Pieniądze klientów banku BGŻ znikają z kont!

bank BGŻ fot. Materiały prasowe BGŻ
Poznaj oficjalne stanowisko banku BGŻ na temat problemów ze znikaniem pieniędzy z kont klientów!
bank BGŻ fot. Materiały prasowe BGŻ
Klienci banku BGŻ Paribas przeżyli niemały szok, gdy okazało się, że z ich kont z nieznanych przyczyn zniknęły pieniądze, a niektóre płatności zostały zdublowane. Bank przyznaje się do problemów i przeprasza zrozpaczonych klientów. O co chodzi? Zobacz, co jest przyczyną znikajcych pieniedzy z kon klientów BGŻ Paribas oraz poznaj oficjalne oswiadczenie banku. 

Wysłałaś przelew na nieistniejace konto? Zobacz, co zrobić, aby odzyskac pieniądze

Z mojego konta zniknęło ponad 400 złotych, a za ostatnią transakcję, którą wykonałam kartą zbliżeniową w hipermarkecie zapłaciłam 3 razy. Na infolinię nie da się dodzwonić, ciągle czekam w kolejce.

- Iza
Migracja danych
Bank BGŻ Paribas informuje, że w miniony weekend przeprowadzona została migracja danych. To dlatego niektórym klientom po zalogowaniu do internetowego konta może wyświetlać się nieprawidłowe saldo rachunku. Bank zapewnia jednak, że pieniądze są w pełni bezpieczne, a zaistniały problem wynika jedynie z błędu systemowego i nie ma nic wspólnego z "kradzieżą" lub tajemniczym zniknięciem pieniędzy.
 

W Banku BGŻ BNP Paribas w miniony weekend została przeprowadzona migracja danych i ujednolicenie systemów bankowości elektronicznej. Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net. W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji "Moje finanse" (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe. Zapewniamy, że pieniądze naszych klientów są bezpieczne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Robimy wszystko, aby w bankowości elektronicznej prezentowane były prawidłowe dane o saldach rachunków. Przepraszamy za utrudnienia.

- Aleksandra Myczkowska, Rzecznik Prasowy Bank BGŻ BNP Paribas

Redakcja poleca

REKLAMA