Marka kojarzona głównie z bielizną zajmuję się również branżą typowo odzieżową. Kolekcja pachnąca popołudniem w ogrodzie i słodkim lenistwem przypadła do gustu całej Europie.
Hiszpańska marka odzieżowa zainspirowała się Tajemniczym ogrodem oraz Anią z Zielonego Wzgórza. Całość sesji utrzymana jest w promieniach zachodzącego słońca. Dominuje w niej bezpretensjonalny młodzieżowy styl. Dziewczęca niewinność i naturalność. Stylizacja a la słodka lolitka, nie do końca świadoma swojego uroku i jego mocy. Zwiewne, lekkie sukienki i bluzeczki uwodzą formą.
Z jednej strony bardzo kobieca, z drugiej nie pozbawiona pierwiastka męskiego - przesiąknięta klimatem bluesa i kapeluszy w stylu panama. Dominują w niej delikatne kolory i błękit dżinsu. Oczywiście nie zabrakło tu motywów kwiatowych, które dodają uroku każdej kobiecie.
Urocze falbanki i delikatne przezroczystości, które nadają lekkości i delikatności kobiecej sylwetce. W kolekcji pojawiły się także stylizacje rodem z lat 20-tych. Podwinięte koszule oraz szelki idealnie komponują się z kusymi szortami. Naszą uwagę przykuła niebiesko-kwiatowa muszka, która obecnie powraca w wielkim stylu na wybiegi projektantów. Jest ona doskonałą alternatywą dla przesłodzonych dodatków, jakimi zasypują nas inne marki.
Całość kolekcji jest dobrze przemyślna i powiązana tematycznie. Bardzo nam się podoba a Wam?