7 kwietnia 2016 roku w prawie 180 sklepach na świecie oraz online dostępna będzie najnowsza kolekcja H&M Conscious Exclusive. Tym razem stworzona przy współpracy z Musée des Arts Décoratifs mieszczącym się w Palais du Louvre w Paryżu. Twórcy najnowszej kolekcji inspirują się niegdysiejszymi wzorami a jak określa to marka - dawna sztuka inspiruje modę przyszłości. Według nas kolekcja zapowiada się na najlepszą w historii kolekcji Conscious Exclusive.
H&M Conscious Exclusive 2016 x Musée des Arts Décoratifs
Podczas opracowywania kolekcji Conscious Exclusive zespół projektantów H&M ściśle współpracował z muzeum czerpiąc inspirację z jego bogatych zbiorów obrazujących modę na przestrzeni epok. Efektem jest linia wytwornych, nowoczesnych ubrań urzekających wdziękiem i estetyką historycznego dziedzictwa.Twarzą kampanii będzie paryska dyrektor artystyczna, koneserka stylu i propagatorka zrównoważonego rozwoju Julia Restoin Roitfeld. Córka Caroline Roitfeld, byłej naczelnej Vogue Paris a aktualnie globalnej dyrektor artystycznej Harper's Bazaar.
Promowanie tego niezwykłego projektu to dla mnie wielki zaszczyt. Uważam, że pomysł stworzenia kolekcji inspirowanej historią sztuki i mody jest rewelacyjny. Zwłaszcza, że kolekcja wykonana jest z innowacyjnych i zrównoważonych materiałów, które są przyszłością mody.