bo najpierw...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 9 Wrz 11, 21:24
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?To co czuje ta kobieta jest niczym w porownaniu z tym co czuje dziecko ..... przykro mi sie robi gdy slysze ze rocznie jest zabijanych ok. 53 mil. dzieci przez aborcje , jedynie 7 % aborcji jest przez to ze osoba zostala zgwalcona i nie chce dziecka , reszta jest wymyslem ludzkim bo tak im sie chce. Co sie z tym swiatem dzieje .....
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 17 Gru 10, 23:40
-2    oceniono 10 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a może jak facet się masturbuje to jest ludobójstwo??zabronmy im tego !!!!bo kazdy plemnik to dziecko !!!!!ten naród popada w jakas paranoje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 8 Paź 11, 19:07
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Porażająca logika. A jak kobieta ma miesiączkę, to co miesiąc przepada przynajmniej jedno istnienie...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 17 Gru 10, 23:37
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a tak ogólnie zabezbieczenie spada głownie na kobietę bo facet ma to gdzies !!!to niech się podda wazektomi i nie bedzie problemu ze wszystkim!!dlaczego cały czas maja tylko kobiety cierpiec i się truć różnymi środkami??!!!
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 17 Gru 10, 23:28
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?moja znajoma ma dziecko z zespołem "koci krzyk" popczytajcie sobie o tej chorobie i watpie żebyscie chciały urodzic takie dziecko!!
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 7 Lis 11, 23:04
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Ja właśnie mam dziecko z tym zespołem i jest najwspanialsze na świecie.A ty się zastanów co piszesz
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 15 Lis 10, 19:42
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Nie potrafie zrozumiec ludzi ktorzy uwazaja ze czlowiek ktory chce chronic ludzkie zycie mysli na poziomie sredniowiecza, ze nie jest nowoczesny...mam gdzies taka nowoczesnosc! ludzie obudzcie sie! nie zyjemy wlasnie w sredniowieczu zyjemy w czasach, gdzie istnieje mozliwosc przekazania dziecka zaraz po urodzeniu do adopcji, a co za tym idzie...więcej »
K
Piątek | 10 Gru 10, 12:55
0    oceniono 6 razy
K
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Kobieto, obódź się. Czy dziecko chore , z wadami rozwojowymi głęboko posuniętymi może być pełną szczęścia? dla kogo to szczęście? całe szczęście że kobiety w polsce mają wybór, to nie średniowiecze , ale 21 wiek, mamy aparaturę diagnostykę.
planistka
Poniedziałek | 20 Wrz 10, 18:45
0    nie oceniono 0
planistka
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Aborcja zawsze wzbudzała duże. Kobiety często nie wiedzą w jakich przypadkach mogą usunąć ciążę na terenie Polski w zgodzie z obowiązującym prawem. Osobną grupę stanowią kobiety, którym przysługuje prawo do legalnej aborcji jednak nie mogą go wyegzekwować. Prawo do legalnej aborcji nie jest przestrzegane, a rzeczywistość to dramaty kobiet,...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 10 Lip 10, 13:42
-1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?witam was dla mnie aborcja to jest najgorsze co może być w życiu kobiety , nie które kobiety chcą mieć dzieci a nie mogą , a nie które nie chcą i mają , to jest nie SPRAWIEDLIWE kobiety które nie chcą mieć, dzieci a są w cąże potem usuwają.
hadrian
Poniedziałek | 7 Mar 11, 20:24
0    oceniono 2 razy
hadrian
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a kto powiedział, że życie jest sprawiedliwe
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 21:23
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Mój kochany teść zwykł mawiać, że pierwsze dziecko poptrzebuje złotej wanienki, a ostatnie wychowa się... i w chusteczce do nosa. Pochodzi z dużej rodziny. Wszyscy sięszanują i spotykają, organizują zjazdy rodzinne. Rodzice naprawdę kochali swe dzieci.NIE PRZYSZŁO IM DO GŁOWY by odczuwać lęk przed własnym potomstwem.Umieli je wychować i teraz...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 21:14
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Współczuję zgwałconym kobietom bardzo. Na zabijanie dzieci poczętych w wyniku gwałtu patrzę jak na podwójne ofiary barbarzyństwa nas płodnych dorosłych.Doznawszy przemocy i nienawiści przelewamy te doświadczenia dalej, z rozpaczy chyba tylko decydować można o śmierci bezbronnych poczętych w wyniku gwałtu .Spirala agresji i okrucieństwa rośnie w...
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 7 Maj 10, 10:01
-1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Wszelkie wzniosłe hasła o świętości wszelkiego życia i konieczności rodzenia nawet ciężko upośledzonych dzieci to puste słowa. Sprawdźcie, ile chorych dzieci wegetuje w Domach Dziecka! Jakoś nie widać, żeby obrońcy życia poczętego pchali się do ich adoptowania...
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 21:06
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?A ile zdrowych dzieci, nie tylko chorych, też przebywa w Domach Dziecka? Nie mają uregulowanej sytuacji prawnej, sprawy ciągną się długo, a dzieci rosną poza rodzinami. To nijak się ma do problemu aborcji.Dzieci często czekają nadaremnie na nasze życzliwe zainteresowanie. Mają prawo do życia i inne prawa z niego wypływające. Są najbardziej...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 6 Maj 10, 19:41
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Nie zapominajcie tez ze zdarza sie ze plod ma wade wrodzona. Aborcja powinna byc w Poslce legalna.
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 21:29
0    oceniono 2 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?To ja powinnam być Twoim zdaniem wyskrobana, dlatego ,że urodziłam się z wadą
wrodzoną? Czy wiesz jak Twoja opinia mnie boli?Uderza w moją godność. Spójrz mi w oczy i powtórz jeszcze raz, ale może przemyśl zanim wypowiesz te okrutne słowa.
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 7 Mar 11, 20:26
0    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?wątpię żebyś miała downa albo czy inną nieuleczalną chorobę więc o co chodzi
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 2 Maj 10, 16:58
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Jeżeli nie chce się mieć dziecka, to trzeba o tym wcześniej myśleć, a nie w momencie kiedy już się ono poczęło. Od człowieka dorosłego oczekuje się odpowiedzialności za to, co robi, a jeżeli nie jest odpowiedzialny, to może chociaż rozumny? -nie jak zwierzątko, które musi zaspokoić swój popęd i nie "zastanawia się" nad konsekwencjami, bo musi i...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 3 Kwi 10, 13:32
-1    oceniono 3 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Ja uważam że aborcja jest najgorszą rzeczą jaką kobieta może popełnic,ja sama jestem w ciaży w 9 miesiącu i cieszę sie z każdego ruchu mojego maleństwa,z każdego kopniaka jakim mnie obdarza jest to niesamowite przeżycie i ja sama nigdy bym nie zabiła własnego dziecka
gośc
Czwartek | 29 Kwi 10, 17:41
0    oceniono 2 razy
gośc
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?cieszysz się bo pewnie chciałaś mieć dziecko nie wszyscy chcą i mimo zabezpieczeń zachodzą w ciąże, lepiej usunąć taką ciąże niż później obwiniać dziecko że zmarnowało życię
Gość We-Dwoje.pl
Sobota | 3 Mar 12, 18:38
-2    oceniono 4 razy
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?To nie dziecko marnuje takiej kobiecie życie. Ona sama sobie zmarnowała.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 17 Lut 10, 18:06
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?witam,czytam te wszystkie teksty prawa -kiedy mozna usunac kiedy nie i nie umiem sobie tego wyobrazic:(
kazdy latwo przenosi mysli na klawiature a zycie jest inne niz owe pisanie.czy ktorys z was zastanowil sie nad tym czy rodzice tego dziecka beda mieli za co je wychowac ? czy beda je szanowali? kochali?
jest wiele innych przyczyn przy...więcej »
gośc
Czwartek | 29 Kwi 10, 17:37
0    oceniono 2 razy
gośc
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?masz rację całkowicie się z tobą zgadzam nie wszystkich stać na wychowanie dziecka, taka aborcja to jest jednorazowy wydatek a gdyby takie dziecko się urodziło nie chciane, chore albo z jakimiś wadami genetycznymi to rodzice musieliby się z tym męczyć lepiej tego uniknąć
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 4 Gru 11, 22:31
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?nosz k.. to go oddaj, chetnie zaadoptują noworodka
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 4 Mar 12, 22:17
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Myślisz, że od razu ktoś zaadoptuje? Prawda jest taka, że ludzie wolą sobie własne spłodzić. Poza tym dzieci w domu dziecka nie są za szczęśliwe.
Gość We-Dwoje.pl
Środa | 13 Sty 10, 11:49
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Witam
mam pytanie czy aborcje może prosić osoba, która ma problemy zdrowotne ze stopami i każde większe obciążenie powoduje powiększanie się choroby. Bardzo proszę o radę
kurzi
Poniedziałek | 4 Sty 10, 17:28
-1    oceniono 1 raz
kurzi
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?moim zdaniem kazdy ma prawo do życia ja w takim wypadku urodziłamby dziecko i dalabym mu ta jedyna szanse , skoro Bog to zaplanował to tak miało byc i juz, nie powinnismy psuc jego planow ... życie to jest cenny dar o ktory powinnismy walczyc. ! i byc moze wiele z nnas nie zdaje sobie z tego sprawy dlaczego ma zyc zapraszam na www.gietewu.pl !
łuki
Poniedziałek | 9 Lis 09, 13:48
-1    oceniono 1 raz
łuki
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?zastanawiam się jakim prawem można decydować kto ma żyć a kto nie i jakie życie jest dobre i jakimi standardami to określać... nie mogę uwierzyć, że tyle kobiet pewnie nie świadomie ale jednak popierai Hitlera... Każy ma prawo decydować o swoim losie ale nie o czyimś napewno nikt nie ma prawa decydować komu wolno żyć a komu nie i czsem trzeba...
płód
Czwartek | 26 Lis 09, 22:29
+1    oceniono 1 raz
płód
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ale gadasz glupoty, szkoda, że Ciebie ktos nie usunął...
Płodzik
Poniedziałek | 7 Mar 11, 20:32
0    oceniono 2 razy
Płodzik
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?A wiec z punktu widzenia państwa:
- choroba np, down. Taka osoba nie będzie pracować, będzie ją trzeba tylko utrzymywać co się stanie gdy umrą rodzice a ,np nie ma rodziny? Pójdzie kasa państwa a właściwie nasza
- kobieta zgwałcona = niechciane dziecko = dom dziecka znowu idzie kasa
- zagrożenie życia, zdrowia matki - po co tracić osobę...
łuki
Poniedziałek | 9 Lis 09, 13:40
-1    oceniono 1 raz
łuki
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?A może poprostu zabijajmy wszystie dzieci w sierocińcach i wszystjich niepełnosprawnych i bezdomnych i wszystkich, którzy nie mogą sobie poradzić w dzsiejszym świecie, bo przecież co to jest za życie, zabijmy ich wszystkich to świad będzie leprzy... czy naprawdę w ten sposób myślicie?
pluto
Czwartek | 26 Lis 09, 22:30
0    nie oceniono 0
pluto
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?tak wlasnie w ten sposob myslimy, a jak ktos sie nie zgadza to moze sobie z tego kraju wyjechac!
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 19 Kwi 13, 20:03
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?bes przesady .. ludzi spotykaja rozne tragedie .. to jak niechcesz dzieci zabezpieczaj sie albo sobie podwiaz jajowody bedziesz miala pewnosc ze niezajdziesz ... nierozumiem lasek ktore najpierw robia swoja a pozniej uciekaja od odpowiedzialnosci co porawda czesciej sa to mezczyzni smutne ale prawdziwe .. ale zgadzam sie z tym ze jezeli wiesz ze...więcej »
kokon
Piątek | 15 Sty 10, 18:02
0    oceniono 2 razy
kokon
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Typowo polska wypowiedz. Brak empatii i katolicka ciemnota. Kiedy ten kraj w koncu sie zmieni? Ludzie, wasze poglady sa jak wyjete z sredniowiecza. Dlaczego jestescie tak zasciankowi, beznadziejnie nienawistni i dlaczego brak w was zrozumienia dla drugiego czlowieka. Czy myslisz, ze kobiecie ktora ma swiadomosc iz nosi w sobie chore dziecko...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Paź 09, 11:52
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?wiekszosc z was nawet nie wie co to dokladnie jest - jak widze 'rozrywanie dziecka na strzepy' to smiac mi sie chce! nie macie pojecia co piszecie - majac swiadomosc istnienia badan prenatalnych niedopuszczalne jest urodzenie dziecka z wadami genetycznymi lub rozwojowymi i skazywanie go tym samym na wieczna laske osob trzecich, lata w szpitalach...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 21 Sie 09, 01:18
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Jezeli kobieta sama powinna decydowac sama czego chce no to niech sie zabezpiecza jest to tansze nawet od aborcji!!!!!!!
ASua
Piątek | 21 Sie 09, 01:19
-1    oceniono 1 raz
ASua
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?powstaja OKNA ŻYCIA gdzie mozna oddac dziecko! aborcja ni jest konieczna!
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 19 Cze 09, 00:05
+1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?aborcja powinna byc dozwolona powszechnie ile to dzieci cierpiacych mniej?
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 4 Gru 11, 22:34
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ale co cie to interesuje? zajmujesz sie nimi, zyjesz w ich skorze? lepiej zabic!
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 9 Lut 09, 22:32
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jak jest ciąża to JUŻ jest za póżno i żadna 'aborcja' nie cofnie czasu . Zabijecie bezbronne dziecko tylko dlatego że wam będzie PRZESZKADZAC ? Jakie to egoistyczne! Myślicie tylko o sobie ! I skąd wiecie że dziecko bedzie nieszczęśliwe, skoro nawet nie spróbujecie o nie powalczyć? Co z was za matki? Co z was za ludzie ? ...
Gość We-Dwoje.pl
Poniedziałek | 2 Lut 09, 19:01
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Jestem szczęśliwy, że żyję. Tym bardziej, że wiem, iż moje życie mogło być przerwane. Otóż, wcześniej urodziła się niepełnosprawna siostra. Gdy został zapoczątkowany mój proces życia, lekarze skrupulatnie badali, czy rozwijam się prawidłowo. Pomimo, iż badania wychodziły dobrze, ginekolog namawiał Mamę na aborcję, twierdząc, że istnieje...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Wtorek | 6 Lip 10, 21:42
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Gratulacje dla Ciebie i Rodziców. Dobrze jest patrzeć w oczy Mamy! Dają siłę na najtrudniejsze dni ! Taka dzielna mama to skarb. Wszystkie "dobre rady" przetrzymała. Tyle wycierpiała i zwycięstwo życia jest na zawsze jej triumfem.
Gość We-Dwoje.pl
Piątek | 16 Sty 09, 01:40
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?
~ kasiek Wtorek | 8 Sie 06, 14:06
uwazam, ze aborcja powinna byc dozwolona; kobieta sama powinna zdecydowac co jest dobre dla niej samej i dla dziecka, ktiore mialoby sie pojawic

chyba ci chodzi o antykoncepcje, ona jest legalana :/
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 11 Sty 09, 19:30
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?nie czytałam komentarzy..ale mam pytanie.jeśli zgwałcono niepełnoletnią dziewczynę to czy te prawa są takie same jak powyższe czy płód można usunąć później?
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 4 Sty 09, 22:26
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?...mysle ze taki plod nie ma swiadokosci!sama jestem niechcianym dzieckiem... wolalabym by mnie wogole nie bylo,bo zycie z swiadomoscia ze "zmarnowalo sie komus zycie"tez latwe nie jest!a pieklo ktore musialam przezyc....czemu ktos mi tego nie oszczedzil?
Gość We-Dwoje.pl
Niedziela | 12 Paź 08, 20:24
-1    oceniono 1 raz
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jakim dobrem dla dziecka jest jego usunięcie??
pograzona
Wtorek | 12 Sie 08, 11:31
0    nie oceniono 0
pograzona
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Ja dokonalam aborcji pod wplywem chwili choc rozmyslalam nad tym dlugo nim sie zde4cydowalam!Jak pisala jedna z was co pozniej z wyrzutami sumienia ? To prawda nie ma gorszej kary dla kobiety niz zmaganie sie z wlasnym sumieniem !Chce uporczywie zapomniec ale nie potrafie :-(!Czuje do siebie czasem ogromny wstret!Dzis jestem przeciwniczka...więcej »
Adiemus
Środa | 23 Lip 08, 10:52
-1    oceniono 1 raz
Adiemus
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?TE MĄDRA, Uważasz więc że lepiej dziecko zabić aniżeli dopuścić do kiepskiego materialnie życia twojego i dziecka? Czym sie fizycznie różni płód tuż przed urodzeniem, od dziecka tuż po urodzeniu? Jest częscią matki? A jednego z bliźniaków syjamskich można po prostu zabić bo jest zrośnięty z drugim? Jeżeli przeszkadza ci w karierze to czemu nie...więcej »
mariola
Niedziela | 25 Maj 08, 19:17
-1    oceniono 1 raz
mariola
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?mam pytanie. czy oprocz tak radyklanych metod jak usuniecie ciazy u lekarza istnieje inna mozliwosc jak np. wziecie tabletki bo cos o tym slyszalam...?
bezaczek
Wtorek | 6 Sty 09, 21:01
0    nie oceniono 0
bezaczek
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jest taka możliwość, są w Polsce środki dostępne bez recepty, które przy odpowiedniej dawce powodują poronienie. ale zastanów się, CZY WARTO? to naprawdę zostanie z tobą DO KOŃCA ŻYCIA!!!
ja
Niedziela | 25 Lut 07, 00:16
+1    oceniono 1 raz
ja
musialam...witam, my niestety z mezem musielismy podjac decyzje o aborcji... lekarz nam to rowniez zasugerowal gdyz ciaza okazala sie ciaza letarna czyli nasz Coreczka nie mialaby szansy przezycia poza organizmem. Nie byla to choroba genetyczna na cale szczescie. Powod mogl byc blahy- nawet 1 tabletka ibupromu polknieta na poczatku ciazy albo opryszczka...więcej »
człowiek z sercem
Poniedziałek | 26 Lis 07, 09:42
-2    oceniono 2 razy
człowiek z sercem
Re: musialam...Ludzie módlcie się, bo tylko wiara może uratować naszą ludzkość, nauczcię się odrużniać dobro od zła bo już jest tragedia za tragedią. Będe się modlił za was. Miłość najważniejsza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tyle już zostało odkryte, bądźcie dobrzy. tylko wtedy możecie być szczęśliwi.a nie $
kochająca mądrość
Poniedziałek | 9 Lis 09, 22:57
+1    oceniono 1 raz
kochająca mądrość
Re: Re: musialam...nauczymy się odróżniać jak ty nauczysz się zasad ortografii...
Feminista
Wtorek | 23 Sty 07, 01:07
+1    oceniono 1 raz
Feminista
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Moim zdanie aborcja powinna być dozwolona, kobieta sama powinna decydować czy jest gotowa urodzić dziecko czy też nie w końcu to ona będzie poświęcała wiekszość swojego czasu. Zastanawiam się Kiedy w Rzeczypospolitej Kaczogrodzkiej na referenda przyjdą kobiety młode, w kwiecie wieku których ten problem dotyczy, a nie kobiety, które nie powinny...
km
Sobota | 27 Paź 07, 15:14
0    nie oceniono 0
km
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?ja tez uwazam ,ze kazda kobieta ma prawo decydowac o sobie!gdzie my zyjemy?oczywiscie nie popieram przerywania ciazy w zaawansowanym stanie,kiedy sa juz widiczne raczki ,nozki itd..
kaśka
Czwartek | 10 Sie 06, 07:43
0    nie oceniono 0
kaśka
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?A ja nie jestem do konca pewna, czy macie rację.
A co później z wyrzutami sumienia tych kobiet?
sylwia
Czwartek | 10 Sie 06, 07:47
0    nie oceniono 0
sylwia
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Ja uważam, że jest to indywidualna sprawa każdej kobiet. To, czy bedzie miała wyrzyty sumienia, czy też nie zależy od niej. Od jej sobowości i od tego, w jaki sposób ona podchodzi do tego tematu. Nie dla wszystkich kobiet słowo aborcja kojarzy się z zabiciem swego dziecka.
Myślę, że my kobiety powinnyśmy same decydować w tych sprawach.
pati
Piątek | 11 Sie 06, 07:10
-1    oceniono 1 raz
pati
Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?A oglądaliście może film o aborcji? Dziecko jest rozrywane na strzępy!!! I wy to poieracie?
Ogladnijcie sobie ten film, to na pewno zmienicie zdanie
rafał
Środa | 3 Sty 07, 19:59
-1    oceniono 1 raz
rafał
Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?masz całkowitą rację
........3........
Środa | 7 Lut 07, 09:03
+1    oceniono 1 raz
........3........
Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Oglądałam film i jestem za aborcją. Film nic nie zmienił w moim zdaniu na ów temat. Lepiej "rozerwać na strzępy" płód, niż później przez 18 lat lub dłużej rozrywać na strzępy psychikę niechcianego dziecka, rozrywać na strzępy jego i swoje życie. Nie każdy ma warunki na godne wychowywanie dzieci, nie każdy ma instynkt macierzyński... Nie każdy...więcej »
Patrycja
Piątek | 13 Kwi 07, 20:54
-2    oceniono 2 razy
Patrycja
Re: Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Boze za to co powiedzialas jestes zerem jak dla mnie!!! jak mozna zabic??????? to jest morderstwo aborcja to jest morderstwo!!!!!!!! za to powinno sie dostac dozywocie!!!!!!! jak wy mozecie tak mowic!!;(;(;( serce mi peka jak zobaczylam filmy;( "Ludzie ludziom zgotowali ten los.."
Agaaa
Poniedziałek | 2 Lut 09, 20:26
-1    oceniono 1 raz
Agaaa
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?aborcja jest złem. ale należaloby też pomyśleć co dzieje się z kobietmi które jej dokonały i które z tego tytułu maja całe życie spiepszone ( bo same tak czują) rożne czynniki mogły sie przyczynić do nieodwracalnej decyzji. każdy z nas popełnia błędy...mniejsze wieksze ogromne. są osoby które nie żałuja ale napewno są i takie które myślą o tym w...więcej »
przeciw aborcji
Niedziela | 15 Kwi 07, 19:39
-2    oceniono 2 razy
przeciw aborcji
Re: Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jestes za aborcją a pomyśl ze gdyby aborcja była legalna twoja matka mogła by zabić Ciebie! Nie mamy zachamowań żeby zabijać nie narodzone dzieci ale gdy słyszymy o obozach koncentracyjnych w których zabijano ludzi w czasie II wojny światowej uważamy to za barbażyństwo. A czym jest zabijanie dziecka?!Juz w pierwszym dniu od poczęcia dziecko ma...więcej »
Zuzia
Czwartek | 22 Maj 08, 14:46
-2    oceniono 2 razy
Zuzia
Re: Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Rozerwać na strzępy płód to znaczy rozerwać na strzępy człowieka i to człowieka, który jest całkowicie bezbronny, nie może się sprzeciwić, nie może prostestować, nie może nawet krzyczeć wołając o pomoc.Ludzie mający takie zdanie jak ty powinni się zastanowić czy sami chcieli by być rozerwani na strzępy.Zabijać dzieci dlatego, że są nie chciane,...więcej »
bezaczek
Wtorek | 6 Sty 09, 21:04
-1    oceniono 1 raz
bezaczek
Re: Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a może można po prostu oddać dziecko po urodzeniu?? dużo kobiet decyduje się wychować dziecko gdy zobaczy na oczy tą małą istotkę...
mika74
Piątek | 19 Gru 08, 10:06
0    nie oceniono 0
mika74
Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Oglądałam i nie zmieniłam zdania. A z własnym sumieniem niech każdy radzi sobie sam.
kasiek
Wtorek | 8 Sie 06, 14:06
-1    oceniono 3 razy
kasiek
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?uwazam, ze aborcja powinna byc dozwolona; kobieta sama powinna zdecydowac co jest dobre dla niej samej i dla dziecka, ktiore mialoby sie pojawic
magdzik
Wtorek | 8 Sie 06, 14:07
-1    oceniono 1 raz
magdzik
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?jestem tego samego zdania
kto podziela nszą opinię, niech się wpisuje
kinga
Środa | 9 Sie 06, 09:47
-1    oceniono 1 raz
kinga
Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?POPIERAM
oliwia
Środa | 22 Sie 07, 11:33
-1    oceniono 1 raz
oliwia
Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?rowniez popieram
angie
Poniedziałek | 14 Wrz 09, 21:51
0    oceniono 2 razy
angie
Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?protestuje aborcji!!! dla mnie to jest morderstwo małej istotki,która nawet w 1 tygodniu ciąży ŻYJE!!! wszystkim tym którzy są jednak za aborcją proponuje oglądnąć ten wstrząsający filmik,może po nim zmienicie zdanie.
http://www.veoh.com/browse/videos/category/educational/watch/v158657069RAb8qwb#
..
Sobota | 24 Kwi 10, 11:20
0    nie oceniono 0
..
Re: Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?W pierwszym tygodniu ciąży to kobieta ma okres i jest ok tydzień przed współżyciem z którego powstanie ciąża więc raczej nic jeszcze nie żyje...
StanCaust
Sobota | 28 Paź 06, 00:09
0    nie oceniono 0
StanCaust
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Może posuniemy się dalej i nieodpowiadzialnym osobom pozwolimy mordować dzieci? Powiedzmy STOP nielegalnej aborcji i nieświadomości. Powinniśmy chronić życie od chwili poczęcia (poza sytuacjami wyjątkowymi jak podejrzenie zagrożenia życia).
mmmmmmmmmm
Niedziela | 28 Lut 10, 19:50
-1    oceniono 1 raz
mmmmmmmmmm
Re: Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Usunęłam, nie żałuję, czułam ulgę, skończyłam studia, mam pracę.
kaka
Piątek | 5 Paź 07, 11:03
0    nie oceniono 0
kaka
Re: Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a nie lepiej najpierw pomyśleć ????????
okłamywany
Środa | 23 Cze 10, 13:22
0    nie oceniono 0
okłamywany
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?Czy mozna udowodnic usuniecie ciazy? Czy istnieje mozliwosc wykrycia danej substancji w moczu/krwi? W polowie stycznia, biezacego roku, kobieta zdecydowala sie usunac plod. Nie wiem, z jakiej metody skorzystala. Ciezko jest jej sie do tego przyznac, bo poniosloby to za soba ogromne konsekwencje. Pamietam jedynie, ze narzekala z 2 dni, ze jest...więcej »
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 4 Lis 10, 23:03
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?aborcja zgodnie z prawem
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 4 Lis 10, 23:04
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?z prawem do życia
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 4 Lis 10, 23:06
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?życie jako dar -dar BOGA
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 4 Lis 10, 23:09
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?kto wobec tego decyduje kto ma żyć ?kto umierać? człowiek rozumny?daleko jemu do tego,nie jest ideałem
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 4 Lis 10, 23:34
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?a może ktoś z was jest z gwałtu-takie osoby powinno się likwidować -nie zasłużyliście na dar życia jak inni -bo nie wiesz co cię czeka durniu urodzonym bez rozumu po śmierci
Gość We-Dwoje.pl
Czwartek | 4 Lis 10, 23:39
0    nie oceniono 0
Gość We-Dwoje.pl
Re: Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?no właśnie po,śmierci-może płodu,czy embrionu-a może swojej-Ja też byłem embrionem,i się tego nie wstydzę.
Napisz komentarz i dołącz do dyskusji

Podobne do Aborcja - kiedy jest w zgodzie z polskim prawem?

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl