Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell)

Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).

Dzień Dobry TV (reż. Roger Michell) - zdjęcie
Producentka lokalnych wiadomości, Becky Fuller (Rachel McAdams) znalazła w końcu wymarzoną pracę w wielkim mieście – przejmuje władzę nad porannym programem nadawanym z Nowego Jorku. Jednak już od samego początku to, co miało być spełnieniem marzeń, zaczyna przemieniać się w koszmar. Na jej drodze na szczyt kariery pojawia się poważna przeszkoda: legendarny Mike Pomeroy (Harrison Ford), ekscentryczny, zarozumiały i zupełnie nie nadający się do współpracy prezenter wiadomości, który może stać się największym przekleństwem Becky... i jedyną szansą na uratowanie programu. Decyduje się na spróbowanie czegoś nowego: zestawienie ze sobą szorstkiego stylu byłego prezentera Pomeroya z rozgadaną i stale przekomarzającą się gospodynią porannego programu Colleen Peck (Diane Keaton) Zmieniony program nosi znamiona katastrofy – następuje starcie osobowości, a Pomeroy nie zamierza zajmować się pogodą, plotkami, ani – Boże broń – gotowaniem. Młoda producentka musi walczyć o ratowanie reputacji, pracy i właśnie rozwijającego się romansu z kolegą (Patrick Wilson).
SKOMENTUJ
KOMENTARZE (0)