Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
1
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
2
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
3
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
4
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
5
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
6
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
7
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
8
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
9
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
10
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
11
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
12
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
13
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
14
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
15
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
16
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
17
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
18
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
19
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
20
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
21
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
22
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
23
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
24
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
25
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
26
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
27
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
28
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
29
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.
Rabat na całą kolekcję, zarówno rzeczy pełnowartościowych jak i przecenionych. Warunkiem skorzystania z promocji jest minimalny paragon o wartości 200 zł oraz okazanie/wpisanie kuponu dostępnego w wersji elektronicznej (online) Szaleństwa Zakupów oraz na stronach www partnerów Elle; Glamour; Viva.
Akcja nie łączy się z innymi akcjami/promocjami. Oferta i szczegóły dostępne w sklepach stacjonarnych i na diversesystem.com.
Rabat nalicza się automatycznie w koszyku. Oferta dostępna na aniakruk.pl. Promocja obowiązuje na prawie całą ofertę, z wyjątkiem produktów przecenionych, kart podarunkowych i zestawów. Szczegóły na stronie.