Trening z maluszkiem

Chcesz ćwiczyć, ale nie masz co zrobić ze smykiem? Idźcie na zajęcia razem! Dzięki temu będziecie uśmiechnięci i... w dobrej formie.

fot. Fotolia

Kluby fitness coraz częściej organizują wspólne zajęcia dla mam z maluszkami. Jeśli twoje dziecko jest już trochę starsze (od 4 do 14 lat) może chodzić na zajęcia samodzielnie. Aktywności dla dzieci jest naprawdę sporo, m.in.: zumba, kickboxing, capoeira, balet, taniec nowoczesny, fitness
dla dziewczynek. Ty w tym czasie możesz ćwiczyć na zajęciach dla dorosłych.

Treningi dla mam maluszków

Pilates dla kobiet w ciąży
To ćwiczenia, które pobudzają przemianę materii, poprawiają postawę ciała, pomagają się odprężyć. Wpływają pozytywnie również na stan noworodka: dzieci matek, które ćwiczyły w ciąży, osiągają wyższą punktację według skali Apgar w porównaniu z dziećmi matek niećwiczących.

Joga dla mamy i dziecka
Dzięki tym relaksującym zajęciom łatwiej można dać sobie radę z poporodową burzą hormonalną. Joga wzmocnia też mięśnie brzucha, pleców i miednicy, pomaga rozluźnić napięte i zmęczone barki. Sesje są przeznaczone dla kobiet z dziećmi w wieku od 6 tygodni do okresu raczkowania.
Sylwia Wiesenberg o tym, jak wrócić do formy po ciąży

Aktywna mama
Zajęcia dla mam z dziećmi w wieku niemowlęcym. Podczas nich kładzie się szczególny nacisk na mięśnie brzucha, grzbietu, pośladków i nóg. Dzięki nim już kilka tygodni po urodzeniu dziecka można szybko wrócić do formy.

Baby GYM
Zajęcia klubu Gravitan, w których mogą brać udział mamy z dziećmi w wieku od 1 do 4 lat. Ćwiczenia wzmacniają pośladki, mięśnie brzucha oraz obręczy barkowej.
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)