allegro, neutrale i negatywy

napisał/a: mari_bienia 2012-09-06 11:50
Ja staram sie zawsze coś napisać. Taki komentarz jest jak [reklama usunięta] przedj jej sprzedażą - pozytywny, jeśli rzeczywiście dostaliśmy wszystko jak trzeba, skłoni ludzi do korzystania właśnie z tego miejsca, co jeśli usługi są na wysokim poziomie jest jak najbardzie pożądane, jeśli natomiast usługi są złe, ludzie powinni o tym iwedzieć.
co do komentarzy neutralnych - wiemy po nich czego się spodziewać - dostajemy coś i już, czasami może trzeba poczekać wiecej na przesyłkę. to też ważne informacje.
napisał/a: Nadiya1 2012-09-06 12:02
Ja na allegro nie narzekam. zamówiłam już kieckę na all, buty ślubne, no i mnóstwo rzeczy potrzebnych na ślub czy wesele. jestem zadowolona. tylko wkurza mnie właśnie to, że ja każdemu Sprzedawcy wystawię komentarz, oczywiście pozytywny, a niektórzy sobie sprawę olewają i nie odwzajemniają tego A przecież i mi jako kupującemu na pozytywnym komencie zależy...
napisał/a: Itzal 2012-09-06 21:17
Jurni napisal(a): A przecież i mi jako kupującemu na pozytywnym komencie zależy...

ba, jak się napisze komentarz, to taki klient zawsze wraca Ja wystawiam hurtowo raz w tygodniu, aczkowiek miałam kobitkę, co 2 minuty po wystawieniu mi komentarza upomniała się mailem, zebym ja jej też już wystawiła
napisał/a: Martynka35 2012-09-11 07:57
System komentarzy na Allegro jest niedoskonały. Mam kumpelę, która handluje na Allegro kosmetykami naturalnymi i mówiła, że kilka negatywów na starcie dostała od nasłanych przez konkurencję, albo po prostu do tego celu stworzonych ludzi (profili). Wszyscy mieli ZERO zakupów i komentarzy i od razu lecieli z negatywami, choć oczywiście za zakupiony towar nawet nie zamierzali płacić.
napisał/a: Itzal 2012-09-11 10:16
turystka napisal(a):od razu lecieli z negatywami, choć oczywiście za zakupiony towar nawet nie zamierzali płacić.

no tak, ale skoro za towar nie zapłacili, to jak mogą wystawić negatyw? Się pisze wtedy do allegro o zwrot prowizji i anulowanie negatywa , i taka osoba już na dzień dobry jest "ugaszona", bo dostaje ostrzeżenie
napisał/a: Nadiya1 2012-09-11 11:08
napisal(a):no tak, ale skoro za towar nie zapłacili, to jak mogą wystawić negatyw?

Włąśnie to mnie zastanowiło bo jak nie kupuję nic od kogoś to nie mogę mu żadnego komentarza wystawić
napisał/a: Itzal 2012-09-11 19:38
Jurni napisal(a):bo jak nie kupuję nic od kogoś to nie mogę mu żadnego komentarza wystawić

no ale tu chodziło o to, ze kupowali po czym od razu wystawiali negatywa- jak kupisz to już ci się pojawia opcja komentarz, bez względu na to, czy zapłaciłaś czy nie, bo płacić możesz różnie, niekoniecznie przez PayU
napisał/a: ~gość 2012-12-22 23:29
nie wiem czy to tutaj, jak nie to trudno....
No wiec 8 grudnia kupilam kurtke na all 240zl i jeszcze przed zakupem a nawet z 2 dni po pan byl bardzo mily odpowiedzi na meile po max 30 mintach byly, ze kurtka bedzie wyslana we wtorek lub srode, wiec w srode pisze czy juz wyslalo a on ze menagerka jeszcze go nie pwoiadomila ale raczej wyslane. No wiec odczekalam 2 dni i w piatek napisalam by podal mi numer przesylki bo kazda polecona jest rejestrowana. A on ze mam sie uzbroic w cierpliwosc i jak beda mieli dane przysylki to wstawia na all. No i od tego czasu- 13 grudnia koles nie odpisuje na meile, telefonu w profilu nie ma... zglosilam sprawe do allegro a oni nie odpisuja ;( czy wogole jest szansa ze odzyskam kase? Dodam ze placone bylo przelewem a nie przez PayU bo w meilu po zakupie automatycznie wygenerowanym przez allegro byla zalczona wiadomosc by przelac na takie i takie dane bo maja problem z payu. co robic? ;/
nie wiem czy wystawic mu negatywa? moze wtedy sie odezwie?
napisał/a: Agusiek 2012-12-23 22:06
qamilka, ja bym nie wystawiała negatywa, bo tym samym raczej przekreślisz jakiekolwiek szanse na odzyskanie czy to pieniędzy czy kurtki.
może spróbuj skorzystać z programu ochrony kupujących?
napisał/a: ~gość 2012-12-23 23:33
Agusiek, a co to za program i jak sie to robi?
narazie zalozylam spor...

[ Dodano: 2013-01-03, 23:33 ]
ehh ale sie wnerwilam dzis doszla kurtka- juz myslalam ze pieniadze przepadna... ale wystawilam negatywa (z oczywistych powodow) :
Po miesiacu czekania gdy tracilam nadzieje na odzyskanie pieniedzy z powodu braku kontaktu z kontrahentem od 3 tygodni-kurtka doszla... Jednak albo jest to podrobka albo w kazdym kraju ZARA uzywa innych produktow, kurtka jest ciensza i niedbale wykonana

ja napisalam prawde, bo rozumiem ze swieta to moze wysylka dluzej trwac ale chyba kontakt z kupujacym to podstawa, szczegolnie gdy allegro upomina sie za mnie do kontrahenta o ten kontakt bo spor juz dawno zalozony.... a oczywiscie odpowiedzi na meila nie mam nadal ale komentarz pojawil sie po 10 minutach


opisie aukcji wyraznie zaznaczono " od wpłaty do doręczenia, to około 9-21 dni roboczych" przesyłka dostarczona terminowo, towar outletowy dokładnie opisany i pozazany w galerii real foto! krzywdzący komentarz bez żadnego wcześniejszego kontaktu!


nosz myslalam ze nie wytrzymam bo co z tego ze kurtka wyglada tak samo jak oryginalna (na zdjeciach) jak wykonana jest tak ze masakra... nitki wisza, skrojona tez zle... a mialam w reku taka samo ze sklepu i to dwa rozne swiaty... poza tym chyba powinnam dostac komentarz za szybka wplate a nie ze ja wystawiam negatywa to on mi tez
a z tym brakiem kontaktu to 3 tygodnie sie nie odzywali mimo moich kilkunastu meili a na koncu mialam napisac kurtka doszla, ale wystawiam negatywa i wtedy to by sie laskawie odezwali cobym nie wystawiala? prrzeciez kontaktowalam sie z nimi nieustannie....

powoli wkurza mnie to allegro, dobrze ze na ebayu sa normalniejsi ludzie
napisał/a: ~gość 2013-01-04 08:36
qamilka, ale z tym terminem, to w sumie mają trochę racji... jak ja zamawiałam towar idący gdzieś hm nie wiem skąd ale daaaaleko, to też 2 tyg lekko czekałam, ale tak było zaznaczone na aukcji...
qamilka napisal(a):bo co z tego ze kurtka wyglada tak samo jak oryginalna (na zdjeciach) jak wykonana jest tak ze masakra... nitki wisza, skrojona tez zle... a mialam w reku taka samo ze sklepu i to dwa rozne swiaty..
a było napisane, że to outlet? nie bez powodu są te ciuchy tańsze, jak nieraz jadę do fashion house, to też się można załamać z jakością, więc w sumie nie ma się co dziwić... Ciężka sprawa generalnie.
napisał/a: Itzal 2013-01-04 08:45
qamilka, jeśli sprzedający miał zaznaczone gdziekolwiek - na stronie "o mnie", w opisie aukcji - ze wysyłka może trwać tyle i tyle, to w zasadzie niesłusznie dostał negatywa Inna sprawa ten kontakt - za to owszem. Co do kurtki, to jest podobnie- jeśli gdziekolwiek ma umieszczoną informację, że sprzedaje towar outletowy, to Kupujący powinien liczyć się z tym, że taki towar może się różnić od pełnowartościowego, bo jest to towar z tzw. obiegu wtórnego.
Co do podróbek...nie chce mi się wierzyć, ze zara jest aż taką marką, żeby ją podrabiać