Dj na wesele

napisał/a: Dorota79 , 2007-05-23 21:45
Kochani...pomocy. Poszukuje fajnego dj'a na wesele w pazdzierniku. Czy mozecie mi kogos polecic. Okolice Katowic. Z gory ogromniaste dzieki!!
napisał/a: M_K_S , 2007-05-26 00:06
Szkoda ze tak daleko. Ale możesz do mnie zajrzeć i zobaczyć. Link masz w podpisie. A jeśli nie to wpisz w google dj na wesele i przejrzysz oferty kolegów po fachu. któraś na pewno Cie zainteresuje

Pozdrawiam
napisał/a: Dorota79 , 2007-05-27 14:34
Dzieki za podpowiedz. Mam nadzieje ze uda mi sie kogos znalezc bo termin mnie strasznie goni. Zastanawiam sie jeszcze czy zespol czy dj. Jakie jest wasze zdanie na ten temat. Ja bede miec raczej malutkie wesele (30-40 osob) dlatego wydaje mi sie ze dj bedzie odpowiedni. Ale juz sama nie wiem....Jakie jest Wasze zdanie?
napisał/a: M_K_S , 2007-05-28 06:05
To zależy ile chcesz na to przenaczyć pieniędzy. Wiadomo, że d zawsze będzie tańszy i lepiej wziaść wodzireja z tzw górnej pólki który weźmie okolo 1500-2000 zł niż najslabszy zespół w tej samej cenie (oczywiście operuję tu kwotami z okolic Warszawy).
jeżeli pieniądze nie grają roli to już jest to naprawdę obojętne i zależne od gustu. Bo zarówno dj jak i zespół jeżeli znają się na swojej pracy na pewno zostawią niezapomniane wrażenia.
Pozdrawiam i życzę owocnych poszukiwań
napisał/a: Dorota79 , 2007-05-28 21:09
Chyba jednak zdecyduje sie na dj'a. I mam nadzieje ze uda mi sie go szybciutko znalezc
Pozdrowionek sloneczny
napisał/a: jente8 , 2007-05-28 21:17
Dorota79, koleżanka bardzo mi polecała dj'a z Żor, była na 2 weselach na których on grał i wszyscy się świetnie bawili - zarówno pod względem muzycznym, jak i prowadzenia całości imprezy, ale ja z własnego doświadczenia nie mogę nic powiedzieć, bo to jednak nie ja słyszałam jak gra. Koszt to podobno 40 zł od godziny. Tylko nie wiem, gdzie dokładnie miałabyś to wesele i czy on np. mógłby tam dojechać. Generalnie - jeśli będziesz chciała, mogę Ci załatwić namiary.
napisał/a: Dorota79 , 2007-05-28 21:33
Jestem z Katowic, ale wesele bede miec w Woszczycach wiec niedaleko Bede Ci baaardzo wdzieczna za namiary i baaardzo dziekuje
napisał/a: jente8 , 2007-05-28 21:41
W Woszczycach?? To bliziutko! Stamtąd jest nasza moderatorka Marusia
Zaraz wyślę Ci jego numer telefonu przez PW, żeby reklamy nie robić
napisał/a: Dorota79 , 2007-05-28 22:00
Supcio DZIĘKUJE!!
napisał/a: mmagdula1 , 2007-06-08 16:07
czesc dziewczyny podzielicie sie ze mna tym numerem telefonu, poniewaz desperacko szukam dja na moje wesele w Tychach. Z gory wielkie dzieki!!!!!

[ Dodano: 2007-06-08, 16:12 ]
dzieki wielkie!!!
napisał/a: jente8 , 2007-06-08 16:13
Wysłałam Ci na PW
napisał/a: mmagdula1 , 2007-06-08 16:18
Niestety juz zajety