zazylam jedna tabletke antykoncepcyjna i nie chce wiecej zazywac...moga byc zle skutki ter

napisał/a: szkarlatnaroza, 2010-06-22 17:12
Atkas
napisał/a: Atkas, 2010-06-22 17:19
Może przesunąć Ci się okres lub nic się nie stanie. To jest zależne od Twojego organizmu.
agneszakrzewska
napisał/a: agneszakrzewska, 2010-06-22 17:43
MYŚLE,ZE PO JEDNEJ NIC NIE BEDZIE
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1, 2010-06-22 20:38
Myślę, że po jednej nic ci się nie stanie
Szpunica
napisał/a: Szpunica, 2010-06-22 21:29
Kochana żadnych skutków nie będzie;) Skutki by były gdybyś wzięła te pigułkę poronna;) Nie masz sie co martwić;)
napisał/a: kamilainikola1, 2010-06-22 21:32
raczej nie powinno być zadnych skutków
napisał/a: Tallaa, 2010-06-22 23:41
nie martw sie, nic Ci nie będzie
marycha913
napisał/a: marycha913, 2010-06-23 00:49
nie musisz uzywac jesli nie chcesz nic ci nie bezie nie musisz sie martwic
sylciar
napisał/a: sylciar, 2010-06-23 07:23
nic nie stanie sie od 1 tabletki,nie chcesz i koniec ale warto zabezpieczyc sie w inny sposób jak rezygnujesz z tabetek.
cammila
napisał/a: cammila, 2010-06-23 14:25
Ja nigdy nie zazywalam tabletek antykoncepcyjnych,ale mysle to jedna tabletka nie jest w stanie zaszkodzic Twojemu organizmowi.Zapytaj swojego ginekologa o inny sposob zabezpieczania sie przed ciaza...napewno doradzi Ci jak zabezpieczyc sie w bezpieczny,sposob :)
fliebe
napisał/a: fliebe, 2010-06-23 19:02
od jednej tabletki nic sie nie stanie:) jeśli zażywałabyś je przez więcej czasu to po przerwaniu najwyżej okres by ci wcześniej przyszedł ale poza tym tez nic ci by nie bylo
wiktoria21
napisał/a: wiktoria21, 2010-06-25 20:45
po jednej tablece nic ci nie bedzie nie martw sie raz tabletki nie wezniesz ona nie dziala wiec pewnie juz jej nie masz w organizmie zeby dzialaly musisz zas wziac wiecej niz jedna i nie oczekiwac cudow ale ty sie nie masz o co martwic