POLECAMY

allegro, neutrale i negatywy

napisał/a: KarolciaK, 2010-06-19 10:42
Pelliroja, no i dobrze juz wiecej razy nie ukradnie cudzych zdjec
napisał/a: Miya89, 2010-07-21 14:28
Co do wątku, ja zawsze wystawian wszystkie komentarze zgodnie z moim sumieniem bo powiedzmy to sobie wprost. Większość ludzi nabija sobie tam tylko znajomymi t same pozytywy. >mało kto się kiedy pofatyguje powiedzieć wprost co myśli. Nie popuszczam żadnemu sprzedawcy, który koloryzuje swoje oferty.;) jest to oszustwo i niezdrowa reklama ale takimi jesteśmy faszerowani na codzień... Poza tym zawsze kiedy coś kupuję to dokładnie sobi przeglądam najczęściej negatywy za co dostał i czy mnie to też może spotkać.

Trafiłam nie raz na nieuczciwego sprzedawcę. Tak jak np ostatnio kiedy kupiłam telefon. Ful wypas wszystko pięknie ładnie a na zdjęciach miał napsiane że aparat ma 12 mpx... przyszedł do mnie to nie dość że po długi mczasie to okazało się że z 2 mpx aparatem. Trzeba uważać na allegro i nie sugerować się pozytywami. Najlepiej dokładnie przejrzeć sobie negatywy ;) To taka moja mała strategia. aha i kiedy ma mało negatywów i dużo pozytywów też mnie motywuje do zakupu :D
napisał/a: marmolada, 2010-07-24 13:42
Z telefonami to najłatwiej wtopić niestety. Ja się raz napaliłam na nowy telefon, w okazyjnej cenie co już mnie lekko zaniepokoiło no i facet miał ich ponad 50, a hurtownią to on nie był. Potem pokazały się komentarz i negatywy w końcu zostało konto zablokowane.
napisał/a: krasawica, 2010-08-15 22:59
ja zawsze wystawiam zgodnie z sytuacja a zwykle trafiam bardzo dobrze
ostatnio bardzo dlugo czekalam na towar z pewnego sklepu - 2 czy 3 krotnie interweniowalam, az w koncu postanowilam wystawic negatyw bo pomyslalam ze moze to wreszcie zadzialai... udalo sie. Doslownie w 20minut pozniej (a bylo ok 23 w nocy) zadzwonil do mnei wlasciciel sklepu z przeprosinami i prosba o wyjasnienei sytuacji. Doszlismy do wniosku ze ktorys z pracownikow zawalił i towar dostalam w 24h kurierem

Negatyw zdielam bo Pan pieknie sprawe rozwiazal, no ale to byl sklep. Gorzej moze byz prywatnymi ososbami, ale to chyba ktos z definicji musi chciec oszukac
napisał/a: Itzal, 2012-08-24 18:32
Ha.... wystawiłam pierwszy w zyciu negatyw
napisał/a: Itzal, 2012-08-24 20:51
{option} napisal(a):Itzal, spodziewaj się odwetowego niestety...

hm... jeszcze nic nie przyszło Nie sądzę, żeby się porwała na odwet, bo zaczęłaby spór, i wyleciałaby z allegro - ona ma już dwa negatywy, ja zero Ale normalnie masakra, jak ludzie potrafią argumentować niepłacenie przez 49 dni po czym rezygnację z zakupu : "Bo wie Pani, w KC art. 2.1 mówi, ze Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn" No tak, wszystko się zgadza, tylko ta Pani zapomniała zacytować resztę kodeksu, która brzmi :" wysyłając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 ( ) dni od zawarcia umowy"
napisał/a: KarolciaK, 2012-08-24 21:33
Itzal, czyli jak najbardziej zasluzony negatyw
napisał/a: ~gość, 2012-08-24 21:42
{option} napisal(a): No tak, wszystko się zgadza, tylko ta Pani zapomniała zacytować resztę kodeksu, która brzmi :" wysyłając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 ( ) dni od zawarcia umowy"


Ja kiedys wtopilam z telefonami bo nie wystawialm kolesiowi komentarza bo telefony przyszly do Polski i dopiero po miesiacu zobaczylam ze to nie ten kolor co mial byc ale na komenntarz czy wymiane juz bylo za pozno, paragonu zakupu rowniez nie dostalam a prosilam sie o niego pol roku i gwarancja poszla w du*pe bez paragonu na co allegro odpowiedzialo ze minelo 60 dni i sprawe moge skierowac tylko do sadu bo oni sie tym nie zajmuja. I teraz tak zaluje ze nie wystawilam tego durnego komentarza...
napisał/a: Itzal, 2012-08-25 07:59
Necia, ale ja to wszystko wiem, ja przyjmuję zwrot towaru, jeśli był kupiony w aukcji z opcją KupTeraz, z licytacji też zwrot przyjmuję, jak się taki trafi- choć nie do końca muszę, bo towar nabyty drogą licytacji nie podlega zwrotom i wymianie, ja to wszystko mam jasno opisane na stronie "O mnie", i jak ktoś jest na tyle inteligentny, żeby najpierw tę stronę przeczytać, to o tym wie Nawet na wstępie każdej aukcji mam komunikat odsyłający do rzeczonej strony, ale nie każdemu się chce tam isć i czytać Z tej babki mi się śmiać chce, bo 49 dni nie wiedziała, czy ją stać, czy tez nie, a teraz mi wyjeżdza z takim tekstem i się podpiera kodeksem
Oczywiście, dostałam odwetowego negatywa, który niczego złego do mojej opinii nie wnosi, za to pokazuje tę Panią w odpowiednim świetle (ale wg niej to ja jestem ta zła, bo cieprliwie czekałam 49 dni na jej wpłatę i jeszcze musiałam zapłacic prowizję od transakcji z nią zawartej, a za którą to transakcję ona mi nie zapłaciła ).
Heh, uśmiałam się z rana tylko z głupoty ludzkiej - coraz poważniej myślę o napisaniu książki "Wesołe jest życie handlarza, czyli jak przetrwać na allegro i nie dać się zwariować " TO byłby bestseller, mówię wam
napisał/a: sleepless, 2012-08-25 12:19
{option} napisal(a):
ten ich program ochrony kupujących tak naprawdę to jedna wielka lipa, nie znam nikogo kto by skutecznie z tego skorzystał...


Również nie znam nikogo, kto by skorzystał z tego programu z jakąś "korzyścią dla siebie".
Moim zdaniem jeśli kupujący nabywa towar na aukcji i za chwilę lub w przeciągu nawet 24h płaci za niego opcją płacę z allegro, to nie powinno być możliwości wystawienia negatywnego komentarza przez sprzedającego, a często zdarzają się komentarze negatywne odwetowe.
Wydaję mi się, że przez to bardzo często kupujący wstrzymują się z wystawieniem komentarza neutralnego lub negatywnego ze strachu przez otrzymaniem odwetowego. Taki z tego wniosek, że komentarze i cała ocena sprzedaży przeważnie są nierzetelne...
Ja osobiście coraz częściej napotykam na jakieś problemy na allegro, związane z zakupami i coraz mniej niechętnie zaglądam na allegro przez to.

Ostatnio zapłaciłam za przesyłkę kurierską prawie 20zł, ponad tydzień minął a przesyłki brak, udało mi się dodzwonić do sprzedającego, po wielu próbach kontaktu, stwierdził że miał urlop, tylko żadnej informacji nie umieścił na stronie, ale informacja boldem, że towar wysyłają w 24h oczywiście się znajduje... Sprzedawca nie odpowiada na maile, a dodzwonić się do niego ponownie już mi się nie udało... A przy sprzedawcy widnieje znaczek "standard allegro" - brak słów...