Nowa kolekcja adidas Originals jesień-zima 2011

Nadchodząca jesień zapowiada się bardzo kolorowo i odjechanie za sprawą Jeremiego Scott’a, który kontynuuje bardzo udaną współpracę z marką adidas Originals. Projektant w najnowszej kolekcji ubrań i butów zaprezentował swoją wizję street’owej mody inspirowanej dżunglą i militariami.
/ 27.10.2011 08:57

Nadchodząca jesień zapowiada się bardzo kolorowo i odjechanie za sprawą Jeremiego Scott’a, który kontynuuje bardzo udaną współpracę z marką adidas Originals. Projektant w najnowszej kolekcji ubrań i butów zaprezentował swoją wizję street’owej mody inspirowanej dżunglą i militariami. Efekt jest piorunujący zwłaszcza, że większość ubrań to unisex’y, czyli te same modele odzieży zostały zaprojektowane z myślą o chłopakach i dziewczynach. Kolekcja ubrań adidas Originals jesień-zima 2011, autorstwa genialnego projektanta i modowego wizjonera Jeremiego Scotta to kwintesencja wyczesanego i kolorowego stylu ulicy. Pełno w niej zwierzęcej drapieżności rodem z dżungli i surowego designu inspirowanego militariami. Jeremy Scott zainspirowany krajobrazami subsaharyjskiej Afryki, zaprojektował spodnie i bluzę w kocie cętki, z charakterystycznymi trzema śladami po naprawdę ostrych lamparcich pazurach. W nowej kolekcji Jeremiego Scotta nie brakuje mocnych akcentów i bojowego looku. Stąd też seria ubrań inspirowanych militariami. Zdecydowanym hitem tegorocznej ulicy będzie klasyczna kurtka Fringe Bomber w charakterystycznych wojskowych barwach, ozdobiona funkowymi frędzlami. W jesiennej kolekcji znajdziemy również szereg bluz, spodni i T-shirtów z wojskowymi motywami. Kamuflażowe barwy zostały zestawione z kontrastowymi detalami: cekinami, marszczeniami i frędzlami. Należy też wspomnieć o mega designerskiej kolekcji butów. W tym sezonie na topie będą już nie tylko uskrzydlone baleriny, ale także cudne buty, które zamiast tradycyjnego języka mają misia pandę. Perełką w kolekcji są buty, które swój drapieżny look zawdzięczają kocim motywom oraz kościom przymocowanym do sznurówek.

Adidas

Redakcja poleca

REKLAMA