Urlop a poczta elektroniczna

Co zrobić z pocztą elektroniczną na czas urlopu? Czy powiadamiać o swoim urlopie wszystkich tych, którzy podczas naszej nieobecności przyślą do nas wiadomość. Czy ustawiać automatyczną odpowiedź również w swojej prywatnej skrzynce?

Któż z nas nie denerwował się, kiedy podczas okresu urlopowego na co drugi wysłany przez siebie mail, dostawał automatyczne powiadomienie o tym, że adresat naszej wiadomości jest poza biurem. Czy rzeczywiście ustawianie tej opcji dla wszystkich naszych korespondentów jest konieczne?

Okazuje się, że aby komunikat o naszym urlopie był zgodny z etykietą, powinniśmy użyć nieco bardziej zaawansowanych opcji ich wysyłania. Nie powinno bowiem ustawiać się tego samego komunikatu do wszystkich. Ponadto należy powiadamiać o swojej nieobecności tylko tych, którzy powinni o tym wiedzieć. Przykładowo jesteś subskrybentem kilku branżowych newsletterów, ich nadawcom wcale nie zależy na otrzymaniu od Ciebie takiej wiadomości. Pomyśl ile takich komunikatów otrzymują oni w okresie urlopowym, co musi się dziać z ich skrzynką.

Jak pomóc piersiom wrócić do formy po ciąży i karmieniu piersią?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)