Pokaz mody TOP 2007/2008 autorstwa Karoliny Brodzińskiej

Karolina Brodzińska - Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie oraz prestiżowej amerykańskiej uczelni International Fine Arts Collage w Miami na Florydzie wydziału Fashion Design. Wyróżniona naukowym stypendium oraz nagrodą za pierwsze miejsce w konkursie plastycznym 'Absolut Beach'.
/ 05.02.2008 14:40
Karolina Brodzińska - Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie oraz prestiżowej amerykańskiej uczelni International Fine Arts Collage w Miami na Florydzie wydziału Fashion Design. Wyróżniona naukowym stypendium oraz nagrodą za pierwsze miejsce w konkursie plastycznym 'Absolut Beach'.

Brała również udział przy organizacji 'Fashion Week Miami', gdzie asystowała przy wybiegach takich marek jak Chanel, Prada czy Moschino. Po ukończeniu studiów w Stanach Zjednoczonych Karolina wróciła do kraju, gdzie zajmuje się projektowaniem i indywidualnym ubieraniem kobiet w swoim ATELIER. Po kolejnych prezentacjach kolekcji własnego autorstwa zdobyła uznanie wielu znakomitych osób ze świata kultury, sztuki, polityki i biznesu. Utalentowana plastycznie, zdobyła wszechstronne wykształcenie pozwalające jej na profesjonalne projektowanie ubioru.

TOP 2007/2008
Kolekcja jesienno-zimowa "Top 2007/2008" stworzona przez projektantkę Karolinę Brodzińską to inne, świeże i dynamiczne spojrzenie na obowiązujące trendy i formy. Propozycja projektantki wyznacza ponadczasowy styl i elegancję, które łączą w sobie elementy stroju dziennego i wieczorowego. Inspiracją do zaprojektowania tej kolekcji były kolory jesiennych dni, pochmurnego zimowego nieba oraz faktury odzwierciedlające zimowe, srebrzyste poranki.
Obok wszechobecnej czerni występuje tu ciemnostalowa szarość, połyskujący grafit i kontrastowy, satynowy fiolet. Głównym elementem rozświetlającym kolekcji ''TOP'' jest srebro. Srebro jest też początkiem nowego trendu jakim jest high-tech. W kolekcji możemy zauważyć srebrne tkaniny w krótkich, lekkich formach o drapowanej lub gniecionej fakturze przypominających mocno świecącą skórę czy metal. Długie formy zaś zarezerwowane są tu dla przepięknych, wieczorowych, jedwabnych muślinów oraz taft w kolorze przenikającego różu i granatowego szafiru. Tu projektantka pokazała nową formę znanej już nam bombki, wielorakość falban i drapowań oraz wysmakowaną subtelność w doborze faktur i barw. Suknie te są dwu- lub trójwarstwowe, koniecznie o długości do kostek, składające się z co najmniej trzech części, co nadaje pompatyczności wieczorowej kreacji. W nich też znajdziemy delikatne, lecz kontrastowe wykończenia z aksamitnego fioletu, satynowej stali czy też purpurowego jedwabiu.
W kolekcji oprócz ciemnych, jedwabnych taft i srebrnych plastyków znajdziemy też już nieco grubsze i wzorzyste żakardy, połyskujące skóry, wdzięczne fioletowe aksamity oraz asfaltowe welury. Te pierwsze przedstawiają popołudniowe płaszcze podbite atłasowymi spodami na jesienne chłody. Z ostatnich zaś uszyte zostały sukienki bez rękawów, świetnie nadające się do założenia na golf czy przylegającą bluzkę, znakomicie komponując się przy tym jako spody płaszczy do pełnych butów czy kozaków. Skóry natomiast, jak na ten sezon przystało, projektantka przedstawiła w formie płaszczy i krótkich, dzienno-koktajlowych sukienek do kolan. Welury i aksamity znakomicie sprawdziły się w roli 'małej czarnej', koktajlowej i sportowej mini. Projektantka z czułością zadbała o każdą część garderoby na sezon jesień-zima 2007/08, stąd taka różnorodność form oraz mnóstwo ciekawych i nowatorskich rozwiązań każdego elementu ubioru. Charakterystyczne detale to ręcznie zwijane tasiemki, aksamitne oraz gumowe paski z gniecionego plastyku. Całość kolekcji kreuje piękną, kobiecą sylwetkę o charakterze modernistycznej myśli, idącej mocno w przyszłość. Ta idea daje nam poczucie pewności, stabilności i piękna drzemiącego w każdym z nas. A podążać za nowoczesnymi myślami i być o krok dalej jest przecież zawsze na TOP-ie.

Informacje o partnerach i sponsorach pokazu

Od maja 2007 w sprzedaży jest nowa marka papierosów SHE. Należy ona do - przeznaczonego przede wszystkim dla kobiet - segmentu superslim. Paczka SHE jest mniejsza od dotychczas dostępnych na rynku, ma zaokrąglone rogi i delikatną fakturę druku. Oferta obejmuje cztery warianty papierosów: SHE Delicate, SHE Gentle, SHE Vibrant (mentol) i SHE Fresh (mentol). W związku z debiutem marki na rynku producent wyposażył punkty sprzedaży w ekskluzywne materiały informacyjne, przygotował też kampanię informacyjną do konsumentów, hurtowników i detalistów. PRODUCENT: Philip Morris Polska, www.philipmorris.pl

Powstanie Baty wiąże się z dniem 24 sierpnia 1894, kiedy to Tomasz Bata rozpoczyna działalność, zakładając firmę w Zlinie na Morawach. Początki jakich wiele – do roku 1905 dzienna produkcja wynosiła 2 200 par, jednak już w roku 1917 produkcja Bata osiąga 2 miliony. Najnowsza kolekcja Baty - mieniąca się kolorami jesieni w stylu lat 60-tych i 70-tych - właśnie nadchodzi. Absolutnym hitem jest obuwie i dodatki zainspirowane stylem disco lat 60-tych. Nosi się lakierowaną skórę, tworzywa sztuczne, czerwień, czerń, zieleń i fiolet z nadrukiem lub wytłoczonymi detalami w postaci płyt winylowych. Nie pozwólmy, aby ominął nas ten triumfalny powrót stylu retro.
Po raz pierwszy w Polsce w sezonie jesień-zima 2007/08 - Bata postawiła na promowanie swojego wizerunku przy współpracy z gwiazdą polskiej sceny muzycznej. Nowe kolekcje Baty sygnuje swym nazwiskiem piosenkarka - Natalia Kukulska. Bata od lat wspiera muzyków na całym świecie i chce być postrzegana jako ambasador artystów. Natalia jest pierwszą gwiazdą współpracującą z Batą na rynku Polskim. Jednak nie pierwszą w Europie. W Czechach, Batę promuje znana para aktorska - Linda Rybova i Tomas Krejcir, natomiast na Słowacji miss kraju - Veronika Husárová.

Oryginalne wzory, wysoka jakość już od 1989 roku są wyznacznikami firmy Veneziana, która na stałe współpracuje z najlepszymi włoskimi firmami w branży pończoszniczej. Produkty Veneziany dostępne są w ponad czterdziestu kolorach i ciekawych, nietuzinkowych wzorach – co daje możliwość stworzenia najbardziej fantazyjnych i oryginalnych kreacji. Firma współpracuje ze stylistami, którzy wyznaczają współczesne trendy mody. Efektem tej współpracy są liczne sesje zdjęciowe w prasie oraz udział marki w pokazach najlepszych polskich projektantów.
Eleganckie, fantazyjne, wysokiej jakości - takie są pończochy i rajstopy tej marki. Teraz Veneziana może się również pochwalić pięknym, szykownym opakowaniem, które ucieszy oko nawet najbardziej wybrednej klientki. Marka zmieniła wizerunek, odświeżyła logo, stworzyła nowy design opakowania, który wpisuje się w wysoką jakość produktu. Veneziana to fantazyjna elegancja stworzona z myślą o kobietach wymagających.

Firma YES Biżuteria Sp. z o.o. oferująca biżuterię marki YES, działa od 25 lat na polskim rynku jubilerskim i jest jednym z jego liderów. Prowadzi detaliczną oraz hurtową sprzedaż biżuterii, jest także jej producentem.
Ponad 60 Sklepów Jubilerskich YES oferuje bogaty asortyment biżuterii: złotej, z brylantami i innymi kamieniami szlachetnymi, srebrnej oraz najciekawsze wzory obrączek ślubnych i pierścionków zaręczynowych. Tylko w sklepach YES znajdziemy wzory marek: Trylovia, Namiko, czy Studio Y.
Oprócz biżuterii nawiązującej do najmodniejszych trendów, np. z kolekcji „Mała Czarna” i „Bronzo” czy efektownych naszyjników i korali z kamieni naturalnych, YES oferuje także klasyczne, ponadczasowe wzornictwo. Także klejnoty – np. z „Kolekcji Wiktoriańskiej” – które przekazywane z pokolenia na pokolenie, mogą tworzyć „rodzinną tradycję”. Stąd slogan reklamowy Sklepów Jubilerskich YES brzmi: BIŻUTERIA YES – DZISIAJ. JUTRO. ZAWSZE

KADUS W roku 1919 założył firmę "Kegels Automatischer Desinfektor Und Spuler" (Automatyczne Dezynfektory i Suszarki Kegla). To pierwsze litery szyldu jego przedsiębiorstwa złożyły się na nazwę marki. Wraz z nią narodziła się idea, której Kadus pozostał wierny do dziś - fryzjerom na całym świecie to, co najlepsze. Kadus to ekskluzywna oferta serwisowa dla fryzjerów, z bogatym asortymentem produktów. To wiedza o włosach i ich urodzie. W działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej Kadus nie tylko wykonuje ogrom pracy intelektualnej, lecz także kieruje się tym, co dotyczy mody, stylu, trendów. Kadus służy swoim doświadczeniem, a także całą gamą profesjonalnych instrumentów, między innymi specjalnie stworzonym programem komputerowym do obsługi salonu - Salon Plus.
Piacetto to nowa marka dla wymagających klientów, którzy picie kawy traktują z namaszczeniem i dla których stanowi ona doskonałą oprawę spotkania z przyjaciółmi. To czerpanie radości z doskonałego smaku kawy i przebywania w gronie znajomych. Do tego nawiązuje również nazwa kawy, która pochodzi od włoskiego słowa piacere oznaczającego przyjemność, radość. Stąd też Piacetto - mała przyjemność i motto marki: Per la grande gioia di un piccolo momento - Rozkoszuj się przyjemnością tych krótkich chwil. Marka Piacetto została stworzona specjalnie na potrzeby gastronomii: stylowych kawiarni, restauracji, hoteli, barów kawowych oraz pubów z wyjątkową atmosferą. Powstała we współpracy ze światowej klasy włoskim baristą i znawcą kawy - Graziano Chessą. Wszystko po to, by usatysfakcjonować najbardziej wymagających miłośników włoskiego espresso. Piacetto to nowoczesna marka, która ma stanowić dopełnienie konceptu danego lokalu, tak by parzona w nim kawa miała odpowiednią oprawę. W tym celu stworzono szereg akcesoriów dodatkowych przeznaczonych do przygotowywania i serwowania Piacetto Espresso Superiore. Pozwolą one podkreślić atmosferę lokalu, a także umiejętności baristy. Dystrybutorem kawy jest Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o. Więcej informacji na stronie www.tchibo-coffeeservice.pl lub/i www.piacetto.com

FREEBEE to studio filmowe, które istnieje na rynku od 2004 roku. Głównym polem działania jest produkcja wszelkiego rodzaju filmów reklamowych, promocyjnych, szkoleniowych, korporacyjnych oraz realizacja reportaży. Studio tworzy również oprawę graficzną programów TV, animacje oraz efekty do reklam. Szerokie spectrum działania od developmentu, poprzez okresy przygotowawcze, produkcję i postprodukcję, w połączeniu z praktyczną wiedzą, kreatywnością oraz doświadczeniem gwarantują spełnienie oczekiwań klientów na każdym etapie współpracy. Tworzymy rzeczy wyjątkowe, nowoczesne, niestandardowe – realizujemy to, co zaprojektujemy, korzystając z najnowszych możliwości technicznych i profesjonalnego sprzętu. Wyróżnia nas przekonanie, że tylko najlepsze narzędzia, najlepszych firm wraz z naszym profesjonalnym podejściem pozwolą stworzyć najlepszy produkt.

Firma Internet Media Services (IMS) powstała w 2000 roku, stając się pionierem i pozostając do dziś liderem w świadczeniu nowoczesnych usług w dziedzinie marketingu sensorycznego. Nasze wyspecjalizowane usługi ukierunkowane są na efektywne podniesienie atrakcyjności miejsc sprzedaży oraz ofert promowanych produktów. Oferta obejmuje trzy główne typy działalności: audiomarketing, videomarketing oraz aromamarketing. Każda z tych form komunikacji jest indywidualnie projektowana przez IMS i dostosowywana do wnikliwie analizowanych potrzeb klienta. Te dwa czynniki sprawiają, że za pomocą muzyki, obrazu czy zapachu potrafimy odmienić każde miejsce sprzedaży i sprawić, że konsument chętnie do tych miejsc powraca.
Evian to mineralna, krystalicznie czysta, importowana woda numer jeden na świecie, której roczna sprzedaż wynosi przeszło 1,5 miliarda butelek. Niegazowana woda o neutralnym smaku prosto z francuskich Alp dostępna na całym globie: na 5 kontynentach, w 125 krajach świata. Naturalny proces filtracji wody Evian, która powoli przedziera się przez kolejne warstwy polodowcowych skał morenowych, trwa nawet piętnaście lat. Jej nazwa wywodzi się od miasteczka Evian, słynnego uzdrowiska położonego nad brzegiem Jeziora Genewskiego. Woda Evian zawiera doskonały balans istotnych dla zdrowia minerałów takich, jak wapń, magnez, sód i potas. Evian to woda, którą cenią sobie największe światowe gwiazdy, takie jak: Serena Williams, Elton John, Britney Spears, czy Brad Pitt.

Winnica Sutter Home założona w 1874 r. położona jest w kalifornijskiej dolinie Napa. Wina Sutter Home pochodzą z winnic rodziny Trinchero, potomków włoskich emigrantów. Dzisiaj jest to druga największa, rodzinna firma winiarska w tej części świata. Od zawsze jej głównym celem było znalezienie złotego środka między jakością wina i jego ceną. Pogoń za doskonałością sprawiła, że od wielu lat rodzina Trinchero jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań w zakresie produkcji wina, a produkowanie wysokiej jakości win jest do dzisiaj głównym motorem napędowym rozwoju firmy.

Redakcja poleca

REKLAMA