Co zrobić, gdy podkład wygląda na twarzy jak rozlany?

mam taki problem gdy robię makijaż uzywam bazy pod makijaz lub kremu nawilżajacego dopiero potem nakładam podkład po krotkim czsie moj makijaż wygląda na twarzy jakby sie zwazył wygląda to okropnie

Dodane przez: roksi112
Odpowiedzi: 5
Kategoria: Dobór makijażu
4 październik, 10:46

Odpowiedzi

Wybór pytającego:

Hej od kiedy tak jest moze zmien kosmetyk dziwne pozdrawiam

Dodane przez: justynaJ04
4 październik, 11:07
Pozostało 78 znaków.

Dzieje się tak kiedy masz nieodpowiednio pobrany krem pod makijaż.Najlepiej jest spojrzeć na opis i zobaczyć czy nadaje się on pod make-up.
Drgua opcja to po prostu za duża ilość nałożonego podkładu.

Dodane przez: magdagac1
4 październik, 11:29
Pozostało 78 znaków.

zmień kosmetyk jaki używasz pod makijaż

Dodane przez: fliebe
4 październik, 13:19
Pozostało 78 znaków.

wiesz albo jest to wina podkładu albo bazy. a nie lepiej kupic kompatybilne kosmetyki? np soraya baza plus podkład?:) polecam

Dodane przez: MamaNaEtacie
5 październik, 22:09
Pozostało 78 znaków.

wiesz albo jest to wina podkładu albo bazy. a nie lepiej kupic kompatybilne kosmetyki? np soraya baza plus podkład?:) polecam

Dodane przez: MamaNaEtacie
5 październik, 22:09
Pozostało 78 znaków.

Podobne pytania

Jak dobrać róż na policzki?

Dodane przez: roksi112
  Odpowiedzi: 3
Kategoria: Dobór makijażu

Zadaj pytanie

Najpierw zostanie sprawdzone, czy podobne pytanie nie zostało już zadane

Kategorie pytań