POLECAMY
Przyprawa a'la "wegeta" MM
Przyprawa a'la "wegeta" MM
Uniwersalna przyprawa do zup, sosów i innych potraw, zgodna z zasadami diety Montignaca. Czytaj więcej
Sałatka z tuńczyka
Sałatka z tuńczyka
Seler pociąć na kawałki, wrzucić do miski, posolić, zalać odrobiną wody, po kilku minutach odsączyć. Dodać pokrojonego w kostkę pomidora, ogórka i kawałki tuńczyka. Czytaj więcej
Leczo South Beach
Leczo South Beach
Cukinię oraz papryki umyć, pokroić na kawałki, wrzucić do wywaru z warzyw, gotować do miękkości. Cebulę, obrać, pokroić w drobną kostkę. Czytaj więcej
Proteinowe spaghetti
Proteinowe spaghetti
Naleśniki pokroić w cienkie paseczki, aby przypominały makaron spaghetti. Mięso podsmażać na patelni teflonowej bez tłuszczu, podlać odrobiną wody, dodać cebulę, czosnek, koncentrat. Czytaj więcej
Omlet z tuńczykiem
Omlet z tuńczykiem
Pokroić warzywa w drobną kostkę, tuńczyka odsączyć z zalewy i rozdrobnić delikatnie widelcem. Do miski wbić jajka i roztrzepać. Czytaj więcej
Mięsne muffiny
Mięsne muffiny
Muffinki z mięsem? Dlaczego nie? Doskonale na śniadanie, kolację, czy przekąskę. Czytaj więcej
Ryż z warzywami
Ryż z warzywami
Zdrowy i dietetyczny ryż z warzywami, który przyrządzisz dosłownie w jedną chwilę. Czytaj więcej
Zapiekanka rybna
Zapiekanka rybna
Przepis na pyszną zapiekankę rybną. bardzo szybka w przygotowaniu. Czytaj więcej