Pokaz Deni Cler Milano jesień-zima 2009/10 - relacja

17 czerwca 2009 w salonie firmowym Deni Cler Milano, przy ul. Kopernika w Warszawie, zaprezentowano nową kolekcję jesień-zima 2009/2010 - Fiorente(po włosku kwitnący, dobrze prosperujący).
/ 30.07.2009 07:57

17 czerwca 2009 o godzinie 19., w salonie firmowym Deni Cler Milano (przy ul. Kopernika w Warszawie) zaprezentowano nową kolekcję jesień-zima 2009/2010 - Fiorente (po włosku kwitnący, dobrze prosperujący).

Pokaz odbył się w idealnie dobranym miejscu, adekwatnym do pozycji marki odzieżowej, nawet ekskluzywnej. Połączenie kameralnej atmosfery salonu z wyjątkową publicznością, wśród której można było wypatrzeć  najbardziej znane gwiazdy i celebrytów polskiego szołbiznesu, robiło wrażenie. Na prezentacji kolekcji można było podziwiać także znaną modelkę Agnieszkę Martynę, słynącą z niezwykle płynnego poruszania się na wybiegach. Dzięki niej wiele pań mogło zdać sobie sprawę, że moda, klasa, uroda, kobiecość i styl nie są wcale zależne od wieku.

Najnowsza kolekcja Deni Cler to "akt tworzenia współczesnej sztuki użytkowej". Projektanci chcieli pokazać ją w taki sposób by design, linia, kolor i stylistyka dawała początek nowej modzie, by klientki Deni Cler Milano zobaczyły nowy "glamour".

Delikatny początek kolekcji to kolory, tkaniny, detale szlachetne, a modele lekkie i świeże. Pojawia się dominująca forma inspirowana elementami japońskimi - rękawami czy pasem. Jednolite desenie łączy się z kolorowym kwiatowym drukiem przypominającym nieco właśnie japoński drzeworyt. W ramy srebrzystej szarości i szklistego beżu wmontowano nieco bardziej nasycone fiolety, róże i amaranty. Całość jest uszyta z subtelnych tkanin, ostudzonych dodatkiem jedwabiu. Użyto tu delikatnych i szlachetnych wełen.

 Pokaz Deni Cler Milano j/z 2009/10- relacja

Rozwinięcie kolekcji to stylistyka eleganckiego sportu, modele w praktycznych, skróconych długościach odważnie łączące soczysty fiolet, amarant, fuksję i zieleń z lekką szarością i czernią. Projektanci wyraźnie poszukiwali odważniejszych form, odmiennych zapięć. Są też ciepłe brązy, subtelne karmele i beże okraszone płatkami pomarańczowej miedzi.

Ostatnim akordem jest kolekcja wieczorowa z dominującym, supermodnym kolorem pavone czyli niebieskim, z naleciałością granatu i szlachetnej czerni. Mocna, niebieska barwa daje całości elektryczny impuls.

 Pokaz Deni Cler Milano j/z 2009/10- relacja

Duch kolekcji to zaprzeczenie klasycznej konwencji konstruktorskiej. Asymetria, nowe linie cięć, żakiety odcinane w talii z nową formą przodów, plisowania czy przypominające tapety żakardowe wstawki oraz kontrastowe podszewki.

Linia płaszczy nie jest przesadnie obszerna, konstrukcja czytelna, często podkreślona detalami z futra, skóry czy oddzielnego golfu. Pojawia się sporo okryć lekkich, krótkich, w formie kardiganu, bez podszewek i z tkanin technicznych. Sukienki to niekwestionowany król sezonu, wymodelowane są wyraźnymi, strzelistymi zakładkami i szczypankami, przystrojone eleganckimi dodatkami z piór albo taśm pasmanteryjnych.

 Pokaz Deni Cler Milano j/z 2009/10- relacja

W tym sezonie Deni Cler Milano wysoko postawiła poprzeczkę jeśli chodzi o tkaniny - użyto szlachetnych mieszanek z kaszmirem, angorą, jedwabiem i mohairem. Wełny kostiumowe pokryte są najczęściej drobnymi deseniami, flanele są subtelne, szyfony oraz nowe popeliny bluzkowe zaskakują niezwykłą delikatnością. Bardzo trendy są obecnie przędze fantazyjne, boucle czy długowłose lodeny. Tkaniny wieczorowe mają nowe, połyskliwe sploty, a żakardy - piękną, niebieską poświatę. Jesienno-zimowa kolekcja jest odkrywcza, zainspirowana nową linią, konstrukcją, detalem i najważniejsze - kolorem.

 Pokaz Deni Cler Milano j/z 2009/10- relacja

Próżno szukać w niej echa poprzedniego, monochromatycznego sezonu. W tej kolekcji odnajduje się optymizm i śmiałość jako antidotum na obecny, kryzysowy czas. Kolekcja będzie dostępna w sklepach od połowy lipca tego roku - mówi Iwona Kossmann - prezes Deni Cler Group S.A.

Deni Cler Milano to ekskluzywna włoska marka odzieżowa, której oferta skierowana jest do wymagających kobiet, doceniających połączenie klasycznej elegancji i najnowszych trendów. Co roku we współpracy z włoskimi projektantami powstają dwie autorskie kolekcje. Ważnym elementem każdej z nich są wyszukane tkaniny i najwyższej jakości materiały. Każdą z linii wzbogacają efektowne dodatki galanteryjne: buty, paski, torebki, a także biżuteria. Marka Deni Cler Milano to dbałość o szczegóły, formę i wykończenie.

Historia marki rozpoczęła się w 1972 r. we Włoszech, zaś pierwszy salon w Polsce został otwarty w 1991 r. Obecnie Deni Cler posiada 33 salony firmowe w prestiżowych miejscach największych miast w Polsce.

 Pokaz Deni Cler Milano jesień-zima 2009/10 - relacja

Przygotowanie pokazu kolekcji:

Dyrektor Artystyczny Deni Cler Group S.A. - Monika Jaruzelska, Współpraca stylizacyjna – Joanna Samborska, Make-up - Gonia Wielocha, Stylizacja fryzur - Jarosław Korniluk, Choreografia i muzyka - Jarosław Szado, Światło i dźwięk - Robert Serek.

Goście, którzy przybyli na pokaz: Ilona Felicjańska, Mariola Bojarska Ferenc, Natalia Jaroszewska, Tomasz Kammel i Katarzyna Niezgoda, Kayah, Jolanta Kwaśniewska, Anna Maria Jopek, Monika Richardson i Janja Lesar, Beata Tadla, Małgorzata Teodorska.

Partnerzy pokazu: Mercedes-Benz Warszawa, G.H.MUMM, W.KRUK

Patroni medialni: Flashfashion, Chilli Zet

Źródło: materiały prasowe Deni Cler Milano

18-24 KWIETNIA
szaleństwo zakupów
Dodatkowe -20% na kolekcję SS2024
Dodatkowe -20% na kolekcję SS2024
-20% dodatkowego rabatu na kol... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA2024
Zobacz
+
Dodatkowe -20% na kolekcję SS2024
Online
Stacjonarnie

-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA2024
Zobacz
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Przy zakupie min. 2 produktów,... więcej»
Kod rabatowy:sloggi24
Zobacz
+
Rabat przy zakupie min. 2 produktów
Online
Stacjonarnie

Przy zakupie min. 2 produktów, -50% na drugi tańszy produkt. Rabat obejmuje wybrany asortyment dostępny we wszystkich salonach Triumph, outletach, wybranych sklepach partnerskich i na pl.sloggi.com. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie Partnera.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:sloggi24
Zobacz
Do -30% na wybrane nowości
Do -30% na wybrane nowości
Rabat do -30% na wybrane nowoś... więcej»
Zobacz
+
Do -30% na wybrane nowości
Online
Stacjonarnie

Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.  

Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Zobacz
-20% na wybrane produkty
-20% na wybrane produkty
Rabat 20% na kolczyki oraz akc... więcej»
Kod rabatowy:SZALENSTWO24
Zobacz
+
-20% na wybrane produkty
Online
Stacjonarnie

Rabat 20% na kolczyki oraz akcesoria przy zakupach za min. 299 zł. Rabat 20% na zegarki do 8 000 zł. Szczegóły w salonach i na wkruk.pl

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SZALENSTWO24
Zobacz
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Rabat do 40% na sprzęt, odzież... więcej»
Kod rabatowy:SPORT
Zobacz
+
Do -40% na najlepsze marki sportowe!
Online
Stacjonarnie

Rabat do 40% na sprzęt, odzież i akcesoria sportowe dostępny w sklepie stacjonarnym i na Sportano.pl. Szczegóły w sklepie i na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:SPORT
Zobacz
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Moda ORSAY oferuje każdej kobi... więcej»
Kod rabatowy:WIOSNA
Zobacz
+
Dodatkowe -20% na cały asortyment
Online
Stacjonarnie

Moda ORSAY oferuje każdej kobiecie możliwość poczucia się sobą niezależnie od sytuacji, nastroju czy rozmiaru ubrania. Skorzystaj z dodatkowej 20% zniżki na wszystko w sklepach stacjonarnych i na orsay.pl. Zniżka nie dotyczy bonów podarunkowych. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.

Oferta ważna:18 - 24.04.2024
Kod rabatowy:WIOSNA
Zobacz
REKLAMA