POLECAMY

Zapkupy przez allegro ?

paola83
napisał/a: paola83 , 2010-09-13 15:38
Chcialabym kupic buty przez allegro, ale nie wiem czy warto... Kupowalyscie juz buty przez allegro? Czy towar byl zgodny ze zdjeciem, opisem? Bylyscie zadowolone? Mam pewne obawy. Mianowicie chodzi o to, ze mysle, ze towar moze byc uszkodzony lub nie spelniac moich oczekiwan, nie bedzie zgodny z informacjami etc. Jak to w rzeczywistosci wyglada ?
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1 , 2010-09-13 15:44
Ja kupowałam różne rzeczy przez allegro,zawsze byłam zadowolona. Przedmiot zawsze był zgodny z opisem i zdjęciem, ale zależy na kogo się trafi, jak wiadomo czasem zdarzają się oszuści,ale to rzadko. Zobacz na komentarze,ile ma pozytywnych,czy ma jakieś negatywne,ile rzeczy sprzedał. To jest najważniejsze by to sprawdzić
jaworka4
napisał/a: jaworka4 , 2010-09-13 15:47
od ładnych paru lat kupuje na alegro i jeszcze sie nie naciełam..butów wprawdzie nie kupuje bo u mnie cięzko by nie obcierały
kathiee
napisał/a: kathiee , 2010-09-13 15:59
W ciągu ostanich dni zamówiłam 2 pary butów na allegro - obydwie idealne na moją nogę, wszystko zgadzało się z opisem, wymiarami..
Owszem bywają i oszuści ale na takich jest sposób - jeśli w auckji nie jest napisana wada - to masz praco reklamować towar, a jeśli w aukcji jest napisane że z wada a Ty tego nie zauważyłaś - to niestety nie ma już odwrotu.

Ja zamawiam na allegro spodnie, bluzki etc. jesli dobrze się pomierzysz i porównasz to napewno będzie dobre;)
paula290390
napisał/a: paula290390 , 2010-09-13 16:06
no ja sie raz zrazilam do allegro:) tez kupilam buty , na zdejciu byly sliczne eleganckie i w ogole a jak przyszly rozczarowalm sie byly okropne zle wygladaly na nodze
kapliczka
napisał/a: kapliczka , 2010-09-13 16:21
ja tylko pędzle i zestaw do depilacji mam z allegro, ubrania ani butów nie kupiłabym, bo: lubię zmierzyć, dotknąć, zobaczyć, a po za tym łatwiej pójść do ccc czy deichmanna z reklamacją niż wysyłać
pisklakowa
napisał/a: pisklakowa , 2010-09-13 17:19
chyba balabym sie nie tyle czy cos bedzie nie tak z butami tyle co o rozmiar.nawet w sklepie kupujac buty raz dobry jest rozmiar 37 innym razem 36 a w ramach wyjatku luzikiem wcisniesz sie w 35:) ja tak mam i nie raz jestem mile zaskoczona ze mieszcze sie, w tansza,dziecia rozmiarowke :) jesli chodzi o same zakupy na allegro to poki co jestem zadowolona :)
napisał/a: MarlenaZ , 2010-09-13 17:59
ostatnio kupiłam japonki przez allegro,pierwszy raz kupowałam buty przez internet i tez miałam takie same obawy ale na szczescoe wszystko było OK nie uszkodzone i takie same jak na zdjęciu.Jeżeli nie sa to drogie buty to możesz spróbować kupić w razie czego dużo nie tracisz
lejdisextic
napisał/a: lejdisextic , 2010-09-13 19:15
no ja zamowilam ostatnio buty i czekam na przesylke:) mysle ze juz niebawem przyjda takze okaze sie:) a ogolnie kupuje duzo dywany porcelane kupilam i okazalo sie ze w realu kosztowala prawie 900 zl a identyczny komplet na allegro kupilam za 539 zl:) takze oplaca sie:) i buty rowniez zamowilam za polowe ceny:) wygralam licytacje:)
napisał/a: bukati , 2010-09-13 20:25
To nie kawstia allegro tylko konkretnego sprzedającego. Wszędzie znajdą się uczciwi i naciągacze niestety. Ja mam same dobre doświadczenia z allegro. Koniecznie przed zakupem poczytaj opinie o sprzedającym, stronę "o mnie", sprawdź czy odsyła gdy są za duże czy za małe itd. Powodzenia!
sylciar
napisał/a: sylciar , 2010-09-13 21:36
Ja robię czasem zakupy na allegro ale butów jeszcze nie kupywałam dlatego ze wolę przymierzyć i sama ocenić jak lezą na nodzę...
dorota2010
napisał/a: dorota2010 , 2010-09-13 22:48
Ja przeważnie kupuję buty na allegro. I jak do tej pory przychodziły nowe,nie zniszczone takie jak w opisie .W dalszym ciągu będę kupowała tam buty :)