Zofia Ślotała to jedna z najbardziej utalentowanych młodych stylistek w Polsce. Ukończyła z wyróżnieniem Instituto Europeo di Design w Mediolanie – jedną z najlepszych szkół kształcących przyszłych projektantów i stylistów mody. Pierwsze doświadczenie zdobywała we włoskiej redakcji magazynu Vogue u boku redaktora naczelnego. Dziś współpracuje z najlepszymi polskimi projektantami, jest brand managerem marki Just Paul. Jej sesje zdjęciowe ukazują się w magazynach takich jak Gala, Viva!, czy premierowym wydaniu luksusowego C’est la vie. W gazecie "Flesz" Zofia ma swoją stałą rubrykę, którą przejęła od Kasi Tusk. Ubiera m.in. Borysa Szyca i Annę Czartoryską.
Nowa ambasadorka Złotych Wyprzedaży posiada doświadczenie w pracy w telewizji – ubiera prowadzących program Pytanie na Śniadanie, w którym ma też autorskie wystąpienia. Dwa razy w tygodniu, podczas wyjść na żywo, podpowiada widzom, jak się ubrać na dane okazje i jakie wybrać dodatki.
Złote Wyprzedaże rozpoczęły współpracę z Zofią od wyjątkowo mocnego akcentu. Stylistka została zaproszona na sesję zdjęciową do Azji. Materiał zdjęciowy powstał podczas dwóch przystanków – w Hong Kongu i na Filipinach. Gwiazda połączyła wyjazd z wakacjami. Na plażach wyspy Boracay (Filipiny) cieszyła się towarzystwem swojego chłopaka – Borysa Szyca.
W ramach współpracy Zofia Ślotała będzie tworzyła propozycje stylizacji z produktów dostępnych na Zlotewyprzedaze.pl. W tym celu powstanie specjalny, cykliczny newsletter wysyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu oraz zakładka na fanpage’u klubu. Zofia będzie miała też swoje gościnne wpisy na blogu Złotych Wyprzedaży, który ruszy z początkiem maja. Nowa ambasadorka poprowadzi również bezpłatne warsztaty ze stylizacji.
Złote Wyprzedaże to największy klub zakupowy w Polce oferujący ubrania i dodatki najbardziej znanych światowych marek w atrakcyjnych cenach. Wyprzedaże sięgające nawet do 80% w stosunku do pierwotnej ceny trwają przez kilka dni. Serwis powstał w czerwcu 2010 roku i posiada dziś ponad 2,5 mln zarejestrowanych użytkowników
Rabat 20% dla wszystkich klientów przy zakupach za min. 150 zł. Oferta obowiązuje w sklepach stacjonarnych oraz na www.calzedonia.com, nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły w sklepach i na stronie.
Rabat 25% na zakupy za minimum 499 zł w sklepie internetowym www.karcher.pl. Oferta dotyczy produktów nieprzecenionych z kategorii Home&Garden i nie łączy się z innymi promocjami. Szczegóły na stronie www.
Rabat na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na e-clarena.eu. Promocja obowiązuje dla zamówień powyżej 100zł oraz obejmuje produkty nieprzecenione. Szczegóły u sprzedawcy i na stronie.
Odbierz rabat -20% na naszyjniki złote oraz -20% na bransoletki srebrne. Rabat nie łączy się z innymi. Oferta i szczegóły promocji dostępne w salonach stacjonarnych i na jubilerschubert.pl.