Złote wyrzedaże - wyprzedaże 2013 - Zofia Ślotała

Zobacz zdjęcia backstage sesji z Zofią Ślotałą
Joanna Mroczkowska / 15.06.2013 15:19
Zofia Ślotała to jedna z najbardziej utalentowanych młodych stylistek w Polsce. Ukończyła z wyróżnieniem Instituto Europeo di Design w Mediolanie – jedną z najlepszych szkół kształcących przyszłych projektantów i stylistów mody. Pierwsze doświadczenie zdobywała we włoskiej redakcji magazynu Vogue u boku redaktora naczelnego. Dziś współpracuje z najlepszymi polskimi projektantami, jest brand managerem marki Just Paul. Jej sesje zdjęciowe ukazują się w magazynach takich jak Gala, Viva!, czy premierowym wydaniu luksusowego C’est la vie. W gazecie "Flesz" Zofia ma swoją stałą rubrykę, którą przejęła od Kasi Tusk. Ubiera m.in. Borysa Szyca i Annę Czartoryską.

Nowa ambasadorka Złotych Wyprzedaży posiada doświadczenie w pracy w telewizji – ubiera prowadzących program Pytanie na Śniadanie, w którym ma też autorskie wystąpienia. Dwa razy w tygodniu, podczas wyjść na żywo, podpowiada widzom, jak się ubrać na dane okazje i jakie wybrać dodatki.

Złote Wyprzedaże rozpoczęły współpracę z Zofią od wyjątkowo mocnego akcentu. Stylistka została zaproszona na sesję zdjęciową do Azji. Materiał zdjęciowy powstał podczas dwóch przystanków – w Hong Kongu i na Filipinach. Gwiazda połączyła wyjazd z wakacjami. Na plażach wyspy Boracay (Filipiny) cieszyła się towarzystwem swojego chłopaka – Borysa Szyca.

W ramach współpracy Zofia Ślotała będzie tworzyła propozycje stylizacji z produktów dostępnych na Zlotewyprzedaze.pl. W tym celu powstanie specjalny, cykliczny newsletter wysyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu oraz zakładka na fanpage’u klubu. Zofia będzie miała też swoje gościnne wpisy na blogu Złotych Wyprzedaży, który ruszy z początkiem maja. Nowa ambasadorka poprowadzi również  bezpłatne warsztaty ze stylizacji.

Złote Wyprzedaże to największy klub zakupowy w Polce oferujący ubrania i dodatki najbardziej znanych światowych marek w atrakcyjnych cenach. Wyprzedaże sięgające nawet do 80% w stosunku do pierwotnej ceny trwają przez kilka dni. Serwis powstał w czerwcu 2010 roku i posiada dziś ponad 2,5 mln zarejestrowanych użytkowników

Zajrzyjcie do galerii zdjęć backstage:

Redakcja poleca

REKLAMA