Masaż antycellulitowy - brzuch

Sprawdź jak prawidłowo wykonać masaż antycellulitowy.

Masaż antycellulitowy zwiększa ukrwienie tkanki podskórnej i pobudza naczynia krwionośne do pracy - dzięki temu substancje aktywne wędrują głębiej, a ciało staje się gładkie i jędrne. Pamiętajcie, pierwsze zabiegi, mogą być nieprzyjemne, ponieważ skóra nie jest przyzwyczajona do tego typu aktywności. Po kilku masażach, skóra haruje się i ból nie jest już odczuwalny.

Każdy z antycellulitowych masaży powinnaś wykonawać codziennie przynajmniej przez 5 minut. Wtedy efekty dostrzeżesz szybciej niż myślisz!


Masaż antycellulitowy krok po kroku:

  1. Okrężnymi ruchami (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) wmasuj kosmetyk w skórę brzucha.
  2. Wyprostuj się i napnij mięśnie brzucha. Pod żebrami uchwyć dłońmi fałd skóry i zsuwaj go powoli i starannie ku dołowi. Wykonuj tę czynność, przesuwając się pasmo po pasmie, aż cały brzuch zostanie wymasowany, a skóra się zaczerwieni.
  3. Obwiedź brzuch kilkakrotnie głaszczącym, okrężnym ruchem.

Na podstawie tekstu w magazynie Vita
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)