Płaski brzuch po ciąży

Nie podoba ci się kształt twojego brzucha po porodzie? Podpowiadamy, jak sprawić, aby był zgrabny i płaski.

Płaski brzuch po ciąży fot. Panthermedia
Masz już dość swojego brzucha po porodzie? Pozbycie się go może zająć trochę czasu, ale na pewno się uda! Pamiętaj tylko o kilku zasadach:
  • Karm piersią jak najdłużej się da. Wydzielająca się wówczas oksytocyna przyspiesza obkurczanie się macicy. Podczas karmienia tracisz też mnóstwo kalorii.
  • Nie odchudzaj się gwałtownie. Zbyt szybki spadek wagi sprawi, że skóra na brzuchu zrobi się wiotka, a ty będziesz narażona na pojawienie się efektu jojo.
  • Noś majtki ściągające. Najlepiej takie, które są przeznaczone specjalnie dla kobiet po porodzie.
  • Smaruj się balsamem ujędrniającym. Dzięki temu skóra na brzuchu zrobi się zdecydowanie bardziej elastyczna, mocniejsza i odpowiednio odżywiona.
  • Gimnastykuj się. Po około sześciu tygodniach od porodu możesz zacząć robić brzuszki (zapytaj o pozwolenie ginekologa). Ćwicz regularnie – to podstawa twojego sukcesu!
Jak powrócić do pracy po urlopie macierzyńskim?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (3)
/3 lata temu
pic duzo wody mineralnej, mietowej herbaty... jesc duzo jablek,winogron,pomaranczy,arbuzow,warzyw( oprocz tych kapustnych i straczkowych) no i przede wszystkim brzuszki,rowerek i nozyce
/3 lata temu
Bzdury to nie jest prawdą
/3 lata temu
Bzdury to nie jest prawdą