5 dietetycznych porad na Tłusty Czwartek

Nie masz pojęcia, jak przetrwać Tłusty Czwartek bez szkody dla zdrowia i figury? Dzięki naszym podpowiedziom uda ci się to zrobić!

Zastanawiasz się, ile pączków możesz zjeść bez szkody dla swojej figury? My to wiemy. Ba! Dzięki naszym radom, Tłusty Czwartek nie stanie ci na drodze w dążeniu do superfigury! Oto nasze podpowiedzi.

Zasada nr 1

Zjedz maksymalnie 4 pączki
Taka ich ilość z pewnością nie obciąży twojego układu pokarmowego, który poradzi sobie z ich trawieniem w dość krótkim czasie. Pamiętaj również, że każdy produkt o wysokim stężeniu glukozy powoduje znaczący wyrzut insuliny do krwi wzmagający apetyt. Dlatego im mniej ich zjesz, tym lepiej!


Zasada nr 2

Dołącz do pączków otręby owsiane
Zastanawiasz się dlaczego? Odpowiedź jest całkiem prosta - połączenie produktów o wysokim indeksie glikemicznym z tymi o niskim IG sprawia, że końcowa suma obniża się. A to oznacza, że za chwilę nie będziesz znowu głodna.


Zasada nr 3

Przygotuj pączki samodzielnie
Pączki dostępne w sklepach robione są z mąki pszennej, która ma bardzo niską gęstość odżywczą. Oznacza to, dostarczają bardzo mało składników odżywczych i są bardzo szybko trawione, co powoduje szybkie pojawienie się głodu.


Zasada nr 4

Po biesiadowaniu wypij ziołową herbatkę
Melisa, mięta, napar z kopru włoskiego czy kawa żołędziówka - te herbatki wspomogą twój układ pokarmowy w trawieniu dość obciążających posiłków, jakimi są słodycze. Dzięki nim nie będziesz czuć się ociężała.


Zasada nr 5

Zjedz lekką kolację
Kanapki czy tosty nie będą najlepszym pomysłem. Zamiast tego, wybierz warzywną sałatkę lub owoc. Błonnik zawarty w tych produktach wspomoże trawienie pączków, a ty położysz się spać bez wyrzutów sumienia.


Poznaj najlepsze przepisy na Tłusty Czwartek:

SKOMENTUJ
KOMENTARZE (1)
/rok temu
a tam trzeba biegać i pić dużo wody, to sposób prosty i bezpłatny ja posiłkowałam się jeszcze Novoslimem bo chciałam zwiekszyć efekty no i udało się 12 kg mniej :)