Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
1
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
2
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
3
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
4
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
5
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
6
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
7
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
8
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
9
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
10
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
11
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
12
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
13
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
14
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
15
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
16
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
17
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
18
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
19
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
20
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
21
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
22
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
23
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
24
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
25
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
26
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
27
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
28
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
29
z
29
fot. Materiały prasowe
Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
Skorzystaj z kodu WIOSNA40 i otrzymaj 40% zniżki na produkty nieprzecenione, oznaczone tym kodem na eveline.pl/skorzystaj-z-promocji przy zakupach za min. 50 zł. Oferta ważna tylko na eveline.pl w dniach 18-24.04.2024. Kody rabatowe nie łączą się. Szczegóły na stronie.
Rabat do -30% na wybrane nowości z kolekcji Wiosna/Lato 2024 i wiele więcej! Oferta dostępna w sklepach stacjonarnych i na gomez.pl. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie www.
Produkt widoczny na zdjęciu nie jest objęty rabatami.
Rabat 20% na produkty marki Rituals przy zakupach za min. 100 zł. Kod promocyjny obowiązuje w sklepach Rituals, aplikacji oraz na naszej stronie internetowej rituals.com. Z rabatu wyłączone są inne promocje, edycje limitowane oraz kalendarze adwentowe. Szczegóły u Partnera.
Rabat 25% na zakupy za minimum 499 zł w sklepie internetowym www.karcher.pl. Oferta dotyczy produktów nieprzecenionych z kategorii Home&Garden i nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.
-20% dodatkowego rabatu na kolekcję SS2024. Oferta dostępna w sklepie stacjonarnym i na www.l37.eu. Rabat dotyczy również przecenionych pozycji. Szczegóły dostępne u Partnera.