Dada Premium – najczęściej kupowane pieluszki w Polsce

niemowlę fot. Panthermedia
Pieluszki Dada Premium okazały się prawdziwym hitem wśród rodziców maluchów! Zobacz, co - poza wygodą - marka oferuje każdemu maluszkowi!
14.05.2013 14:15
niemowlę fot. Panthermedia

Tak wynika z badań niezależnej agencji badawczej GfK Polonia. Produkt posiadający pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka zdobył również uznanie czytelniczek magazynu „Mamo to ja” oraz „Dziecko”, w dorocznych konkursach na najlepszy produkt. Zaś w ramach trwającej obecnie kampanii marketingowej ruszyła dedykowana strona internetowa z poradami ekspertów www.dada.pl

Dada Premium według konsumentów

Badanie GfK Polonia dotyczy pierwszego kwartału br. W rankingu TOP5 marek pieluszek pod względem częstotliwości zakupów w analizowanym okresie, Dada Premium znalazły się na pierwszym miejscu. Badanie jest przeprowadzane w sposób ciągły przez GfK Polonia na reprezentatywnej populacji 1000 matek z dziećmi w wieku 0 - 36 miesięcy.  

O pieluszkach Dada Premium

Pieluszki Dada Premium wykonane z lekkich, chłonnych i przewiewnych materiałów dostępne są w ofercie sieci Biedronka od 2011 roku. Występują w kilku rozmiarach uwzględniających specyficzne potrzeby dzieci w różnym wieku:
  • Dada Premium Mini (78 sztuk) pieluszki dla dzieci o wadze 3 – 6kg,
  • Dada Premium Midi  (64 sztuki) pieluszki dla dzieci o wadze 4 – 9kg,
  • Dada Premium Maxi (54 sztuki) pieluszki dla dzieci o wadze 7 – 18 kg
  • Dada Premium Junior  (46 sztuk) dla dzieci o wadze 15 – 25kg.
Od 2012 roku linia pieluszek Dada Premium została rozszerzona o rozmiar dla najmłodszych – Newborn (28 sztuk) dla niemowląt o wadze 2 – 5kg, które można stosować od momentu narodzin. Wszystkie pieluszki Dada Premium posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

Pod marką Dada, obok tradycyjnych pieluszek, dostępne są również pieluchomajtki Pantsy oraz majteczki do pływania Swimpants, a także chusteczki nawilżane, płatki kosmetyczne i patyczki higieniczne dla niemowląt, wkładki laktacyjne.

O kampanii pieluszek Dada Premium

Zwiększenie świadomości o specyficznych potrzebach małych dzieci jest podstawą nowej kampanii wizerunkowej pieluszek Dada Premium, która ruszyła na początku tego miesiąca. Reklama skierowana jest przede wszystkim do rodziców, którzy na co dzień dbają o pielęgnację swoich maluszków. W ramach kampanii przygotowano spot TV, reklamy na stronach internetowych, a także artykuły sponsorowane w czasopismach dla rodziców. Materiały poradnikowe przygotowane wspólnie z ekspertami Instytutu Matki i Dziecka pojawiły się w czasopismach dla rodziców oraz na stronie internetowej www.dada.pl.