POLECAMY

hit roku 2009? kosmetyk czy ciuszek?

aredzimska
napisał/a: aredzimska, 2010-01-01 21:20
Minął nam kolejny rok. Czy zakupiłyście coś w tym minionym roku co uważacie za hit ;), coś z czego jesteście baaaardzo zadowolone? Może to kosmetyk, a może coś o ubrania?
Ja bardzo zadowolona jestem z zakupu pigmentów MAC i to dzięki Wam je zakupiłam!!!
kapliczka
napisał/a: kapliczka, 2010-01-01 22:22
ja kupiłam sobie pod choinkę peeling z joanny gruboziarnisty do ciała i dla mnie super, nie ma porównania z tym z np. avonu, więcej drobinek i intensywniejszy zapach
napisał/a: roxana_35, 2010-01-01 23:55
nie wiem do czego są te pigmenty?dla mnie hitem są kolczyki z allegro,dosłownie za kilka złotych.np.takie...
ilapop
napisał/a: ilapop, 2010-01-02 00:14
oszalałam na punkcie obrazu na płótnie!!!!Zrobiłam mojej mamie prezent właśnie taki z Adim w roli głównej....cena średnia(ok 90 zł) rewelacja!!!Mamcia mało się nie popłakała ze szczęścia, bo takiego się nie spodziewała prezentu (na 50 urodziny)
Katalina
napisał/a: Katalina, 2010-01-02 00:33
Bardzo trudno wybrać mi jedną tylko rzecz, bo w zasadzie niemal wszystko co kupiłam sprawiło mi ogromną radość. Jednym z prezentów który była najfajniejszy to buty, które kupiłam jako alternatywę dla podobnych z Venezii. Kupiłam tańsze, trwalsze i ładniejsze za niemal 4 razy mniejszą kwotę!
napisał/a: joancu, 2010-01-02 11:24
ja cieszę sie z tuniczki, bardzo je lubię- kolorowe i ładne:)
Matuszczyki
napisał/a: Matuszczyki, 2010-01-02 13:10
ulubione spodnie jeansowe i śliczna tuniczka zakupiona na allegro
madazuza
napisał/a: madazuza, 2010-01-02 13:42
jajestem zadowolona z tuniki która dziewczyny mi doradziły sa to 2 bardzo wygodne i ładne na allegro kupiłam
sskoczy
napisał/a: sskoczy, 2010-01-02 13:53
Poza sofą z pytania o największy kit to raczej jestem zadowolona ze swoich zakupów, ale najbardziej udanym był chyba filtr do wody.
szalonakisia_1
napisał/a: szalonakisia_1, 2010-01-02 14:33
spodnie sobie fajne kupiłam
siwaczarna
napisał/a: siwaczarna, 2010-01-02 15:34
duzo takich fajnych bylo np.kozaki sa super dzieki waszej doradzie je zakupilam i niezaluje sa swietne
eenax
napisał/a: eenax, 2010-01-02 17:00
Trochę takich zakupów było:
- zapach Larendogra - piękny ziołowy zapach
- mleczko do pielęgnacji niemowląt Chicco - genialnie nawilża i jako nieliczne nie pozostawia lepkiej warstwy, dobrze sie nim zmywa makijaż,
- błyszczyk do ust Lip Injection - delikatnie powiększa usta a nie piecze jak inne kosmetyki tego typu,
- czarna szyfonowa bluzka w maki,
- niebieska bluzeczka z rękawkami bufkami :)
- kobaltowa skórzana torebka