Walt Disney walczy z otyłością u dzieci

Walt Disney wytacza wojnę reklamom słodyczy i fast foodów. A wszystko to w trosce o swoich najmłodszych widzów.

Walt Disney walczy z otyłością u dzieci fot. Panthermedia
Walt Disney w walce o zdrowie najmłodszych fanów postanowił zablokować nadawanie reklam niezdrowej żywności i napojów w trakcie emitowania programów dla dzieci. Wszystko to to efekt przyłączenia się do kampanii prowadzonej przez Michelle Obamę na rzecz walki z dziecięcą otyłością.

Zakaz emitowania reklam żywności wywołujących pokusę u dzieci ma obejmować audycje radiowe, telewizyjne (szczególnie sieć ABC oraz Disney XD), skierowane do najmłodszych słuchaczy i widzów. Bojkotowanie tego typu przekazów obejmie również strony internetowe.

Skąd taki pomysł?

Disney poparł inicjatywę Pierwszej Damy USA pod hasłem "Let's Move!". Kampania ta wspiera zdrowy rozwój dzieci oraz kształci rodziny w zakresie zdrowego odżywiania i stylu życia. Jak wynika z raportu Amerykańskiego Instytutu Medycyny - Stany Zjednoczone zmagają się z epidemią otyłości. Prawie jedna trzecia amerykańskich dzieci ma nadwagę lub cierpi na otyłość. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest dieta oparta na fast foodach oraz brak aktywności fizycznej.
Jak wychować córkę na kobietę spełnioną?
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)