Wysłałaś przelew na nieistniejace konto? Zobacz, co zrobić, aby odzyskac pieniądze
Z mojego konta zniknęło ponad 400 złotych, a za ostatnią transakcję, którą wykonałam kartą zbliżeniową w hipermarkecie zapłaciłam 3 razy. Na infolinię nie da się dodzwonić, ciągle czekam w kolejce.
W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net. W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji "Moje finanse" (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe. Zapewniamy, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Robimy wszystko, aby w bankowości elektronicznej prezentowane były prawidłowe dane o saldach rachunków. Przepraszamy za utrudnienia.