U jakiej wróżki byliście i możecie polecić.

napisał/a: milusiam , 2009-08-11 19:05
Zapraszam do udziału w dyskusji
fantax1
napisał/a: fantax1 , 2009-08-30 04:27
znam taką babeczke (do faktu tez układa horoskopy, ale te miesięczne niete codzienne).
byłysmy sasiaskami, i tak serio to nie wiezyłam w tecałe czary mary do chwili kiedy powróżyła mi (to byo ponad rok temu) ikurde wszystko po kolei sie sprawdza (było tylko małe przekłamanie wczasie ale tylko o 6 miesiecy ale czas to pojecie względne). babka jestjak dla mnie genialna.
najwaRZNIEJSZE BYŁO TO ze nie wypytywała sie zabardzo o problem jaki mnie dreczy itp wiec nie sadze ze połowezinterpretowała z mojego gadania.
przewidziała nawet smierc mojej babci.byłysmy sasiadkami jakies 6 miesiecy wiec tez nie moge powiedziec ze mnieznała tak jak zna sie sasiadów.
polecam serdecznie fajna babka i wziełatylko 100 a siedziałysmy ze 4 godziny SERIO!!!!!!!! jak by co dam adres iogólne namiary (moj meil alenczyckax@gmail.com )
napisał/a: milusiam , 2009-09-07 16:22
Proszę też innych o włączenie się w dyskusje .Dobrze jest stworzyćlistę dobrych wróżących .
napisał/a: ~radzio113 , 2009-10-06 11:59
Wiecie co ja czasem czytam horoskopy ze strony wróżki Agnieszki i nawet się spełniają chociaż jestem sceptykiem.
tu macie linka, sami sprawdźcie www.wrozkaagnieszka.pl
napisał/a: milusiam , 2009-10-07 16:59
Super więc mamy pierwszą wróżkę ,którą poleca klient . Smiało piszcie .Jeśli natrafiliście na jakąś wróżkę ,którą moglibyście polecić .Dobra wróżka to prawdziwy skarb przy tak wielkim wyborze wróżbitów.
napisał/a: gonia120 , 2010-01-05 20:34
Ja Polecam wróżkę Elżbieta Grzesiak Krotoszyn tel.695453409 bardzo miła osóbka jak na razie wróżba się sprawdza
napisał/a: ~karolek , 2010-01-27 18:35
A ja też byłem u wróżki Elżbiety Grzesiak tyle ze w kaliszu.Nadal nie wiem co o niej myśleć bo przedstawiła mi świat iście bajkowy:piękna żona,dwójka dzieci,duuużo kasy.Generalnie wszystko o co pytałem było po mojej myśli a rzeczy bardzo waznych z mojej przeszłości ani terazniejszości nie wiedziała. Dodam tylko że wróżba była ponad rok temu a nie mam ani pięknej żony ani dwójki dzieci ani tymbardziej duuużo kasy. Chociaż trochę się dziwię skoro ma dwa gabinety to klientow też musi mieć.A z drugiej strony kogo pytałem nikt o niej nie slyszał i na żadnym forum tez jej nie ma i strony swojej też nie ma.To jakby się wykluczało.Napiszcie jak cos wiecie o niej. Pozdro!!!!!!!!!!!!!
napisał/a: ~morfina , 2010-02-08 16:57
ja również byłam u niej jakis rok temu, nic konkretnego, same ogolniki. chciałam sie z nia spotkac w tym roku, umowilam sie raz, nie przyszla, jak stwierdzila: nie oplacalo sie jej przyjezdzac do mnie jednej!, umowilam sie na tydzien pozniej, tez mnie wystawila!
nikomu nie jestem w stanie polecic
napisał/a: ~gość , 2010-03-03 12:17
mi sie wróżba sprawdziła Pani Elżbiety tyle że nie po roku czasami na sprawdzenie wróżby trzeba poczekać trochę, więc trochę cierpliwości. Jeśli chodzi o wróżki to jest to prawdziwa wróżka, te najczęściej nie mają stron internetowych ani nie wróżą na telefon
napisał/a: ~gość , 2010-04-05 21:36
witam tez bylam u tej Pani.Wspanial kobieta,godna polecenia,podalm imie i date urodzenia a ta kobieta mowila omnie jakby znal mnie cale zycie.Super naprwde godna polecenia
napisał/a: ~nika , 2010-04-20 12:51
Witam, ja też byłam u pani Elżbiety Grzesiak. Drobne sprawy o których mówiła sprawdziły się, jednak najbardziej mnie interesujące nie sprawdziło sie do dziś:( - może to jeszcze za wcześnie a ja jestem naprawdę mało cierpliwą osobą - byłam u niej w 2008 r i miało sie na 100 % spełnic do 2 lat, ale niestety jak do dziś czyli 20 kwietnia 2010 r nie ma spełnienia i yubolewam bo wątpię czy się spełni
napisał/a: sabik1 , 2010-05-07 22:31
Szukam dobrej wróżki z Krakowa. Byłam kilka razy u super kobietki w Kielcach ale niestety już nie przyjmuje :( Co do przepowiedni to czasem sami zmieniamy przyszłość, szczególnie wtedy jak wiemy co ma być i nic nie robimy tylko czekamy na "mannę z nieba" :)
Czekam na info :)