Pozycje seksualne ułatwiające zajście w ciążę!

Chcesz mieć dziecko? Musisz wiedzieć, które pozycje seksualne sprzyjają poczęciu. Podpowiadamy!

jak zajść w ciążę skutecznie
fot. Fotolia

Już co 4 para ma kłopoty z poczęciem. Jednak wcale nie musicie już panikować! Zobaczcie, jak możecie pomóc naturze naturalnymi sposobami!

Kiedy uprawiać seks aby zajść w ciążę?

Aby zwiększyć prawdopodobieństwo poczęcia, kochajcie się w optymalnym dniu cyklu. Zastosuj w tym celu domowy test na LH – badanie w moczu poziomu luteiny, którego wzrost występuje na dzień przed owulacją. Jeśli jego wynik będzie pozytywny, podejmij współżycie w ciągu najbliższej doby.

Jakie pozycje seksualne ułatwią zajście w ciążę?

W tym celu najlepsze są pozycje, w których kobieta leży na plecach. Umożliwiają one głęboką penetrację, a po stosunku nasienie pozostaje najbliżej szyjki macicy. Ułatwia to plemnikom szybkie dotarcie do komórki jajowej oraz sprzyja zgromadzeniu jak największej ilości spermy w pochwie. Oto pozycje, które najczęściej zalecane są przez specjalistów:
  • Pozycja klasyczna. Leżąc na wznak, oplatasz nogami tułów partnera. Najlepiej dodatkowo włożyć poduszkę pod biodra - przy minimalnym wysiłku z obu stron plemniki mają łatwą drogę do celu. Dobra jest także zmodyfikowana pozycja klasyczna, w której zakładasz klęczącemu przed Tobą partnerowi nogi na ramiona lub opierasz się stopami o jego tors.
  • Pozycja kolankowo-łokciowa polecana jest zwłaszcza kobietom z problemem tyłozgięcia macicy oraz mężczyznom ze słabym nasieniem. Pozycja uznana jest za jedną z bardziej skutecznych. Nasienie, zbierając się w opadającej ku dołowi pochwie w okolicach szyjki, ułatwia zajście w ciążę.

Jaką dietę stosować aby zajść w ciążę?

Poczęcie potomka to nie tylko kwestia odpowiedniej pozycji - szanse na ciążę zwiększa także zdrowa dieta:
  • zrezygnujcie z fast foodów i jedzcie pokarmy jak najmniej przetworzone,
  • jedzcie produkty obfitujące w witaminę A np. marchew, chudy nabiał, jaja.
  • Dietę partnera warto uzupełnić w produkty bogate w witaminę C, która poprawia ruchliwość plemników,  a także w cynk. Jego dobrym źródłem są pestki dyni, czerwone mięso, ryby, rośliny strączkowe, pełnoziarniste pieczywo pszenne. 
  • ograniczcie picie alkoholu, kofeiny i palenie tytoniu,
  • bądźcie aktywni fizycznie. To pomoże Wam wyrównać poziom hormonów we krwi, a przez to zwiększyć prawdopodobieństwo poczęcia dziecka.

Jak ułatwić plemnikom zapłodnienie?

Po współżyciu w wybranej pozycji poleż jeszcze przez 15 minut z uniesionymi w górę nogami. Możesz oprzeć je o ścianę albo podłożyć pod biodra wałek lub zwiniętą poduszkę. Jeśli jesteś wysportowana – zrób świecę. Leżąc w pozycji „biodra w górę”, zaciskaj mięsień Kegla.

napisane na odstawie artykułu Violetty Nowackiej/Vita

Publikacja:
Agata Bernaciak Redaktor, Wydawca serwisu
Oceń artykuł 213 głosów
Wyślij znajomym Wyślij znajomym
Drukuj Drukuj
Wypowiedz się!
Nick:
Opinia:
Opinie
gibbs2014.10.25 11:22
Ciekawe po jakim czasie ten Erekton zaczyna działać? Trzeba systematycznie brać z tego co wiem
mariusz i madzia2014.07.05 14:56
my nie mieliśmy problemu z poczęciem wiec za pierwszym razem poczeło sie nam dziecko
mamaoli2014.06.27 14:33
Chciałam się z wami podzielić dobrą nowiną. Po roku starań w końcu jestem w ciąży :) Tak bardzo się cieszę że sobie nie wyobrażacie. Chciałam również podziękować koleżance która podsunęła mi tę stronę: macierzynstwo.wix.com/poradnik , jestem Ci tak bardzo wdzięczna że chętnie bym cię przytuliła. Oby mój maluszek urodził się zdrowy, trzymajcie kciuki :D macierzynstwo.wix.com/poradnik
ania_inofolic2014.06.10 17:18
Nie. Takie regularne stosowanie jest konieczne w przypadku przyjmowania hormonów. Inofolic to suplement, oczywiście należy przyjmować go w miarę regularnie (raz lub dwa razy dziennie), jednak godzina przyjęcia nie odgrywa tu większej roli. Pozdrawiam.
Kornellia2014.06.10 12:05
mam tylko pytanie co do godzin stosowania, czy regularne stosowanie ma jakieś duże znaczenie, czasem ciężko przjmować mi lek o tych samych godzinach
ania_inofolic2014.06.03 17:56
Powodzenia! :) Jeśli będziesz miała jakieś pytania dotyczące jego stosowania koniecznie pisz. Postaram się pomóc. Pozdrawiam. Ania, doradca online Inofolic.
Kornellia2014.06.03 17:47
Ania, dzięki za info, własnie dziś zakupiła Inofolc i rozpoczynam kuracje:)
ania_inofolic2014.06.03 17:32
Minimalny czas stosowania powinien wynosić 6 miesięcy. Po tym czasie, na podstawie obserwacji organizmu, sama powinnaś zadecydować o kontynuacji kuracji. Jeśli np. wyregulował się dzięki niemu Twój cykl owulacyjny powinnaś stosować Inofolic nadal. Pozdrawiam. Ania, doradca online Inofolic.
lolka2014.06.03 09:44
Justyna - masz rację ale mimo wszystko chcę wiedzieć :) równie ważna dla mnie informacja jest taka kiedy należy się poddać czy jeśli przez rok nic się nie zmieni dalej powinno się go brać ?
Justyna2014.06.02 21:37
Grunt, żeby się leczyć próbować i się nie poddawać :)
ania_inofolic2014.06.02 11:23
Badania pokazują, że ciąża pojawiła się u 40% kobiet objętych badaniami już po półrocznej kuracji Inofolic'iem. Wszystko oczywiście zależy od organizmu i wielu innych czynników, jest to jednak jak najbardziej realny termin, w którym możne dojść do poczęcia dziecka. Pozdrawiam Ania, doradca online Inofolic.
lolka2014.06.01 16:39
wyregulowanie cyklu 5 lub 6 opakowanie. a kiedy zachodzi sie w ciąże
ania_inofolic2014.06.01 09:54
Inofolic składa się z połączenia kwasu foliowego z myo-inozytolem. O ile działanie pierwszego jest wszystkim raczej znane, o tyle drugi składnik jest nowością. A jest on niezmiernie ważny w zachowaniu płodności. Jego niedobór prowadzi m. in. do zahamowania wydzielania pęcherzyków z komórek jajnika, czy zwiększenia oporności organizmu na insulinę. A jak wiadomo insulinooporność również utrudnia zajście w ciążę. Pozdrawiam. Ania, doradca online Inofolic.
Kornellia2014.06.01 09:06
Możesz dokładnie opisac jak działa Inofolic i jak to jest z jego składem?
ania_inofolic2014.05.31 19:03
Jeśli macie pytania dotyczące działania lub stosowania suplementu piszcie. Chętnie pomogę. Pozdrawiam. Ania, doradca online Inofolic.
ania_inofolic2014.05.31 19:02
Jeśli macie pytania dotyczące działania lub stosowania suplementu piszcie. Chętnie pomogę. Pozdrawiam. Ania, doradca online Inofolic.
Bernadetta2014.05.29 22:53
Ja własnie się zastanawiam, ale chyab spróbuje:)
misia2014.05.27 17:11
ja zauważyłam wyregulowanie cyklu gdzieś między 5 lub 6 opakowaniem, działa w 100%
Bernadetta2014.05.27 00:18
Widze, że na forum sa kobiety, które stosujea Inofolic, mam pytanie czy zauważyłyście np, że wyregulowała się wam owulacja kontrolujecie to?
JagodaS2014.04.22 13:07
Chyba nie da się tak wycyrklować, żeby akurat mieć syna, mi bardziej zależało by na tym, żeby w ogóle mieć dziecko i to zdrowe
lesterr on..2014.03.28 13:34
witajcie ja z zona staramy sie o dziecko panad od roku i nic chfilowo niewiemy co mamy myśleć a chce mieć syna
Arleta2014.02.24 20:00
To jest suplement, więc jak ktoś chce, może się obyć bez konsultacji.
Moona2014.02.24 13:45
Możliwe, ale samemu dawki lepiej nie ustalać tylko skonsultować z lekarzem
uszyca2014.02.22 15:07
tu nie chodzi tylko o pozycje. to nie zawsze pomaga. jak sie ma problemy z plodnoscia to trzeba szukac skutecznej metody. poczytajcie sobe co to jest ginekologia holistyczna w magazynie "chcemy byc rodzicami".
Justyna2014.02.18 19:33
Moona albo chodzi o podwójną dawkę inozytolu
Justyna2014.02.18 19:32
nata Niestety dziecko kosztuje już od początku....
Moona2014.02.18 17:08
Pewno dlatego że jedna saszetka ma za mało dawki kwasu foliowego, ja stosowałam do jednej saszetki dodatkowo kwas foliowy
gola 2014.02.18 14:43
nata - ale miałaś jakieś niedobory ?
nata2014.02.14 19:39
ja też biore inofolic tyle, ze 3 opakowania na miesiac wiec koszt 150 zl, lekarz zalecil 2 saszetki dziennie
Patii2014.02.14 15:58
No to faktycznie, cena jest przystępna, myślisz że w necie można znaleźć jeszcze taniej?
Gola2014.02.13 21:20
brałam dokładnie 7 i pół opakowania a płaciłam 45,30 (prawie tyle samo dawałam kiedyś za tabletki antykoncepcyjne)
Patii2014.02.10 22:21
Ile kosztuje miesięczna kuracja Inofoliciem orientuje się ktoś?
Justyna2014.02.10 20:41
Jeżeli chodzi o żel, to można brać wiesiołka na poprawę śluzu i wyjdzie na to samo. Jak długo brałaś Inofolic?
Gola2014.02.09 21:36
ja stosowałam Inofolic i to mogę polecić natomiast o żelu słyszę pierwszy raz i nic nie mogę powiedzieć na ten temat
Justyna2014.02.09 20:36
Jak już pisałam niżej, przyjmowanie suplementów przez mężczyzn nie ma sensu, u nich tylko dieta.
Rokoko2014.02.06 22:40
A do zestawu staraczki dodaj sobie najlepiej jeszcze Conceive Plus :) Żelik ułatwiający starania.
Rokoko2014.02.06 22:39
Anita, w aptekach i internecie znajdziesz FertilMan z tych tańszych, z droższych to profertil.
Anita2014.02.04 22:42
Jakie suplementy polecacie?
Justyna2014.02.03 21:43
Przyjmowanie suplementów przez mężczyzn ma znikomy wpływ na zapłodnienie. Sceptyczna byłabym też do próbowania wszystkiego. trzeba słuchać co na ten temat mówi lekarz,
Justyna2014.01.31 22:33
Wiadomo, trzeba próbować i się nie stresować, dzidziuś przyjdzie w odpowiednim momencie. Na pewno trzeba się zbadać.
waleriia2014.01.31 11:18
Jak nie to, to co innego ? czas? Może można to jakoś przyspieszyć
Justyna2014.01.30 22:28
Nie jestem przekonana czy pozycje seksualne rzeczywiście wpływają na płodność. U nas to nie zadziałało.
mariusz 2014.01.03 20:25
ja z żoną uwielbiamy seks i zachęcamy wsztskie pary do kochania sie
smutna212013.12.09 23:10
Sypiam z moim partnerem juz prawie 3 Lara nie zabespieczamy side wogole I nic co mode NYC nice talk . Mam problem z nadwaga I mysle ze to przez to ten problem
wioletkka2013.11.07 22:49
Mój mąż niestety nie chce za bardzo łykać żadnych witamin, mam wrażenie, że mało angażuje się w nasze starania (oczywiście poza sypialnią;) ja za to zaopatrzyłam się w niezbędnik staraczki : termometr, testy owu, wykres na ovufriend i przekonanie, że juz wkrótce się uda!
pusiaczek2013.11.05 13:54
Ja ostatnio kupilam Femifertil dla kobiet i biore juz drugi cykl
nati0872013.11.04 21:28
Polecam wyprubowałam sama to :) :) Pozdr Po współżyciu w wybranej pozycji poleż jeszcze przez 15 minut z uniesionymi w górę nogami. Możesz oprzeć je o ścianę albo podłożyć pod biodra wałek lub zwiniętą poduszkę. Jeśli jesteś wysportowana – zrób świecę. Leżąc w pozycji „biodra w górę”, zaciskaj mięsień Kegla
przyszla mama2013.10.20 20:34
hej mam 20 lat i pragne dziecka . po prostu kochajcie sie co dzien az sie uda . kochajcie sie dla rozkoszy a nie podczas kochania myslec czy sie uda czy nie jak sie niezrelaksujesz nigdy nie zajdziesz w ciaze . powiedzenia
ala2013.09.29 22:58
masz racje niech wam wydyma dziure
j2013.09.29 22:57
niech was tak dupcy zeby ktos zobaczyl
latika2013.09.29 10:40
dobrze wiedzieć, jakie pozycje ułatwiają zajście w ciążę, ale jednak też to nie pomaga i myślę, że jeśli starania o dziecko po dłuższym czasie nie przynoszą efektów to warto się zastanowić nad tym, czy aby wszystko na pewno jest w porządku i na wszelki wypadek się przebadać. A jeśli ktoś z was będzie poszukiwał dobrej kliniki polecam odwiedzenie jednej z placówek Invimed, moim zdaniem jedne z lepszych, mają dobre wyniki w leczeniu niepłodności i najlepszych specjalistów.
gloria2013.08.30 14:54
na pewno się ten artykuł może przydać, ale jednak czasem trzeba czegoś więcej niż tylko odpowiedniej pozycji. Po ponad roku starań w końcu zdecydowaliśmy się z mężem, żeby pójść do kliniki niepłodności, żeby sprawdzić czy wszystko jest w porządku. Mam nadzieję, że doktor Łukasz Sroka z Invimedu pomoże nam.
lalunia2013.08.15 09:41
Mam ochotę na sex ostry i dziki
lalunia2013.08.15 09:38
Mam ochotę na sex ostry i dziki
piekna2013.08.01 02:05
Staramy sie z mezem o bobo.. Ale nic nam nie pomaga moze wie ktos czy zalezy to od pozycji??czy to przz stres a nawet po poronieniu moge miec proby zajsc jeszcze raz??
Gość2013.04.20 20:45
Wpadka NA IMPREZIE I MASZ BACHORA lub zostań prostytutką!
Gość2013.04.14 21:27
ja moją ukochaną kocham bzzz w pupcię to jest cudowne <mmm> i kiedy wypływa jej z anala superr bardzo ją kocham :**
Gość2013.04.06 18:37
ja robiłam sex i był dobry
Gość2013.04.05 15:14
Ja staram się zajść w cionzy 7 lat i bez powodzenia
Gość2013.04.04 00:05
Niech mnie ktoś przeleci
Gość2013.04.04 00:03
jestem wilgna. mam ochotę na dziki sex
Gość2013.03.16 13:10
lubie niegrzeczne panienkii
Gość2013.02.18 21:53
o pierwsze dziecko staraliśmy sie ponad rok i udało się,córka ma 8 lat. teraz czekamy już prawie pół roku i nic sie nie dzieje ale mamy nadzieje że się uda.:)
Gość2013.02.13 13:08
Ja z moim chłopakiem długo szukaliśmy czegoś co pozwoliłoby nam urozmaicić nasze życie seksualne ! W tamtym roku zamówiliśmy na allegro album , coś w stylu Kamasutry. Ładnie wydany, w sztywnej okładce, ilustracje +opisy. Teraz widzę ze można zamówić na Allegro w dobrej cenie + GRATIS PENDRIVE :) Polecam - my jesteśmy z niego mega zadowoleni :)
Gość2013.01.23 01:38
czesc ja tez mam problem zajsciem w ciaze co mam robic zeby zajsc
Gość2013.01.14 16:29
czesc mam 20 lat i staram sie z narzeczonym o dziecko juz 2 lata co mam zrobic zeby zajsc?
Gość2013.01.04 13:53
Widziałam, ze ktoś wspomniał o conceive plus :) Ja sobie go kupiłam na naturalnaplodnosc.pl. Mam nadzieję, że to coś da :)
Gość2012.12.27 20:05
gxcvbb cbsgvbhsga deyedgbndsabashdnas wsyfjlsal'f6744==kc,m,cx
Gość2012.11.30 12:05
Ja też biorę witaminki - oczywiście kwas foliowy, do tego witaminę D3 i żelazo, bo lekarz kazał na poprawę owulacji. Ważniejsze od pozycji, mysle że jest właściwe planowanie przytulań (żeby trafić w dni płodne). OvuFriend.pl też uważam że jest świetny, bo podpowiada kiedy najlepiej się kochać. nawet udało mi się z nim zajść, ale niestety straciłam swoje maleństwo w 11 t.c....teraz musieliśmy zrobić sobie przerwę, ale jak widać nie mogę przestać czytać o zachodzeniu.
Gość2012.11.27 22:39
ja z mężem staramy się o dziecko od 2lat, kochamy sie bardzo czesto, w różnych pozycjach, biore witaminy, uważam na dietę, nie piję nie palę, próbujemy naprawde wszystkiego.... czekamy jeszcze kilka miesięcy jesli sie nie uda to czas na wizytę w poradni... czuje że już powoli tego nie wytrzumuje. Tak bardzo chcielibyśmy być rodzicami...
Gość2012.11.01 11:40
Starm sie z chłopakiem od paru miesięcy o dziecko,ale niestety po stosunku wszystko mi wylatuje.Jesli leze to nie ale jak ide sie załatwić to niestety wszystko wylatuje:(:(Czy przez to nie moge zajść w ciąże??;(;(
Gość2012.10.03 12:48
Zgadzam się ovufriend jest świetny dla osób starających się o dziecko!! Co do artykułu to ja już próbowałam chyba wszystkich pozycji i dalej nic ;O lubrykantów nie próbowałam ale słyszałam ze jest coś takiego jak preseed i to nie zabija plemników i pomaga im dłużej przetrwać.
Gość2012.09.25 15:29
My staramy się od dwóch lat, wypróbowaliśmy już chyba wszystkiego. To co polecam z własnego doświadczenia do prowadzenie kalendarza owulacji - odkryłam do tego fanastyczną stronę ovufriend.pl - system interpretuje cykle i na podstawie codziennych obserwacji wyznacza dni płodne i wskazuje kiedy mogło dojść do owulacji. Na wizyty do gina jest się przygotowanym na 5+ ;-)
Gość2012.09.22 18:48
a po co komu lubrykanty... co wasi faceci nie potrafią was na tyle zadowolić żebyście miały mokro?
Gość2012.09.13 14:56
Co do stosowania nawilżaczy na rynku polskim pojawił się Conceive Plus - lubrykant dla osób starających się o dziecko. Jest przyjazny dla plemników, ułatwia zapłodnienie. Więcej na conceive pl
Gość2012.09.02 23:20
dobrze napisano:D
Gość2012.08.24 20:21
ja staram się z mężem od 3 miesięcy mam już 3 wspaniałych pociech wiec nie powinno być problemu .mimo to nie udaje się w kwietniu poronilam w 7tyg ale wcale się nie poddaje
Gość2012.06.01 12:33
Dziewczynki ja staram się już 12 lat i nadal nic, ale nadal żyje i jestem szcześliwa . Bez dzieci jest ciężko, ale da się żyć.
Gość2012.06.01 12:33
Dziewczynki ja staram się już 12 lat i nadal nic, ale nadal żyje i jestem szcześliwa . Bez dzieci jest ciężko, ale da się żyć.
Gość2012.06.01 12:33
Dziewczynki ja staram się już 12 lat i nadal nic, ale nadal żyje i jestem szcześliwa . Bez dzieci jest ciężko, ale da się żyć.
Gość2012.06.01 12:33
Dziewczynki ja staram się już 12 lat i nadal nic, ale nadal żyje i jestem szcześliwa . Bez dzieci jest ciężko, ale da się żyć.
Gość2012.06.01 12:33
Dziewczynki ja staram się już 12 lat i nadal nic, ale nadal żyje i jestem szcześliwa . Bez dzieci jest ciężko, ale da się żyć.
Gość2012.06.01 12:31
Dziewczynki ja staram się już 12 lat i nadal nic, ale nadal żyje i jestem szcześliwa . Bez dzieci jest ciężko, ale da się żyć.
Gość2012.05.28 01:48
dziewczyny musicie odprezyc sie i traktowac sex jak nie przedluzenie gatunku tylko jako przyjemnosc a wtedy wiele problemow moze sie odblokowac i sie uda, im wiekszy stres tym powodzenie mniejsze
Gość2012.04.30 20:07
Hejpomogę zajść w ciążę 694 188 251 czekam na chętne .
Gość2012.04.05 20:46
z mezem mija nam w lipcu rok po slubie wlasciwie od dnia slubu co miesiac licze na brak miesiaczki niestety jest:(:(
2012.03.26 22:01
wraz z narzeczonym staramy sie o dziecko juz prawie 2 lata i nic :(:(
anetta2012.03.22 16:20
??
ala2012.03.21 15:59
my z mężem staramy się już 3 lata i nic najpierw miałam problemy z jajnikami a później okazało się że mam bardzo wysoką prolaktynę tabletki na obniżenie biorę pół roku ale mam nadzieje że kiedyś się uda.
Iza2011.10.02 13:50
My staralismy sie o dziecko 3 lata az pewnego dnia dowiedzialam sie ze mam zablokowone jajowody . Laparoskopia nie pomogla wiec zastanawiamy sie nad invitro ale nie jest to takie proste i pewne w 100% . Szkoda ze niektorzy maja po 5cioro lub wiecej dzieci a co niektorz wcale ! Pozdrawiam i zycze wszystkim powodzenia !!!!!
sandraFormacjaTV2012.01.16 15:50
Witam wszystkie Panie, jestem dziennikarką i chciałabym zrobić program (tv) o tym jak zmienia się seks kiedy podejmujemy decyzję o posiadaniu potomka. Chciałabym nawiązać kontakt z osobami, które starają się o dziecko i podporzadkowały temu swoje kontakty intymne. Jeśli kochasz się z partnerem w kalendarzem w ręku napisz do mnie! Rozmowa nie zobowiązuje do niczego! kontakt do mnie: sandraadamczyk@formacjatv.pl
Malwa2012.01.14 10:30
Ja z mężem również mieliśmy problemy z zajściem w ciążę okazało się że całym problemem były hormony ,niski progesteron i w ogóle rozregulowane TSH i PRL .
dzidzia2012.01.10 12:15
Ja z mężem staram się o dziecko od roku i nic, obliczamy dni płodne, leże z nogami do góry, kocham się od tyłu, tradycyjnie,..., i nadal nic, STRASZNE TO JEST!!!!
agillera2012.01.02 01:36
Ją zawsze po stosunku lerze kilkanaście minut z uniesionymi nogami i nic a staramy się o dzidziusia już cztery miesiace
agillera2012.01.02 01:34
Ją zawsze po stosunku lerze kilkanaście minut z uniesionymi nogami i nic a staramy się o dzidziusia już cztery miesiace
agillera2012.01.02 01:27
Ją zawsze po stosunku lerze kilkanaście minut z uniesionymi nogami i nic a staramy się o dzidziusia już cztery miesiace
2011.08.17 09:18
ja z mężem staramy się już 10 lat próbowaliśmy prawie wszystkiego i nic
Ini2011.08.25 14:02
Czy kobieta z tyłozgięciem też powinna PO obracać się na plecy i robić świecę?
...2011.09.07 18:51
Właśnie najgorsze jest to, że gdy się staramy o dziecko nie możemy zajść, a gdy ktoś nie chce dziecka od razu zachodzi. Też się z chłopakiem sstaramy już od ponad roku.. Oby wkońcu się udoło :)
smutnaa2011.08.04 16:26
z narzeczonym staramy sie juz rok o dzidziusia i nic nawet nogi w gorze nie pomoga :(
Ini2011.08.25 14:02
Czy kobieta z tyłozgięciem też powinna PO obracać się na plecy i robić świecę?
Ini2011.08.25 14:01
Czy kobieta z tyłozgięciem też powinna PO obracać się na plecy i robić świecę?
Ini2011.08.25 14:01
Czy kobieta z tyłozgięciem też powinna PO obracać się na plecy i robić świecę?
smutnaa2011.08.04 16:26
z narzeczonym staramy sie juz rok o dzidziusia i nic nawet nogi w gorze nie pomoga :(
wdzięczna2011.07.13 14:33
te rady mogą być pomocne dla wielu kobiet także dla mnie spróbuje na pewno o efektach napiszę później
Werta2011.06.29 18:36
Ta opinia mi się przyda staramy się z chłopakiem już ponad dwa lata o dziecko do dziś niema nic. Jest to przykre i tracę już siły i myśli. Jednak myślę że te porady przydadzą się nam obojgu.
Marta2011.03.04 12:08
Podczas oddawania moczu nie powinno sie zatrzymywać strumienia gdyż grozi to cofaniem moczu które prowadzi do zakażenia bakteryjnego na cewce moczowej co skutkuje niemożliwością oddania moczu lub bardzo bolesnym oddawaniem moczu. Jest to nawracająca dolegliwość i może być w pozniejszym czasie niebezpieczna dla plodu gdyż jej wylecznie jest mozliwe wylacznie za pomoca tzw chemioterapeutykow!
Ewa2010.12.16 02:36
Jestem zaskoczona, ze artykul poleca retinol (zwierzeca wersja witaminy A). Powoduje on powazne zaburzenia rozwoju plodu i powinien byc za wszelka cene unikany!
zakochanaxxx2010.12.13 18:08
staram sie o dzidziusia z chlopakiem juz dwa latka
2010.02.28 14:47
Dzięki dobrze wiedzieć bo chcemy z mężem dzidziusia i staramy sie od ponad 2 miesięcy (wiem że to nie długo) i jak sie nie uda to wyprubujemy porady
Raport specjalny
Kalkulator Ciąży
Wpisz pierwszy dzień ostatniej miesiączki:
Dzień Miesiąc
Rok Długość cyklu
oblicz tydzień ciąży oblicz datę zapłodnienia oblicz datę porodu
Księga imion - Chłopiec Księga imion - Dziewczynka