Jakie są wymiary idealnej wizytówki

Feng shui stosuje się również do wizytówek, w szczególności do ich kształtów i wymiarów. Jednak same wymiary wizytówek nie są aż tak ważne, o wiele ważniejsza jest jej zawartość oraz same logo firmy. Według niektórych praktyków feng shui idealny wymiar dla wizytówki jest mniejszy niż  5,1 cm.

fot. Nieznane

Każdy wymiar większy niż 5,1 cm aż do 15,6 cm uważany jest przez Chińczyków za niekorzystny. Na pewno nie pomoże nam w biznesie. Bardzo ostrożnie należy na wizytówce wprowadzać nasze logo. Ważne, aby wzór wizytówki nie był kanciasty czy też spiczasty, podobnie zresztą jak w przypadku logo. Najgorszy wzór to taki, gdy ostre krawędzie wizytówki skierowane są na logo firmy. Najkorzystniejsze wizytówki są w zaokrąglonym kształcie, półkola itp. Unikać należy kształtów trójkątnych lub o kątach prostych.

Pamiętajmy, że jeśli nie mamy nic do powiedzenia w kwestii logo firmy, to chociaż projektując wizytówkę, postarajmy się, aby żaden ostry kąt nie był skierowany na nasze nazwisko, bo to tylko może przysporzyć nam wielu problemów.

Jakie kolory na wizytówkach są korzystne

  1. Czarne litery na białym tle są o wiele lepsze niż beżowe. Drukujmy wizytówki na białym papierze.
  2. Jeśli chcemy mieć wizytówki dwukolorowe, to warto żeby kolory były w harmonii. Dobre połączenie kolorów to np.: czarny i zielony, czarny i brązowy, czarny z metalicznym.
  3. Niedobre zestawienie kolorów to czarny z czerwonym, czarny z pomarańczowym czy też z żółtym.
Ten film pokazuje nam prawdę o nas samych. IKEA przeprowadziła społeczny eksperyment
SKOMENTUJ (2)
KOMENTARZE (2)
Włodzimierz Buliński/5 lat temu
To co piszesz o ergonomii i "krzykliwości" (psychologii) wizytówki to prawda ale można wprowadzić dodatkowy power poprzez odpowiednie zaprojektowanie logo i umieszczeniu go miedzy innymi na wizytówce.
Ale takie logo projektuje się pod wykres osobisty właściciela, szefa, aby wspierało jego i jego biznes.
Projektuję dla swoich klientów logo, które znajduje się na wizytówkach, stronach www, reklamach samochodowych itd. Wszyscy odnotowali pozytywne (większe lub mniejsze) oddziaływania na biznes.
Jeśli chodzi o treść artykułu to tez nie zgadzam się z większością jego zawartości. Swoje opinie wyrażam bazując na praktyce bo ona dopiero pokazuje ile jest warte dobre Feng Shui ;-)


Pozdrawiam serdecznie
inż. Włodzimierz Buliński
konsultant Feng Shui i Ba Zi
Practitioner FSRC Canada
www.fengshuiwlade.com
~mentat/5 lat temu
Takich bzdur dawno nie czytałem. W sprawie wizytówek liczy się psychologia i ergonomia a nie jakieś bzdury new age, udające że nawiązują do starożytnych tradycji prymitywnych ludów, których się kompletnie nie rozumie.