Wszystkie fot. Materiały prasowe
Jesienno-zimowa kolekcja Mohito - lata 60., 70. i 90.
Wraz z nadejściem jesieni Mohito namawia swoje Klientki do modowych eksperymentów. – Nasza kolekcja bazuje głównie na eklektycznych połączeniach oraz nawiązaniu do bogactwa i mnogości stylów XX wieku - szczególnie do kobiecych lat 60-tych, kolorowych 70-tych oraz ulicznego vibe’u lat 90-tych – mówi Karolina Sołtan, główna projektantka marki.
Polecamy: Mohito na jesień 2015 - wielki powrót lat 70.
Kolor marsala w kolekcji Mohito
W zastosowanej palecie kolory jesieni mieszają się z mocnymi nadrukami. Winna marsala – okrzyknięta przez PANTONE kolorem roku 2015, burgundy, granat i odcienie pomarańczu – od miodowego po musztardowy, doskonale odświeżą naszą garderobę i wprowadzą do niej zmysłową, jesienną nutę.
W deseniach rolę główną gra krata, dodająca kobiecym sylwetkom lekkiej nonszalancji.
Futro i metalowe evelety
Przechodząc do detali, na uwagę zasługuje futro – dla najodważniejszych w postaci kolorowego okrycia w patchworkowej odsłonie lub wysublimowanej etoli. Bardzo ważnym akcentem w kolekcji Mohito są także mocno wyeksponowane w sesji metalowe eyelety, obecne zarówno na ubraniach, jak i zgrabnej kopertówce.
Zuzanna Bijoch twarzą kampanii Mohito
Twarzą kampanii została piękna Zuzanna Bijoch, światowej klasy topmodelka, mająca na swoim koncie sesje dla m.in. Gucci, Alexandra McQueena, Prady oraz Dolce&Gabbana. Na zdjęciach partneruje jej przystojny Henning Christiansen. Parę w swoim obiektywie uchwycił Rene Habermacher – odpowiedzialny za kampanie marek Bulgari, Dior czy Armani. Jego sesje systematycznie pojawiają się także na łamach najbardziej prestiżowych magazynów.
Polecamy: Gold Label - nowa linia na jesień i zimę 2015/2016 od Mohito