Anja Rubik po raz kolejny pokazuje klasę. Tym razem w kampanii jednego z najbardziej rozpoznawalnych na świecie domów mody. W kolekcji na wiosnę/lato 2013 Anja Rubik w zmysłowym, bardzo klasycznym wydaniu...
Yves Saint Laurent w nowej odsłonie to nie tylko nowa nazwa i logo. Nowy dyrektor artystyczny Heidi Slimane to też odświeżenie wizerunku jednego z najbardziej poważanych domów mody i tchnienie nowej energii. Slimane wywołuje kontrowersje, zaskakuje, dokonuje odważnych wyborów. Ale jak widać po sesji i rozgłosie, bardzo słusznych. Wciąż budzi zainteresowanie.
Anji Rubik przypadł zaszczyt prezentowania tego znanego domu w nowym, świeżym wydaniu. Tym razem piękną modelkę możemy podziwiać w czarno-białej sesji. Klasyczny szyk w połączeniu z kobiecą zmysłowością. Doskonałe kadry autorstwa samego Simane, bardzo dobra kolekcja i wspaniałe Anja. To chyba przepis na sukces.
Anja prezentuje kolekcję zainspirowaną modą męską: świetnie skrojone smokingi, garnitury, peleryny, a do tego seksowne szpilki. Simane, po raz kolejny, pokazuje, że moda inspirowana garderobą męska może być seksowna i wciąż zachwycająca. Smokingi i peleryny to już tradycja domu mody Saint Laurent Paris, zapoczątkowana jeszcze w latach 60-tych. Ale wciąż inspirująca, piękna, zmysłowa... Zresztą oceńcie sami.
fot. Saint Laurent Paris