Masaż antycellulitowy - uda

Sprawdź jak prawidłowo wykonać masaż antycellulitowy.

Masaż antycellulitowy zwiększa ukrwienie tkanki podskórnej i pobudza naczynia krwionośne do pracy - dzięki temu substancje aktywne wędrują głębiej, a ciało staje się gładkie i jędrne. Pamiętajcie, pierwsze zabiegi mogą być nieprzyjemne, ponieważ skóra nie jest przyzwyczajona do tego typu aktywności. Po kilku masażach, skóra haruje się i ból nie jest już odczuwalny.

Każdy z antycellulitowych masaży powinnaś wykonawać codziennie przynajmniej przez 5 minut. Wtedy efekty dostrzeżesz szybciej niż myślisz!

Masaż antycellulitowy krok po kroku:

  1. Nałóż krem antycellulitowy i wmasuj go gładzącym ruchem począwszy od kolana, a skończywszy w okolicy pachwin.
  2. Obejmij udo tuż nad kolanem tak, aby kciuki były ułożone równolegle do siebie. Uciśnij ciało i przesuwaj ręce w górę. Powtórz kilka razy przesuwając ręce ze środkowej, na wewnętrzną, a następnie na zewnętrzną część uda (dzięki temu dodatkowo przepchniesz w górę, aż do naczyń limfatycznych, limfę zalegającą w tej okolicy – pomoże to zmniejszyć ewentualny obrzęk nogi).
  3. Zacznij ugniatać udo podnosząc fałd skóry dłonią z lekko ugiętymi palcami. Zaczynaj od strony zewnętrznej  w kierunku do wewnętrznej uda. Rób to fragment po fragmencie począwszy od kolana.
  4. Gdy skóra jest już rozgrzana, postaraj się obydwiema dłońmi uchwycić fałd skórny tuż nad kolanem i przesuwaj go w górę. Kolejno chwytaj fałdy wokół całego uda i roluj do góry. Powtarzaj tę czynność kilka razy, aż do zaczerwienienia skóry.
  5. Masaż zakończ kilkoma głaszczącymi pociągnięciami dłoni (zawsze do góry, w stronę pachwin).

Na podstawie tekstu w magazynie Vita
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)