Delikatny majonez sałatkowy Krakus

Krakus delikatny majonez sałatkowy fot. serwis prasowy
Marka KRAKUS (Agros-Nova) przygotowała kolejną w tym roku niespodziankę dla konsumentów – delikatny majonez sałatkowy
/ 18.04.2012 06:12
Krakus delikatny majonez sałatkowy fot. serwis prasowy
Majonez sałatkowy Krakus 400 ml dzięki niskiej zawartości tłuszczu 
(na poziomie 65%) i odpowiedniej konsystencji jest idealnym dodatkiem do wszelkiego rodzaju sałatek na bazie warzyw. Doskonale sprawdzi się przy doprawianiu potraw, 
a w okresach przedświątecznych jest wprost niezastąpiony w kuchni.

Krakus to lider kategorii koncentratów zup, wicelider zup gotowych oraz ogórków konserwowych. Przetwory warzywno-owocowe  Krakusa przed Świętami zostały uhonorowane tytułem „Produkt Roku - Innowacja 2012. Wybór konsumentów”.  
W ostatnich miesiącach marka jest bardzo aktywna na rynku. Na przełomie roku poszerzyła swoje portfolio o kilka wariantów sałatek. Najbardziej świąteczne ze swoich wyrobów, tj. żurek i ogórki konserwowe przez kilka tygodni, poprzedzających Wielkanoc, promowała podczas ogólnopolskiej kampanii outdoorowej.

Majonez sałatkowy KRAKUS: 400 ml
Rekomendowana cena detaliczna: ok. 7 zł

Szacuje się, ze w ubiegłym roku Polacy kupili ponad 55 mln litrów majonezu o wartości ponad 600 milionów złotych.

Marka Krakus jest własnością firmy Agros-Nova, wiodącego producenta żywności 
w Polsce, największego przetwórcy owoców i warzyw. Spółka dynamicznie rozwija się 
w oparciu o trzy biznesowe filary:
I. SNNN (soków, nektarów i napojów niegazowanych),
II. przetworów owocowo - warzywnych,
III. potraw gotowych.

Jest na podium, jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do grupy biznesowej Agros-Nova należą znane marki: ŁOWICZ, FORTUNA, GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DR WITT, KAROTKA, KRAKUS, KOTLIN, WŁOCŁAWEK.  Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień.
Tagi: majonez

Redakcja poleca

REKLAMA