Polki.pl
kom. (87)
Vigantol wycofany z rynku! Vigantol wycofany z rynku!

Jeden z najpopularniejszych preparatów zawierający witaminę D3 został wycofany z obrotu. Jak podaje Główny Inspektor Farmaceutyczny partie tego leku zostały zanieczyszczone chemicznie i w związku z tym podjęto decyzję o...

witamina D , krzywica , witamina D3 , Vigantol ,

 
 

Zobacz także

 
 
  • Re: Vigantol wycofany z rynku!
    piątek | 24 wrz 10, 01:27
    Uboczne efekty podawania vigantolu to nadwapnienie co wywoluje wymioty, bezsennosc, zaparcia, arytmie serca itp.itp. Na innej stronie czytalem iz powoduje gruzlice, natomiast na wikipedii po wpisaniu hasla vIgantol pokazuje sie jego glowny skladniek Cholekalcyferol ktory jest stosowany jako srodek trujacy na gryzonie w duzych stezeniach. TRZEBA PRZYZNAC ZE WPANIALYCH MAMY LEKARZY W DZISIEJSZYCH CZASACH, COS JAK DOKTOR MENGELE W TREBLINCE

    The major side effects of vigantol is hypercalcemia or increased serum calcium levels. This causes nausea, vomiting, weakness, constipation, dry mouth, renal stones, cardiac dysrhythmias, hypertension as it's major side effects. If you are unsure of how much vigantol she swallowed then you should take her to the emergency room to be seen and evaluated for possible overdose
  |  

Daisy  mówi:

  • Re: Vigantol wycofany z rynku!
    piątek | 24 wrz 10, 15:34
    Ale to są skutki uboczne leku a nie to o co chodzi obecnie. Przecież każdy lek ma jakieś skutki uboczne nawet rutinoscorbin. Ja dzwoniłam na infolinię przygotowaną przez prodcuenta i wszystko mi wyjaśnił. Naprawdę się zdenerwowałam ale już wszystko wiem i jestem spokojniejsza. tutaj można znaleźć informacje http://www.merck.pl/pl/index.html
Autor
Komentujesz jako   /   Wyloguj się Zarejestruj się  /   Zaloguj się
Treść

Podobne do Vigantol wycofany z rynku!

Zobacz
ostatnie wydanie tygodnika

Wysłanie formularza jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu We-Dwoje Polki.pl


Forum Zdrowie