POLECAMY

Co sądzicie o używanej odzieży dla dzieci?

agusiaa91
napisał/a: agusiaa91, 2011-04-04 18:39
1.Kupujecie dzieciom używaną odzież czy nie uznajecie czegoś takiego jak zakup ubrań w lumpeksie?
2.Zostawicie dzieciom ubrania po starszym rodzeństwie?
kathiee
napisał/a: kathiee, 2011-04-04 18:45
1. Tak
2. Tak - dosatej po sąsiadach, znajomych, kuzynach
primello
napisał/a: primello, 2011-04-04 18:47
Jak miala sie urodzic Lilianka to moja kuzynka zaopatrzyla mnie w 10 kartonow ciuszkow poswoich dzieciach :) wiec uzywamy ciuszkow po kims, natomiast nigdy bym nie kupila ciuchow dla siebie a co dopiero dla dzieciatka w lumpeksie, jakos tego nie uznaje :) no i pewnie, ze zostawie sobie ciuszki dla rodzenstwa Lusi, nie wiem dlaczego mialabym tego nie zrobic :))
jula2
napisał/a: jula2, 2011-04-04 19:05
Na jedno i drugie odpowiadam TAK.
Kupuje ciuch dla swoich dzieci w lumpeksie,nie brzydzę się bo przecież przed założeniem dokładnie piorę.
Julia ma większość ciuszków po starszej córce.
kasiunia347
napisał/a: kasiunia347, 2011-04-04 19:19
Jak najbardziej jestem za uzywanymi ubrankami-oprócz bielizny...
lilia21
napisał/a: lilia21, 2011-04-04 20:57
dużo ładnych rzeczy jest dla takich małych dzieci w lumpeksach i większość wcale nie zniszczone, tylko wyprać i jak nowe a wiadomo jak to dzieci się brudzą a tak kupować co chwile nowe ubrania to też wydatek, nie że żałuje ale coś ładnego w lumpie na pewno bym kupiła;)
sylwus23
napisał/a: sylwus23, 2011-04-04 21:03
W lumpeksie nigdy nie kupowalam ubran dla dziecka i nie kupie,nie wiadomo jakie dzieci to nosily..Natomiast dostalam od rodziny ubrania dla dziecka ale to co innego,zreszta porzadne ubrania z Niemiec:) Poza tym kupuje nowe z przystepnymi cenami
anula86
napisał/a: anula86, 2011-04-04 23:22
1. Kupuję,ale rzadko.Piorę i prasuje i jest ok.
2. Ubranka bardziej chłopięce lub unisex daje kuzynce-za tydzień ma termin :)
A bardziej dziewczęce na strych do babci-może kiedyś komuś...
magdagac1
napisał/a: magdagac1, 2011-04-05 00:00
Pewnie,że kupię...jakiś czas temu kupiłam 3 pary jeansów w świetnym stanie za 2 euro!!...wyprać w 60 stopniach i wyprasować...i jest git....
Ale nie kupię body,majtek czy rajstop.To wolę w sklepie,albo dostaję od bliskiej koleżanki :)...
Pozdrawiam Asię :))))
ania0719814
napisał/a: ania0719814, 2011-04-05 11:48
oczywiscie ze kupuje to nic zlego czasami za pare euro mozesz kupic bardzo fajne rzeczy niedawno kupilam dres z adidasa za 4 euro .to ze one sa juz uzywane to nie znaczy ze nie mozna kupic a mozesz kupic w dobrym stanie .ja kupuje oszczednasc dla mojej kieszeni bo po mojej starszej corce nie moge trzymac ubran bo by mi je mole zjadly za duza roznica wieku.a dla takich maluchow jak nasze czasami sie nie oplaca kupowac nowych bo szybko wyrastaja ja dla synka musze kupowac co miesiac .i jak jest okazja i jest cos fajnego to kupie .
karolka2835
napisał/a: karolka2835, 2011-04-05 12:02
Ja zawsze miałam cuchy po starszej siostrze:/ niestety jesteśmy innej budowy i wyglądałam jak w worku:/ teraz są inne czasy i inne ciuchy, a w lumpeksach można znaleźć naprawdę śliczne i nie zniszczone ubranka. Nie każdego jest stać, żeby co parę miesięcy kupować nowe ciuszki szczególnie, że teraz kosztują tyle samo co ciuch dla dorosłych. U mnie w pracy dziewczyny cały czas wymieniają się ciuchami dla dzieci i moim zdaniem nie jest to nic ochydnego, przecież zawsze się je pierze.
emma-j
napisał/a: emma-j, 2011-04-05 14:09
ja powiem tak nigdy nie kupiłam używanych rzeczy dla córki nie ze tam sie brzydze tylko nasza mała dostała duzo rzeczy nowych od rodziny naszej no a ja coś to kupuje nowe ale nie zadne tam firmowe bo nie stać nas na to tylko w cenie przestepnej.