POLECAMY

Jak powinno się zażywać tabletki antykoncepcyjne?

paula290390
napisał/a: paula290390, 2011-11-16 20:01
witam. biore tabletki natykoncepcyjne od pol roku i ostatnio jechalam w gory na weekend i zeby nie miec okresu w srode skonczylam opakowanie a w czwartek rano wzielam tabletke z kolejnego opakowania okresu nie mialam, minal tydzien a ja wczoraj miajal male plamienie i dzis boli mnie brzuch tak jak w czasie okresu. czy cos zrobilam nie tak biorac ta tabletke??pierwszy raz tak robilam nie wiem czy isc do lekarza czy nie
napisał/a: mamuska1989, 2011-11-16 20:19
wszystko jest w jak najlepszym porządku ja brałam tabletki 3lata i też tak czasem robiłam po prostu twój organizm odreagowuje że nie dostał miesiączki nie przejmuj się
fliebe
napisał/a: fliebe, 2011-11-17 19:25
też tak kiedyś zrobiłam choć z innego powodu i miałam plamienia przez prawie cały miesiąc aż do przerwy. Jeśli skończysz to opakowanie a przy następnym znowu będziesz miała plamienia to wtedy idź z tym jeśli nie to nie ma sie czym przejmować;)
MamaNaEtacie
napisał/a: MamaNaEtacie, 2011-11-17 23:21
robiłam tak zawsze w okresie wakacyjnym i w okolicach wigilii...nie cierpię okresu na te czasy:D owszem efekty byłyu niekoniecznie miłe bo po 3 miesiacach(do 2 przerw podobno można)bez okresu cycki miałam jak balony:D i starsznyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy PMS:) dlatego mój chłop uważa że lepszy okres niż jego brak:D